Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי כל כך מה להוסיף , אני מחפש רדיו דיסק של פיונייר.

אני מעוניין בדגם הכולל USB , AUX , דיסקים וכמובן יציאות למגבר וכו'...

אשמח להמלצות לדגם מומלץ.

 

נ.ב צריך גם סאב מגבר וזוג אחוריים (קומפוננט קיים כבר HERTZ HV165) פשוט אני מתחיל מההתחלה לסוף , לאט לאט אקנה הכל.

תקציב להכל ביחד (סאב , מגבר , אחוריים , רדיו דיסק) עומד על 2500 - 3000 ש"ח.

תודה מראש לכולם !!!!

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פתוח ליד שניה או שמעוניין בציוד חדש?

האם את ה רמקולים האחוריים תרצה לחבר למגבר? כי אם כן צריך 2 מגברים. (מונובלוק לסאב ו 4 ערוצים לרמקולים / מגבר 5 ערוצים).

התקציב כולל התקנה? קח בחשבון שהתקנה יכולה להתחיל מ 300 שקל ולהגיע עד אלפי שקלים.

 

פורסם
פתוח ליד שניה או שמעוניין בציוד חדש?

האם את ה רמקולים האחוריים תרצה לחבר למגבר? כי אם כן צריך 2 מגברים. (מונובלוק לסאב ו 4 ערוצים לרמקולים / מגבר 5 ערוצים).

התקציב כולל התקנה? קח בחשבון שהתקנה יכולה להתחיל מ 300 שקל ולהגיע עד אלפי שקלים.

 

אין בעיה ליד שנייה במצב טוב...

אני חושב שארצה לחבר את האחוריים למגבר ככה שצריך מגבר 5 ערוצים , אח שלי מבין בהתקנות ככה שאני חוסך את עלות ההתקנה.

ומה אתה אומר על הקומפוננט שברשותי ?

פורסם
אין בעיה ליד שנייה במצב טוב...

אני חושב שארצה לחבר את האחוריים למגבר ככה שצריך מגבר 5 ערוצים , אח שלי מבין בהתקנות ככה שאני חוסך את עלות ההתקנה.

ומה אתה אומר על הקומפוננט שברשותי ?

5 ערוצים לפי דעתי זאת אפשרות נוחה יותר מהתקנה של 2 מגברים אך לא תמיד עדיפה. במקרה שלך מאמין שיספיק.

הקומפוננט שברשותך הוא ברמה גבוהה מדובר בהי-אינרג'י של הרץ מהדגם הישן. לפי דעתי בתקציב הזה לחפש סאב ומגבר חזק ואם יישאר משהו אולי לאטום את הדלתות.

ד"א לאיזה רדיו דיסק/מע' מולטימדיה אתה הולך לחבר את כל זה?

 

פורסם
5 ערוצים לפי דעתי זאת אפשרות נוחה יותר מהתקנה של 2 מגברים אך לא תמיד עדיפה. במקרה שלך מאמין שיספיק.

הקומפוננט שברשותך הוא ברמה גבוהה מדובר בהי-אינרג'י של הרץ מהדגם הישן. לפי דעתי בתקציב הזה לחפש סאב ומגבר חזק ואם יישאר משהו אולי לאטום את הדלתות.

ד"א לאיזה רדיו דיסק/מע' מולטימדיה אתה הולך לחבר את כל זה?

 

זה בדיוק מה שאני שואל בתחילת הפוסט חח , דגם של רדיו דיסק טוב של פיונייר...

ואם אפשר שתדייק בדגמים לסאב ומגבר ?

פורסם

אפשר את הדגם? או אם אתה יודע כמה יציאות למגבר יש לפיונר הזה?

וסאב ומגבר בתקציב הזה לא חסר במיוחד אם אתה הולך על יד שניה צריך רק לחפש לא חסר. לגבי איזה סאב, אתה תצטרך כבר להגיע למפגשים ולשמוע סאבים כי לא כל סאב אותו הדבר.

 

פורסם (נערך)
אפשר את הדגם? או אם אתה יודע כמה יציאות למגבר יש לפיונר הזה?

וסאב ומגבר בתקציב הזה לא חסר במיוחד אם אתה הולך על יד שניה צריך רק לחפש לא חסר. לגבי איזה סאב, אתה תצטרך כבר להגיע למפגשים ולשמוע סאבים כי לא כל סאב אותו הדבר.

