Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחרי החלפת משאבת מים נדרש ניקוז אויר ויכול להיות שזה לא קרה כמו שצריך אז דבר ראשון בדוק בבוקר כשמנוע קר האם יש נווזל קירור עד הסוף ברדיאטור, לא מספיק שרק תראה השמפלס תקין אלא תנסה להוסיף נוזל קירור ותראה אם אתה מצליח למלא את הרדיאטור ואז לחזור על פעולת ניקוז האויר לפי הנחיות יצרן.

פורסם

אם הרדיאטור סתום לגמרי, 0 סירקולציה, אז הרכב יתחמם גם במקום.

אם ישנה סתימה חלקית וישנם שטחים מתים ברדיאטור, בעמידה במקום הקירור שלו יכול להיות מספק אבל תחת עומס, אפילו קל, זה כבר לא מספיק.

 

אם יש לך גישה נוחה לרדיאטור, נסה לגעת בו בכמה מקומות כאשר המנוע חם. כמובן בזהירות ולא בצד של המאוורר.. אם יש איזורים חמים יותר וחמים פחות אז יש סתימות פנימיות ברדיאטור שגורמות לשטחים מתים בו.

יום טוב גם לך

פורסם
אז אם כך זה מחזק את ההשערה שזה אכן טרמוסטט נכון?, כי בעמידה האוטו לא מתחמם בכלל.

הסיבות להתחחמות רק בנסיעה הם רדיאטור סתום, ניקוז אויר, טרמוסטט לא מתפקד או חדירת קומפרסיה למערכת הקירור.

פורסם

אף אחד מכם לא התייחס לכך שמד החום גם יורד מהחצי בזמן הנסיעה. זה לא תקין ועלול להצביע על בעייה בחיישן, בחיווט, במחוג עצמו או - בסבירות גבוהה יותר - טרמוסטט שמזייף.

 

רק בגלל שזה קל ופשוט הייתי מבצע על הדרך את מה שדנידין המליץ לגבי בדיקת חוסר בנוזל קירור. פתח את הרדיאטור בבוקר כאשר הרכב קר ובדוק מה מצב המפלס. אם חסר מלא עד הסוף והנע את הרכב עם הרדיאטור פתוח. השלם חוסרים בכל פעם לאחר שיצאו בועות אוויר עד שהמערכת תהיה מלאה וסגור את הפקק.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אם הרדיאטור סתום האוטו אמור להתחמם גם בעמידה?

רדיאטור סתום יכול לגרום להתחממות גם בעמידה ולא רק בנסיעה.

חום לא רציף - חוט חיישן רופף שנוגע באדמה (בבלוק) יגרום לחיישן לעוף למעלה ברגע אחד וברגע שהמגע יפסק המחוג יצנח חזרה.

פורסם

עכשיו חזרתי מהמוסך,אחרי בדיקה נמצא שהטרמוסטט לא טוב,הוחלף הטרמוסטט ובדרך חזרה הביתה(13 ק"מ בערך) מד החום של המנוע לא זז אפילו מילימטר מ 90 מעלות, תודה לכולם על היחס וההכוונה.

פורסם

כתבתי כבר, בדיקת רדיאטור עם מדחום לייזר היא מהירה, פשוטה והכרחית.

אני חושב שמוסך שמטפל בתקלה במערכת הקירור ולא עורך בדיקה כזו כנראה בונה עליך שתחזור עם נזק יותר רציני.


×
×
  • תוכן חדש...