Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמו שנאמר: "בלסטיק, הכל בלסטיק"

לא התכוונת ''קרבון''? :wink:

 

יש הימורים איך דבר כזה יכול לקרות (מעיכה של החלק העליון בעיקר) ?

 

אדם.

פורסם

מעניין אם הוא מוכר את הטבעת הכחולה שיש מסביב לבורג המרכזי בג'נט :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

איי כואב הלב על היפיפיה!



 

מסכנה... :cry:

 

אה, שכחתי... מישהו יודע מה שלום הנהג...? :wink:

 

לדעתי האדון צריך לרדת באיזה 200-300 כ"ס ולהביא משהו חמוד, כמו אסקורט למשל :lol:

Now: Fiat Bravo Dynamic 1.4T T-Jet Auto 10 Before: Subaru Impreza GX 2.0 AWD Auto 03 | Fiat Punto 1.8 16v HGT Manual 02 | Subaru Impreza LX 1.6 Auto 04 | Ford Escort MK V 1.6 Manual 92

פורסם
נכנס בעמוד בזמן היוגי יתר
נראה כך בדיוק.... טעות קלאסית של נהיגה ללא ניסיון במכונית חזקה בעלת הנעה אחורית..

 

לפני מספר שבועות הושבתה בצורה דומה "עגלה" בדמות טראנס-אם 1996, אשר בעליה הטרי לחץ קצת יותר מדי בסיבוב חד ואיטי לימין, הרכב החליק ופגה בשפת הכביש, "קפץ" לכיוון המדרכה בחצי הטייה ופגע בעמוד בצידו... ראיתי תמונות של הפגיעה והן נראות כמעט זהות לאלו של הפורשה, למעט ההבדל ה"דק" בין המכוניות... :)

 

בקיצור, לכול מי שיקנה מתישהו רכב חזק בעל הנעה אחורית, תתאמנו כמה שבועות לפני שתלחצו... ואני ממש לא צוחק :)

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

כואב הלב באמת :crazyeyes

אבל בינינו כולם מדברים שהוא לא יודע לנהוג

אני לא חושב שכל בנאדם יכול להסתדר עם 605 כ"ס

שעושים 0 -200 ב 9.9 שניות

יש לכם מושג איזה מהירות זאת

הדבר הכי קרוב למהירויות כאלה זה אופנעים

בכל זאת גם כך אני מוכן לקבל אותה:wink:

פורסם

פשוט בל תשחית

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

×
×
  • תוכן חדש...