Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אשמח לדעת מה דעתכם על המגבר הנ"ל :

 

http://www.ebay.com/itm/Hifonics-BRX1616-4-1600-Watt-4-Channel-Class-AB-Car-Audio-Amplifer-Sub-Power-Amp/291481540794?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20131003132420%26meid%3D6aa6276d907a46eb9ebd30dde284263b%26pid%3D100005%26rk%3D3%26rkt%3D6%26sd%3D281652019819&rt=nc

 

כמו כן, כמה אמורה להיות התוספת תשלום עליו ? ( מע"מ+מס) עוד משהו ?

 

המגבר כנראה יגביר סט של הייבריד 602, ומורל דוטק (בעד\נגד? )

 

תודה והמשך יום חם :)

פורסם

קח בחשבון שההספקים של המגברים הללו של הייפוניקס הם אובררייטד אבל בגדול הוא יעשה את העבודה .

 

צריך לבחון איזה עוד מגברים נכנסים לך בקבוצת מחיר הזו ואז להתייעץ מה הכי כדאי (אני זקן ולא מתמצא באופציות של היום).

8)

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם (נערך)

בדף המוצר שנתת יש את תחשיבי כל העלויות כולל מיסים בתוכנית שילוח בינלאומית של איביי.

מה שמביא אותך לסך של כ-1450 שקל.

 

לדעתי צריך לפזול לפורום יד שניה ולהביא משם יופי של מגבר בתקציב כזה או דומה.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

אז קודם כל תודה על המידע החדש, אם הסכום שמופיע שם כולל הכל, לא אמורה להיות לי הפתעה נוספת, נכון ?

 

## אני מעדיף יד ראשונה באופן כללי, בכל מה שקשור לאלקטרוניקה,אבל לאיזה הספק לצפות שהמגבר

באמת ייתן לכל ערוץ אם הם אובררייטד?? הוא מוצהר על 200RMS לערוץ (800RMS סה"כ)

 

כי ראיתי בדיקה בדינו של אחד המונוים שלהם 1200RMS והוא סטה ב30 RMS.

 

## אם אני אחבר טמפו קואקס במקום הדוטק, יש סיכוי שיישרפו ?

פורסם

לא יצא לי להזמין בפורמט הזה, אבל זה מה שאני יודע על התוכנית הזאת. רשום שם שחישוב המיסים הוא בצ'ק-אאוט, אז אולי זה ישתנה קצת, אבל מעבר לזה זה מחיר פיקס.

 

הוא לא מוצהר 200W RMS לערוץ. באתר היצרן רשום 200W באופן כללי ללא ציון RMS או MAX.

אין לו גם תקן CEA2006 שמודד את הספקי מגברים באופן סטנדרטי, כך שאין ממש לדעת ללא ביצוע בדיקה ספציפית.

אם אני זוכר נכון, הסרטון ברשת של אחד המונובלוקים שלהם ע"י סטיב מיד, מוצהר 1700W RMS ב-1 אוהם ובפועל נותן 1200W. את ההספק המלא הוא מוציא במצב שמדמה מוזיקה דינמית יותר ולא אות סינוס.

 

גם אם ההספק שלו גבוה יותר מזה של הרמקולים, אני משוכנע שסיוע כיוון נכון ניתן יהיה להימנע מנזק פוטנציאלי.

 

לגבי מוצרי יד שניה - דווקא מגברים זה משהו קלאסי לרכוש ככזה, מאחר ואין חלקים נעים והבלאי נמוך ביחס לשאר חלקי המערכת.

×
×
  • תוכן חדש...