Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר פעמיים או שלוש שהאוטו מתחממם, האם תרמוסטט תקול יכול לגרום להתחממות? או אולי שמן לא נכון/טוב? היום כבר האוטו התחמם יותר, אשמח לעזרתכם תודה.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אלוהים ישמור איזה אוטו קנית.

התחממות יכולה להתרחש מכל מיני כשלים, חוסר בנוזל קירור, סתימות (בצנרת וברדיאטור) תרמוסטט תקול או משאבת מים גמורה. שמן המנוע משפיע על יכולת הקירור של המנוע אבל אם המנוע מתחמם הבעייה לא בשמן.

 

כיוון ראשוני יכול להיות מתי האוטו מתחמם ובאיזה תנאים, בעמידה ברמזור או נסיעה מהירה? מזגן פועל או לא? כך אפשר לנסות ולכוון למקור הבעייה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
כבר פעמיים או שלוש שהאוטו מתחממם, האם תרמוסטט תקול יכול לגרום להתחממות? או אולי שמן לא נכון/טוב? היום כבר האוטו התחמם יותר, אשמח לעזרתכם תודה.

איך אתה יודע שהמנוע מתחמם? מה מראה שעון החום של המנוע? באיזה תנאי נסיעה זה קורה? האם תמיד או לפעמים? מפלס נוזל קירור בדקת?

פורסם

אז ככה, מפלס מים תקין,בכל המערכת יש נוזל קירור ירוק של ולווליין,משאבת מים חדשה,שמן ליקווי מולי10w40, נסיעה ללא מזגן וזה קורה בדרך מהירה וגם עירונית, לפעמים גם השעון פתאום יורד מתחת לחצי

פורסם

בכמעט 7 השנים שהייתה לי סטארלט המחוג מעולם לא זז מהחצי. בכלל בטויוטה המחוג לא זז מהחצי.

אם יש תזוזות של המחוג אז זה יכול להיות בעייה בחיווט, בשעון עצמו, חיישן או טרמוסטט.

למען השקט הנפשי הייתי מתחיל מהחלפת התרמוסטט ולמקורי בלבד.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אז ככה, מפלס מים תקין,בכל המערכת יש נוזל קירור ירוק של ולווליין,משאבת מים חדשה,שמן ליקווי מולי10w40, נסיעה ללא מזגן וזה קורה בדרך מהירה וגם עירונית, לפעמים גם השעון פתאום יורד מתחת לחצי
ועם מזגן עובד אז לא מתחמם אף פעם?
פורסם

דנידין אני מבין לאן אתה חותר, אבל שים לב שהוא מדווח שהמחוג יורד מתחת לחצי, זה לא אמור לקרות.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

המק"ט של הטרמוסטט המקורי הוא 90916-03046. עולה משהו כמו 260 ש"ח לפני מע"מ. כדאי גם לקנות אטם חדש.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

דנידין, האוטו מתחמם גם עם מזגן,בדקתי גם שהונטה מתחילה לעבוד והיא אכן עובדת, ברגע שהאוטו מתחמם אני מכבה אותו ואחרי 3-4 דקות מניע והוא חוזר אל קצת מתחת לחצי וחוזר חלילה

פורסם
כבר פעמיים או שלוש שהאוטו מתחממם, האם תרמוסטט תקול יכול לגרום להתחממות? או אולי שמן לא נכון/טוב? היום כבר האוטו התחמם יותר, אשמח לעזרתכם תודה.

אם הצינור שיוצא מהתרמוסטט קר הבעיה בו או באוויר בתוך המערכת.

אם הצינור שיוצא ממנו חם הרדיאטור יכול להיות סתום.

תבדוק ותעדכן.


×
×
  • תוכן חדש...