Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני זקוק לעזרתכם.

אני מתלבט בין שני המכוניות שירוקו או סיאט לאון .

התקציב שלי הוא בסביבות ה 130K.

אם אני קונה שירוקו אני אלך על ה 1.4T עם 120 כוח סוס שנת 2013-2014

אם אני קונה לאון אני הולך על חדשה מהחברה Seat Leon FR+ שזה יוצא 130 אלף שקל והיא עם מנוע 1.4T 120 כוח סוס.

מה אתם ממליצים ? אני ממש אוהב את הצורה של השירוקו ופחות אוהב את הצורה של הלאון אבל אבא שלי אומר שכדאי לי ללכת על רכב חדש מהחברה.

מצד שני כאשר אני קונה רכב חדש מהחברה ישר שאני שם אותו על הכביש יורד הערך ובנוסף סיאט לאון היום יש המון(גם שירוקו) אבל נראה לי שהערך של הלאון יורדת בהרבה יותר מהר מה שירוקו.

יתרון נוסף הלאון שיש לי אחראיות ל 3 שנים ולשירוקו יהיה לי שנה או שנתיים תלוי בשנתון.

אשמח שתעזרו לי לחבור עם מה ללכת .

תודה !

פורסם

לגבי האחריות, הלאון מגיע עם שנתיים אחריות מהחברה בעוד שפולקסווגן התחילו לתת אחריות של שלוש שנים במהלך 2014.

ככה שאם אתה מוצא שירוקו בת שנה בתקציב שלך, אתה מקבל רכב אומנם לא חדש, אבל עם שנתיים אחריות.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

×
×
  • תוכן חדש...