Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

יש לי סוואנה 2011 שבזמן האחרון הופיעה לה ההודעה Cleaning Exhaust Filter Keep Driving . ההודעה הזאת זה דבר ידוע ורגיל ולאחר כמות ק"מ מתפנה מעצמה אבל הפעם היא תקועה להמון זמן, בדקתי עם המוסך המורשה והם טוענים שמדובר בחיישן אוריאה שהלך והעלות החלפה היא 2900 שקלים כולל מע"מ.

עכשיו השאלה היא מה דעתכם??? המחיר מטורף! למישהו יש ניסיון עם התקלה? אולי החלפה של החיישן לבד? אולי להזמין עצמאית מחול?

פורסם

במחיר כזה, בודאי שכדאי לחפש באיביי וכדומה.

 

במיוחד כאשר מדובר על רכב אמריקני.

 

דני

פורסם

למיטב ידיעתי, ההודעה הזאת מופיעה כאשר ה-DPF נסתם ויש צורך בשיוט במשך כ-20 דקות במהלכן מתבצע ניקוי שלו.

אם לא ניתן, יש לעצור וללחוץ על כפתור הניקוי. הרכב יבצע את תהליך הניקוי שבמסגרתו הסל"ד יעלה למשך מספר דקות, לאחריו ניתן יהיה להמשיך בנסיעה כרגיל.

 

לא ידוע לי שהדבר קשור לחיישן אוריאה. האם בדקת בספר הרכב מה משמעות ההודעה?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם (נערך)

ברוק אוטו זה עולה 170 דולר לחיישן NOX, מק"ט 2134687 או 2134588

נגיד עוד 20-30 דולר למשלוח עם שיפיטו וקיבלת את החלק בארץ בשליש המחיר שדרשו ממך בערך.

 

http://www.rockauto.com/catalog/moreinfo.php?pk=3086658&cc=1444933&jnid=471&jpid=0

עריכה אחרונה על ידי elibaba
תוספת קישור

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

בדקתי בפורום אמריקאי שמתמחה בתחום הרכבים האלה ושם טוענים שזה חיישן EGT מה שכן לא מצאתי מהיכן לרכוש ואיזה בידיוק להזמין כי יש יותר מ1. http://www.dieselplace.com/forum/63-gm-diesel-engines/365-duramax-fifth-generation-2011-lml/745217-cleaning-exhaust-filter-keep-driving-dont-want-stop-new-post.html#/forumsite/20625/topics/745217

פורסם
ברוק אוטו זה עולה 170 דולר לחיישן NOX, מק"ט 2134687 או 2134588

נגיד עוד 20-30 דולר למשלוח עם שיפיטו וקיבלת את החלק בארץ בשליש המחיר שדרשו ממך בערך.

 

http://www.rockauto.com/catalog/moreinfo.php?pk=3086658&cc=1444933&jnid=471&jpid=0

 

לפי מייטב זכרוני, אין בדגם רכב הזה חיישן נוקס בכלל.. אני חושש שאתה טועה.

פורסם
בדקתי בפורום אמריקאי שמתמחה בתחום הרכבים האלה ושם טוענים שזה חיישן EGT מה שכן לא מצאתי מהיכן לרכוש ואיזה בידיוק להזמין כי יש יותר מ1. http://www.dieselplace.com/forum/63-gm-diesel-engines/365-duramax-fifth-generation-2011-lml/745217-cleaning-exhaust-filter-keep-driving-dont-want-stop-new-post.html#/forumsite/20625/topics/745217

 

לגביי חיישן EGT יש לך מספר כאלו ברכב, אם אני זוכר נכון יש לך ארבעה שם.

 

היתי ממליץ לך במקום להתחיל במשחק הניחושים, להתחיל ולחבר מחשב, לראות תקלה+קוד תקלה.

להמשיך משם.

 

בהצלחה.

תחזור לעדכן.

×
×
  • תוכן חדש...