Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך אתם מכרתם את הרכב שלכם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
מי שחושש כקונה או כמוכר יכול להעזר בשירותי סווי'ץ, הכסף עובר דרך הידיים שלהם וגם הקונה וגם המוכר מובטחים מהבחינה הזאת.

הם לא לוקחים כל רכב, ורכב עם נתונים טובים כבר עדיף למכור בלעדיהם.

אם אני לא טועה, 3.5% מהכסף שקיבלתה.

לא זול. מגרש רגיל לוקח 580 ש"ח דמי תיווך.

 

יש חששות כבדים שאם נגיד נפלתה על נוכל אז הלך הכסף והאוטו והמוכר ימצא סיבה להיעלם לכמה דקות וזה מספיק.

+1

 

גם אם תישאר צמוד לרכב, הוא יוכל להביא אותך לאיזו שכונה בטענה ש"צריך להביא איזה מסמך מהבית", לצאת מהרכב, ולהיעלם, ואתה תישאר עם הרכב שיתברר כגנוב.

 

או שהמוכר יקבל פתאום התקף אלצהיימר פתאומי (גם אם הוא בן 25), ויסרב לזהות אותך אחרי שהעברת לו את הכסף.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מכרתי דרך אתר יד 2.

המון חופרים, המון כאלה שמנסים להיות "חכמים" ולהוריד במחיר בלי לראות את הרכב בכלל.

אבל בסוף מצאתי.

את הרכב הנוכחי שלי קניתי בכלל מקבוצת פשפשוק בפייסבוק.

 

לשאלת הכסף, אז בשני המקרים זה נעשה במזומן כי הסכום לא אסטרונומי.

פורסם
קודם כל, "תריח" את הבנאדם,הכוונה תתהה על קנקנו. לעתים, כבר בשיחת הטלפון שומעים דברים חשודים, מישהו שנשמע ערס ולא קואפרטיבי, לעתים עדיף לסנן אחד כזה ולא להיפגש איתו בכלל.

 

מציע לך לנקוט משנה זהירות ולא לתת את כתובת הבית שלך. מדוע? אם הוא נדלק על הרכב ולא מרפה, הוא עשוי לארוב לך ליד הרכב וכו'. לא מומלץ.

 

תקבע איתו בכניסה לעיר או במקום מרכזי באזור של קניון/תחנת דלק, והעיקר במקום שיהיו עוד אנשים.

 

אני מציע גם לבחור במקום סטרילי עם אפשרות לתצפת על הפגישה או אפילו לצלם. לפרנואידים שבנינו כדאי להרים מזל"ט להאוויר ולעקוב אחרי השתללות העניינים.:-D

 

חבר'ה, לא צריך להגזים ולשתף את הפחדים שלכם כאילו זה נשמע נורמאלי לנקוט בשיטות של השב"כ בזמן מכירה/קניית רכב.

איזה כייף לי :)

פורסם

שום צק בנקאי אני לא סומך על אף אחד. רק מזומן בדואר (עד 70 אלף שקל זה הכי גבוה שאני קניתי עד היום.) שם בודקים לך שהכסף לא מזויף. ומפקידים אוצו לחשבון בנק שלך. מעל 50000 העמלה משהו כמו 100 150 שח (אל תתפוס אותי במילה) אחרי 2 הפקדות אתה נהיה כמו לקוח חוזר וזה עולה 17 שח. ככה הכסף נכנס לבנק אתה גם זה שמפקיד אותו כשהקונה לידך,אין איך לבטל ולט כלום העברת בעלות (לפני אם הכסף אצלך לי זה לא היה קריטי) וסלאמת. בהצלחה

פורסם
א0לפרנואידים שבנינו כדאי להרים מזל"ט להאוויר ולעקוב אחרי השתללות העניינים.:-D

 

להרים קוואדרוקופטר לאוויר, ולהשיב חבר עם שלט בסביבה אכן נשמע נחמד.

