Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש ברשותי סיאט מיי 2012, כאשר אני משלב להילוך אחורי (רברס)

אני שומע רעש של חריקה, חשוב לי לציין הקלאצ' לחוץ עד הסוף.

המקרה הנ"ל קורה בתדירות של 50/50, פעם כן פעם לא.

אני לא מצליח להבין מדוע זה ככה והאם זה תקין.

לגבי יתר ההילוכים למיטב ידיעתי עובדים מעלה.

Seat Mii 3Doors

פורסם

האם אתה משלב לרוורס רק לאחר שהרכב עוצר לחלוטין?

נסה את הדבר הבא, בעצירה מוחלטת שלב להילוך חמישי ואז לרוורס ובדוק אם ההילוך נכנס בקלות

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

קורה בד"כ בגלל שהגלגלי שיניים לא מיושרים לחלוטין וצריך להפעיל קצת כוח כדי להזיז אותם למקום.

אם משהו היה מתפרק זה לא היה קורה 50\50.

תנסה מה שמיכאל אמר (האמת שזה פחות חשוב לאיזה הילוך קדמי מכניסים קודם, כל אחד מהם יזיז קצת את הגג"שים)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
האם אתה משלב לרוורס רק לאחר שהרכב עוצר לחלוטין?

נסה את הדבר הבא, בעצירה מוחלטת שלב להילוך חמישי ואז לרוורס ובדוק אם ההילוך נכנס בקלות

כן, הרכב בעצירה מוחלטת, אנסה זאת.

קורה בד"כ בגלל שהגלגלי שיניים לא מיושרים לחלוטין וצריך להפעיל קצת כוח כדי להזיז אותם למקום.

אם משהו היה מתפרק זה לא היה קורה 50\50.

תנסה מה שמיכאל אמר (האמת שזה פחות חשוב לאיזה הילוך קדמי מכניסים קודם, כל אחד מהם יזיז קצת את הגג"שים)

נשמע סה"כ הגיוני מאוד, אנסה מה שמיכאל אמר.

תודה חבר'ה!

Seat Mii 3Doors

פורסם

לטובת מי שיצפה בשרשור בעתיד.

אכן נסיתי להכניס לחמישי ולאחר מכן לרברס, הוא מבטל לחלוטין את התופעה.

תודה רבה לכולם.

Seat Mii 3Doors

פורסם

אני גם הייתי עושה ככה בדובלו וגם בפנדה לפעמים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מה שקורה בהכנסת הילוך זה עצירת ציר הילוך ישיר מסיבובו האינרטי ולא הזזה של גלגלי שיניים כמו שנאמר פה.

לרוב בגירים מודרנים יש משלב סינכרון או מכלול בלם לעצור את ההילוך ישיר לפני שילוב לרוורס ויש גירים שאין את זה אז צריך לחכות קצת כמה שניות לפני שילוב לרוורס אם מצמד לחוץ או לשלב להילוך אחר ואז לרוורס מבלי להוריד את הרגל מדוושת המצמד, כדי לעצור את ההילוך ישיר.

אגב, אם המתנה של מספר שניות עדיין יש רעש של התנגשות גלגלי שיניים בשילוב לרוורס זה אומר שיש בעייה עם המצמד.

פורסם

בזכות העץ הזה חסכתם לי ללכת למוסך.

יש לי ניסן מיקרה חדשה, ויש לי בדיוק את אותה תופעה. בסקודה הקודמת הייתי משלב מיד לרוורס ואף פעם לא הייתה בעיה.

בניסן מסתבר שצריך להכניס קלאץ, לחכות שניה ואז לשלב לרוורס.

פורסם

אמת ויציב לגיר רגיל של מיקרה אין בלם או סינכרו לרוורס ואם לא מחכים קצת לפני שילוב רוורס או משלבים הילוך אחר קודם אז יש רעש גגשים

פורסם

ב bx שלי מזיזים את המוט ימינה ממתינים שנייה ומשלבים, כל צורה אחרת מרעישה,

מעניין שעדיין לא מצאו פתרון לדבר הזה

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

×
×
  • תוכן חדש...