Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכה של קומפרסור צמיגים לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

אני רוצה להשתמש בקומפרסור לניפוח הצמיגים שכולכם בטח מכירים,רציתי לשאול כמה זמן אוכל להפעיל אותו מבחינת צריכת אמפרז' והאם הנעת המנוע בעת התהליך עוזרת לשמירת הטעינה במצבר

 

לא הצלחתי למצוא נתונים עליו,כל מה שאני יודע שהוא 12V 250PSI,לא רשומה צריכת הזרם שלו..

 

תודה וחג שמח!:-o

פורסם (נערך)

תעלה צילום של הנתונים אשר רשומים על הקומפרסור.

 

בדרך כלל אין שום בעיה להפעיל את הקומפרסור לכמה דקות במידה ומדובר על קומפרסורים שנמכרים באוטו דיפו ומתחברים לשקע המצית.

 

בהחלט רצוי להפעיל את הקומפרסור בזמן שהמנוע דולק אבל מבחינה בטיחותית לא רצוי לנפח את הצמיגים כאשר המנוע עובד.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

אם זה קומפרסור פשוט וזול יש סיכוי שהוא יתחמם ויפסיק לעבוד או ינפח לאט ולא אפקטיבי לפני שהמצבר יושפע בכלל ממנו. הפיוז של שקע המצית הוא לא של 10A? כלומר הקומפרסור לא יצרוך יותר מכך.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
תעלה צילום של הנתונים אשר רשומים על הקומפרסור.

 

בדרך כלל אין שום בעיה להפעיל את הקומפרסור לזמן ממושך במידה ומדובר על קומפרסורים שנמכרים באוטו דיפו ומתחברים לשקע המצית.

 

בהחלט רצוי להפעיל את הקומפרסור בזמן שהמנוע דולק אבל מבחינה בטיחותית לא רצוי לנפח את הצמיגים כאשר המנוע עובד.

 

אם זה קומפרסור פשוט וזול יש סיכוי שהוא יתחמם ויפסיק לעבוד או ינפח לאט ולא אפקטיבי לפני שהמצבר יושפע בכלל ממנו. הפיוז של שקע המצית הוא לא של 10A? כלומר הקומפרסור לא יצרוך יותר מכך.

 

תודה על התשובות,

 

חיבור שקע המצת אצלי לא עובד,כך שאני מחבר אותם למצבר בעזרת מתאם

( שקע מצת -->תופסנים) , השימוש בכלל זה לנפח בלונים , כמובן שזמן העבודה הדרוש הוא בערך 10 -20 דק׳.

 

אני אנסה למצוא נתונים על קומפרסור נוסף

שנמצא ברכב יותר מאוחר...

 

אז אם אני אפעיל את המכשיר לטווח זמן הזה עם מנוע פועל,תהיה לי פגיעה משמעותית? או שאין מה לדאוג

 

תודה!

פורסם

במידה ואתה מפעיל את הקומפרסור למשך 10 דקות בהחלט חשוב שהרכב יהיה מונע בזמן עבודת הקומפרסור ולא תהיה שום פגיעה לא בטווח הקצר ולא הארוך במצבר.

איזה כייף לי :)

פורסם
במידה ואתה מפעיל את הקומפרסור למשך 10 דקות בהחלט חשוב שהרכב יהיה מונע בזמן עבודת הקומפרסור ולא תהיה שום פגיעה לא בטווח הקצר ולא הארוך במצבר.

 

הבנתי טוב תודה רבה!!

×
×
  • תוכן חדש...