 

זה בנוסף לdvr עם לא פחות מ4 מצלמות ברכב, ויכולת העלאת הקלטות אוטומטית לענן, בחיבור מאובטח.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
היי

איפה ניתן למצוא את הפורום?

אם לא איכפת לך ספר לנו מניסיונך למה זו הייתה שגיעה גדולה למכור ביד 2?

לדעתי הניסיון שלך יכול להיות רלוונטי להרבה מאוד אנשים כאן ובכלל.

 

אתה נמצא בפורום ! ברוך הבא ! :wave:

ישנו "פורום מכירת רכב ואופנועים" בקארספורום: פשוט תעשה חיפוש בתפריט הראשי.

 

לפני הפולו הנוכחית הייתה לי בורה שניסיתי למכור דרך יד2.

חוץ מטלפונים בלתי פוסקים של סוחרי רכב עם הצעות מעליבות וילדים משועממים שניסו לקבור אותי תחת שצף בלתי פוסק של שטויות לא יצא מזה הרבה.

בסוף מכרתי לאחותו של המוסכניק שלי.

 

ממליץ לך פשוט לפרסם פוסט בפורום מכירת רכבים פה בקארספורום עם הפרטים המלאים של הרכב ולבקש מהמעוניינים ליצור איתך קשר בפרטי.

לדעתי הכי נוח.

עריכה אחרונה על ידי papikian

זמין 8)

פורסם

משעשע אותי השרשור הזה

בגלל שהוא עוסק במכירה, כל ההודעות דומות- "העברה בנקאית/ זה"ב/ פלטינה/ נירוסטה/ צ'ק, ורק אחרי שהכסף בחשבון הולכים להעביר בעלות" :shock:

כאילו שרק הקונים הם תחמנים שמסוגלים לברוח עם הרכב מבלי לשלם, וכל המוכרים הם מלאכים. אף אחד מהם לא יברח לך עם הכסף והאוטו.

 

מעניין איך ייראה שירשור מקביל, עם אותם הכותבים- "אני עושה העברת בעלות, בדיקה אצל רשם המשכונות, שיעבוד ועיקול, לוקח מהמוכר את כל המפתחות, מזמין כפל רישיון, ורק אחרי 4 ימים כשהכל סגור, מעביר לו את הכסף"

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

שביט - שטף אותנו איך אתה הייתה נוהג פעם כמוכר ופעם כקונה. אני בטוח זה יכול להיות מעניין לכולנו.

חיים רק פעם אחת תנצל אותם.

פורסם

שאלת שאלה, מגיעה לך תשובה (למרות הטון העוקץ)

מכרתי וקניתי רכב פעמיים בחיי. מכרתי מיצובישי לנסר 92 בשנת 2009 ופורד פוקוס 01 בשנת 2013. קניתי את הפורד, ומאזדה 3 08 בשנת 2013.

את שני הרכבים שקניתי, קניתי מאחותי (כן, אתם מוזמנים להגיד "אז מה אתה מבין"). את שני הרכבים שמכרתי, מכרתי במזומן, ב4,500 וב10,000 ש"ח. מסירת הכסף התבצעה בסניף הדואר, מיד לפני או מיד אחרי או תו"כ העברת הבעלות (וואלה לא זוכר).

 

המסר שניסיתי להעביר הוא, שמצחיק אותי איך אנשים מתנהגים אחרת כשהם משני צדדי המתרס (לגיטימי ומקובל, אבל עדיין מצחיק)

תמיד כשמדברים על ההפרש בין מחירון לוי יצחק ל-יד 2, נשמעות אותן קריאות "אני רוצה על הרכב שלי 50 לפי לוי יצחק והקונה מוכן לשלם 45 לפי יד 2! חצוף שכמוהו!"

