Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היונדאי סובלת מבעיות אמינות,גיר הולך מהר,טוחן דלק,חשמל לעומת זאת הבלנו רכב מאד אמין,די חסכוני,זול לאחזקה

פורסם

אין שום בעיות גיר וחשמל ביונדאי, אל תמציא דברים שלא נבראו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

שניהם גיר אוטומטי פשוט לא משנה מה תיקח שים בצד עוד 4אלף למקרה שהגיר דפוק.

יותר טוב קפוץ למכון גירים עם המוכר כדי לקבל חוות דעת על הגיר

פורסם
אין שום בעיות גיר וחשמל ביונדאי, אל תמציא דברים שלא נבראו.

אה סתם אני מכיר המון עם האוטו שהתלוננוצעל זה

פורסם

כאחד שהיה בעלים של שניהם,

סוזוקי בלנו שנת 97 למשך 6 שנים

ויונדאי אלנטרה שנת 2005 למשך שנה

 

אני ממליץ בכל פה על הסוזוקי. שירתה אותנו בנאמנות למרות גילה למשך זמן ממושך, ללא תקלות או הפתעות.

האלנטרה שלנו התגלתה כלימון אמיתי. במשך כמה חודשים היינו מרוצים, עד שערב אחד המנוע התחמם עקב פיצוץ צינור מהרדיאטור [אני לא מהמזניחים, תהיה בטוח], ולאחר אינספור נסיונות תיקונים כולל החלפת רדיאטור, תיקוני חשמל ומה לא, נפרדתי מהאלנטרה [אגב, זו הייתה משימה מתישה ויקרה, להיפרד ממנה].

 

כמו שאמרו לך, אולי האלנטרה מאובזרת יותר [מבחינתי זה שטויות], ובטיחותית יותר [זה כבר חשוב] - אבל פה נגמרים היתרונות שלה, כולל סחירות באדמה [נכון שאתה לא תהיה מוטרד מזה מי יודע מה, אם תקנה רכב ב 10 א'ש"ח, אבל זה עדיין שיקול - אולי תתחרט?].

 

אני מתאר לעצמי שיש בעלי אלנטרה שמרוצים מהרכב שלהם, ויכול להיות שספציפית אני נפלתי על אקזמפלר גרוע במיוחד, אבל בשבילי החוויה הזו הספיקה, עדיין טראומתית למרות השנים שחלפו, ולכן אני עם יונדאי גמרתי [לפחות עם אלה מהעשור הקודם].

 

בהצלחה בכל מקרה

×
×
  • תוכן חדש...