 

אני פתחתי את הפוסט בשביל לשאול לדגם של רדיו לדיסק !!!!

אני לא יודע איזה דגםם אני שואל איזה דגם מומלץ לקנות !!

עריכה אחרונה על ידי izon
פורסם
אני פתחתי את הפוסט בשביל לשאול לדגם של רדיו לדיסק !!!!

אני לא יודע איזה דגםם אני שואל איזה דגם !!

 

פספסתי את זה סורי. לגבי רדיו דיסק מניסיון אישי ממליץ על הפיונר הזה

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=824650

אפשרי למצוא יותר זול כמובן, לא חסר.

 

ממליץ לך להכנס לפורום מכירת אודיו בחיפוש קטן מצאתי את הנושא הזה, דיי מענייין

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?550768-למכירה-Alpine-Genesis-JL-audio-Audisun

 

פורסם

אין צורך לצעוק, קצרים בתקשורת מתרחשים לעיתים.

 

כשלב ראשוני הייתי מוותר על רכישת רמקולים אחוריים ומתרכז ב-HU, מגבר 4 ערוצים וסאבוופר.

 

ראיתי לאחרונה 3 מכשירים בפורום יד שניים שאולי רלוונטים -

קלריון 785 - בעל חיבור USB, ללא כניסת AUX למיטב זכרוני, אבל בעל איכות סאונד גבוהה ויכולת שליטה 3WAY טובה. יש לבדוק גם אם כוייל לתדרים ישראליים מאחר וכמדומני מדובר בדגם אמריקאי.

אלפיין 9833R - בעל כניסת AUX, בלי USB (דרך מודול חיצוני בלבד לדעתי).

יש גם אלפיין CDE-134BT שיותר חדיש ומכיל את שתי הדרישות שלך וגם BT.

אפשרויות חדשות יכולות להיות לדוגמה פיוניר DEH-X2750UI או DEH-X4750BT שכולל גם דיבורית BT, אולי אפילו סדרה אחת מעל.

 

סאבים יש בפורום למכירה הרץ ES300 לדוגמה ורק צריך לחפש.

כנ"ל בכל הנוגע למגברים.

פורסם (נערך)
פספסתי את זה סורי. לגבי רדיו דיסק מניסיון אישי ממליץ על הפיונר הזה

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=824650

אפשרי למצוא יותר זול כמובן, לא חסר.

 

ממליץ לך להכנס לפורום מכירת אודיו בחיפוש קטן מצאתי את הנושא הזה, דיי מענייין

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?550768-למכירה-Alpine-Genesis-JL-audio-Audisun

 

נשמע קצת יקר מדי בשביל רדיו דיסק...

בכל מקרה אני יודע שאני מעיק טיפה אבל אני צריך לדעת דגמים ספציפים שאותם אני מחפש , פשוט אני לא מבין כל כך בחלקים האלה.

 

אין צורך לצעוק, קצרים בתקשורת מתרחשים לעיתים.

 

כשלב ראשוני הייתי מוותר על רכישת רמקולים אחוריים ומתרכז ב-HU, מגבר 4 ערוצים וסאבוופר.

 

ראיתי לאחרונה 3 מכשירים בפורום יד שניים שאולי רלוונטים -

קלריון 785 - בעל חיבור USB, ללא כניסת AUX למיטב זכרוני, אבל בעל איכות סאונד גבוהה ויכולת שליטה 3WAY טובה. יש לבדוק גם אם כוייל לתדרים ישראליים מאחר וכמדומני מדובר בדגם אמריקאי.

אלפיין 9833R - בעל כניסת AUX, בלי USB (דרך מודול חיצוני בלבד לדעתי).

יש גם אלפיין CDE-134BT שיותר חדיש ומכיל את שתי הדרישות שלך וגם BT.

אפשרויות חדשות יכולות להיות לדוגמה פיוניר DEH-X2750UI או DEH-X4750BT שכולל גם דיבורית BT, אולי אפילו סדרה אחת מעל.

 

סאבים יש בפורום למכירה הרץ ES300 לדוגמה ורק צריך לחפש.

כנ"ל בכל הנוגע למגברים.

 

לא צועק חח , חס וחלילה.

בקשר לדגמים של פיונייר שהבאת לי , מומלץ רדיו דיסק עם דיבורית ?

ועוד שאלה , הבנתי גם ממך וגם מD.A שיש הרבה די שנייה , השאלה מה אני מחפש ? איזה דגמים ? איזה מוצרים ? אני לא מבין בזה כל כך...ולכן אצטרך דגמים מפורטים יותר...