יום אחרי זה אותו מוכר יפתח שרשור תלונה על זה שהוא רוצה לקנות רכב ב80 כי ככה כתוב ביד 2, ואילו המוכר החצוף מבקש 90, לפי לוי יצחק... :-P

שוב, ההתנהגות הזאת היא נורמלית ומקובלת. מה שאותי מצחיק זה הנימה המתלוננת על מצב מסויים, כשלפני חודשיים אותו פות"ש היה בצד השני של הסיטואציה, ועשה למישהו אחר את מה שעושים לו היום.

 

בפעם הבאה שאקנה רכב, והוא לא יהיה של אחותי, אדווח לכם כיצד אתנהג, כנ"ל כשאמכור את רכבי.

 

שוב, בפעם הרביעית, אצרף בדיחה שאהובה עליי מאוד, והמבין יבין.

מעשה באמא ששני ילדיה התחתנו לא מזמן- בן ובת.

כששאלו אותה על החתן החדש של ביתה, ענתה "איזה בחור, רק מפנק, עוזר ונותן. כל מה שהיא מבקשת ממנו הוא עושה ומפרגן"

"ואיך כלתך החדשה?" ממשיכים לשאול

"יוווווווו, איזו קלפטע, כל היום מסנג'רת את הבן שלי- תלך לפה, תביא לי זה, תקנה לי תתן לי... :lol:"

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

מכרתי הרבה רכבים. אם זה עד 100 אש"ח - צ'ק בנקאי.

מעל 100 אש"ח - העברת זה"ב.

היו מלא סיפורים ופויילישטיקים של הקונים.

פורסם

שביט, הניסיון שלך באמת לא רלוונטי מי יודע מה.

 

רוב מוחלט של האנשים לא קונים רכבים מאחותם, וגם במכירה לא מוכרים רכבים של 4500 ש"ח, סכום שאפשר להוציא מכספומט, אלא בעשרות אלפי שקלים.

פורסם
מכרתי הרבה רכבים. אם זה עד 100 אש"ח - צ'ק בנקאי.

מעל 100 אש"ח - העברת זה"ב.

היו מלא סיפורים ופויילישטיקים של הקונים.

ומוכרים לא עושים פויילישטיק?

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
קוריוז מקניית הרכב הנוכחי שלי:

לאחר שבדקתי את הרכב וסיכמנו על מחיר, נסענו עם המוכרת לסניף של הבנק שלי (לא זה שחשבוני מתנהל בו). הוצאתי צ'ק בנקאי מול עייניה ניגשנו לדואר. שם חתמנו על חוזה מכירה, בוצעה העברת בעלות ומסרתי לה את הצ'ק. נפרדנו לשלום ונסעתי עם הרכב הבייתה. יום למחרת וידאתי בחשבון הבנק כי הכסף אכן ירד לי מהחשבון. לאחר כיומיים מתקשרת המוכרת, נשמעת נורא לחוצה ואומרת שהבנק שלה לא מצליח להפקיד את הצ'ק (מן הסתם חושדת שעבדתי עליה איכשהו). הסברתי לה שאצלי הכסף כבר ירד מהחשבון ושהיא ראתה בעצמה שהוצאתי את הצ'ק, כך שכדאי שתפטור את הבעיה מול הבנק שלה. בסוף הסתבר שהייתה איזו בעיה עם החתימה של מנהלת הסניף שלי והבנקים פתרו את זה בינהם, אך אני בטוח שלמוכרת נוספו כמה שיערות לבנות כתוצאה מהמקרה.

 

כשהעברתם בעלות ונסעת עם הרכב הביתה, מה עשית מבחינת ביטוח?

הרי צריך לבטח אותך על הרכב לא? נסעת בלי ביטוח ואז הסדרת את זה עם חברת ביטוח?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני אישית קניתי פוליסה חדשה בטלפון, ווידאתי שאפשר לנהוג מאותו היום, ונסעתי עם האלפא לבית :-)

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 


×
×
  • תוכן חדש...