Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אשכול דגלי ישראל על הרכב!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין לנו ארץ אחרת!

 

לפני שאני מבקש ממך להגדיר מה זה "לנו", תקרא על המושגים הבאים:

קהילה מדומיינת.

גלובליזציה.

הומניזם.

 

וברצינות, הרעיון במדינה חופשית הוא להיות חופשי גם מפולחן המדינה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

לא סיסמה, אני באמת מאמין בזה. לא לשים את הדגל מהסיבה הזאת נראה לי מגוחך, מה לעשות שצריך לשלם מחיר בשביל להיות כאן. אני חולה רכב, ובכל זאת - כולה רכב. שום מקום לא מושלם.

 

עריכה: חן, אני לא מסכים עם רעיון הקהילה המדומיינת כלפי ישראל. חוץ מזה שיש חופש מפולחן המדינה - מישהו מכריח אותך לשים דגל?

עריכה אחרונה על ידי Asfanut

קקטוסולר ידנית

 

פורסם

שלא תטעה, אני שם דגל, ואני גם עבדתי בשביל המדינה עד לפני כמה חודשים וכל כמה זמן אני מתרתח על שרשור הנרגנות התורן שמהותו "כמה רע כאן, כמה טוב באירופה".

 

אבל אני מכיר בחופש מפולחן המדינה ולא מצקצק בלשוני, לפחות לא מטעמים "לאומיים", כלפי מי שכופרים בו. ואני לא מדבר על אי תלית דגל ביום העצמאות אלא על דברים "חמורים" בהרבה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

אני לא שם כי

 

א) רעשי רוח

ב) ממוגנט נופל

ג) ה"תחתונים" מכסה חלק מהמראה

ד) מדבקה - לא שם מדבקות

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

נראה לי שהתבלבלתם קצת, המדינה זה אנחנו, הממשלה זה מה שהרוב הצביע עבורה, כנראה שהרוב מרוצה (אני לא הצבעתי לממשל הנוכחי)

פורסם
די עם הסיסמאות. אפשר לומר מה שחושבים.

אישית, המדינה רק מקשה עליי להחזיק את הרכב ובכלל מעיקה על חובבי תחום המוטוריקה, אז למה שאני אשים עליו את הדגל שלה?

בלי להיכנס לפוליטיקה, אבל מה זה המדינה ? המדינה של ביבי ? של פרס ? של בוז'י ?

מדינת ישראל היא של כולם ואני (למשל) גאה בה ובדגל שלנו גם אם מחירי הדיור או מחירי המחיה יקרים.

לדעתי המדינה כעם והדגל כאחד מסמלי המדינה הם מעל להחלטות הממשלה למשל.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

מבחינתי, המדינה = הממשלה. לא קשור לפוליטיקה בכלל - היום אני מרגיש שהדגל מייצג בחלקו שחיתות מוסדית ושימת ז' של השלטון על האזרח רק כי הם יכולים.

לא סיסמה, אני באמת מאמין בזה. לא לשים את הדגל מהסיבה הזאת נראה לי מגוחך, מה לעשות שצריך לשלם מחיר בשביל להיות כאן. אני חולה רכב, ובכל זאת - כולה רכב. שום מקום לא מושלם.

אז בכל זאת - כולה דגל. למה במדינה שלי שאני משרת אותה ותומך בה לא נותנים לי לעשות מה שמתחשק לי ברכוש שלי?

יש דברים שאני אוהב במדינה ויש דברים שלא, כמו היחס הגרוע לאזרחים שבין היתר בא לידי ביטוי בחוקים מגבילים בתחום הרכב (ובהרבה דברים אחרים).

אז אני לא אפיץ שנאה על ישראל בעולם כמו הקיצונים המטומטמים, אבל לאהוד את הממשלה באמונה עיוורת? לא בשבילי.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אולי רק אני מרגיש ככה אבל נוצרה תחושה שמי לא שם דגל לא אוהב את המדינה, שטויות,

אני לא שם דגל כי לא רוצה שזה ייפול באמצע נסיעה ומכוניות יסעו על הדגל וזה מבזה ומשחיט את הדגל.

רועי

פורסם

אני לא שם דגל באוטו אבל הבית מלא דגלים.

אני אוהב את המדינה מאד ואת סמליה. יש לנו על מה

להתגאות,היום יש לנו גם שקל חזק,כלכלית אנו עומדים

מול היורו והדולר שזה מדהים ומופלא בעיני.

אבל דגל ברכב לא אשים מאז שחטפתי אבן שכמעט פגעה באשתי,

(אז חברתי) היה 1 ס''מ מתחת לחלון שלה,

הנזק לרכב היה דיי רציני,היא לא ניפגעה גופנית. אבל עשו מאיתנו צחוק

חב' הביטוח,מס רכוש,משטרה, טורטרנו מכל הכיוונים ולא קיבלנו גרוש מאיש.

המצחיק זה שרק אם זורק האבן מוגדר ''אויב'' אז אתה זכאי לפיצוי וערבי ישראלי

שזורק אבן לא אוייב..מצחיק או מעציב? מקווה ששינו את ההגדרות הללו כבר.

8)

האירוניה בכל הסיפור זה שידיד ערבי שלי מתעסק בפחחות תיקן את הרכב,

ולא הסכים לקחת כסף בשום אופן.

פורסם

תליתי עכשיו. לא מבין איך אפשר לומר שלמדינה לא אכפת מהאזרחים שלה, או אפילו שבכלל לא אכפת לה. אין לנו ארץ אחרת

!

 

שים לב להבדל בין השניים. ארץ זה המיקום הגאוגרפי וכל מה שכלול בו, מדינה זה כל הממסד שהשתלט על אותו מיקום גאוגרפי ומשליט עליו חוקים ומשטר. המדינה חרא. (גם הארץ לא משהו)


×
×
  • תוכן חדש...