Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברי הפורום הנכבדים!

בעיה שצצה לאחרונה:

פנסי ערפל קדמיים מקוריים מקצרים את הפיוז (5אמפר) המתאים להם.

לצורך בדיקה, ניתקתי את שני הפנסים מהחיבור שלהם. נסעתי כך שבועיים לערך והפיוז לא נשרף, וכמובן - יש אורות ערפל אחוריים ויש חיווי על הקדמיים, שכביכול עובדים. הסקתי, אם כך, כי הבעיה הנה ממש "בקצה הדרך" של הפנסים, ואחד מהם מקצר..

להמשך הבדיקה, חיברתי רק פנס אחד לקונקטור שלו, ונסעתי כך כשבוע עד שגם הפעם נשרף הפיוז.

לאחר מכן החלפתי ביניהם - את המקצר ניתקתי וחיברתי הפעם את הפנס השני לבד. גם הוא קיצר לבסוף.

איפה הבעיה? יש למישהו כיוון?

seat leon 1.8 20v

פורסם
שלום חברי הפורום הנכבדים!

בעיה שצצה לאחרונה:

פנסי ערפל קדמיים מקוריים מקצרים את הפיוז (5אמפר) המתאים להם.

לצורך בדיקה, ניתקתי את שני הפנסים מהחיבור שלהם. נסעתי כך שבועיים לערך והפיוז לא נשרף, וכמובן - יש אורות ערפל אחוריים ויש חיווי על הקדמיים, שכביכול עובדים. הסקתי, אם כך, כי הבעיה הנה ממש "בקצה הדרך" של הפנסים, ואחד מהם מקצר..

להמשך הבדיקה, חיברתי רק פנס אחד לקונקטור שלו, ונסעתי כך כשבוע עד שגם הפעם נשרף הפיוז.

לאחר מכן החלפתי ביניהם - את המקצר ניתקתי וחיברתי הפעם את הפנס השני לבד. גם הוא קיצר לבסוף.

איפה הבעיה? יש למישהו כיוון?

לדעתי ערך הפיוז קטן מידי עבור פנסי ערפל. בדרך כלל ערך הפיוז הוא 15A ולא 5A.

 

1. בדוק בספר הרכב את ערך הפיוז הנכון.

2. איזה מנורות מותקנות בפנסי הערפל ? לדעתי מותקנות מנורות H3 12V / 55W.

3. האם פנסי הערפל הגיעו מקוריים עם הרכב ?

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק חן חן לך.

 

1. ערך 5 אמפר. בדקתי בספר רכב. בשיא טימטומי עשיתי דברים שאסור לעשות (מחוסר ידיעה) - שמתי גם 7.5, 10 וכמובן נשרפו.

 

2. לא בדקתי. אין לי מושג איך לפרק, לא רוצה לעשות יותר נזק מתועלת - ראה סעיף 1....

 

3. פנסי ערפל מקוריים

 

שוב תודה על הנכונות..

seat leon 1.8 20v

פורסם

לא הגיוני מה שאתה כותב. במידה ומותקנות 2 מנורות ערפל מקוריות מסוג H3 אשר צריכת הזרם של כול מנורה היא סביב 4 אמפר כלומר סה"כ 8 אמפר מה שאומר שערך הפיוז צריך להיות כ-15 אמפר.

 

כנראה שאתה לא מסתכל נכון בספר הרכב וייתכן שהפיוז של 5 אמפר שייך למנורת ערפל אחורית או למנורת החיווי של הדלקת פנסי ערפל בלוח השעונים.

 

מהו מספר הפיוז בפנל הפיוזים ? תעלה צילום בבקשה.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

כפי שכתבתי לך קודם לכן הפיוז שייך לאורות ערפל אחוריים.

 

נסה לפרק את המנורות של אורות ערפל אחוריים וכמובן בדוק שהחיווט תקין ולא מקצר וסע יום יומים ללא מנורות ערפל אחוריים ובדוק האם הפיוז ממשיך להישרף.

 

אנא ציין את קוד הדגם של הרכב כפי שרשום ברישיון הרכב בכדי שאוכל לבדוק יותר לעומק את העניין.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה מרק. דגם APG.

הפיוז אאל"ט גם לאחורי וגם לקדמי. כשניתקתי ונסעתי ללא ערפל קדמי, לא קיצר כלל גם כשהדלקתי אחורי..

seat leon 1.8 20v

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

נאלץ להקפיץ, בוקר טוב..

אחרי שבית הפיוזים הותך מעט, עשינו בית פיוז חיצוני רק לפנסי הערפל. לא הוכנס פיוז עד לבדיקה של אמפר מדויק.

אשמח למישהו בעל גישה לאוטודאטה שיבדוק איזה פיוז צריך בדיוק...

מרק קוד דגם הרכב הוא 1M28Q3

תודה ויום טוב..

seat leon 1.8 20v

פורסם

אין לי אוטודאטה. אני הייתי בודק מול רכב דומה לשלך את ערך הפיוז הנדרש או פשוט צור קשר עם מוסך רון והוא יגיד לך את ערך הפיוז.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...