 

הכוונה שלי שאצטרך לשם המחשה :

רדיו דיסק - DEH-X4750BT (לדוגמה)

2 קדמיים - קומפוננט HERTZ HV165 (שקיים אצלי)

2 אחוריים - Infinity Kappa 692.9i

מגבר - אפשרויות של איזה דגמים...

סאב - אפשרויות של איזה דגמים...

 

 

תודה מראש לשניכם !!

עריכה אחרונה על ידי izon
פורסם (נערך)

לגבי הצעקות - ריבוי סימני קריאה מרמז על משהו בסגנון.

אפשר פשוט להבהיר את הנקודה/בקשה שלך בצורה אחרת. א'-ב' של דיון תרבותי :wink:.

ומעבר לכך, נסה להקפיד על פיסוק מתאים (נקודות, פסיקים, רווחים וסימנים אחרים) בהתאם לחוקי הפורום.

 

לגבי הדיבורית - זו פונקציה שאתה צריך להחליט אם חשובה לך או לא. זה לא ענין של המלצה.

 

ברור לי מה אתה רוצה שננפיק לך, אבל בתחום היד שניה זה קצת בעייתי בגלל המבחר הרחב והתמחורים השונים.

אולי מישהו אחר יואיל בטובו לעשות כן.

 

את התקציב שלך לדעתי ניתן לחלק (שוב, לדעתי לוותר על אחוריים בשלב ראשוני) ל:

- 500-800 ש"ח ל-HU - מינימום 2 זוגות יציאות RCA, אם יש שליטה על תיקוני זמן - TA/TC מה טוב.

- כ-1000-1500 למגבר 4 ערוצים בגדול בין 70 ל-100/120 וואט RMS לערוץ יהיה טוב.

- כ-500-700 ש"ח יעשו את העבודה לדעתי עבור סאב (200-300 וואט RMS בקירוב, תלוי מגבר גם).

אפשר כמובן לשחק עם זה קצת. בנוסף תצטרך לרכוש גם ערכת התקנה/חיווט.

 

שב, חפש בפורום יד שניה דברים שנכנסים בתקציב, בזאפ, חנויות אונליין למיניהן, מפיצים למיניהם - קבל הצעות ותוכל לחזור להתייעצות נוספת.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם (נערך)
לגבי הצעקות - ריבוי סימני קריאה מרמז על משהו בסגנון.

אפשר פשוט להבהיר את הנקודה/בקשה שלך בצורה אחרת. א'-ב' של דיון תרבותי :wink:.

ומעבר לכך, נסה להקפיד על פיסוק מתאים (נקודות, פסיקים, רווחים וסימנים אחרים) בהתאם לחוקי הפורום.

 

לגבי הדיבורית - זו פונקציה שאתה צריך להחליט אם חשובה לך או לא. זה לא ענין של המלצה.

 

ברור לי מה אתה רוצה שננפיק לך, אבל בתחום היד שניה זה קצת בעייתי בגלל המבחר הרחב והתמחורים השונים.

אולי מישהו אחר יואיל בטובו לעשות כן.

 

את התקציב שלך לדעתי ניתן לחלק (שוב, לדעתי לוותר על אחוריים בשלב ראשוני) ל:

- 500-800 ש"ח ל-HU - מינימום 2 זוגות יציאות RCA, אם יש שליטה על תיקוני זמן - TA/TC מה טוב.

- כ-1000-1500 למגבר 4 ערוצים בגדול בין 70 ל-100/120 וואט RMS לערוץ יהיה טוב.

- כ-500-700 ש"ח יעשו את העבודה לדעתי עבור סאב (200-300 וואט RMS בקירוב, תלוי מגבר גם).

אפשר כמובן לשחק עם זה קצת. בנוסף תצטרך לרכוש גם ערכת התקנה/חיווט.

 

שב, חפש בפורום יד שניה דברים שנכנסים בתקציב, בזאפ, חנויות אונליין למיניהן, מפיצים למיניהם - קבל הצעות ותוכל לחזור להתייעצות נוספת.

 

שאלה קטנה , למה היית מוותר על אחוריים ?

בנוסף , מה אומר על מגבר

SPL 1700W ?



עריכה אחרונה על ידי izon
פורסם

משום שהאסכולה שאני תומך בה מושתתת על בימת סאונד קדמי בלבד.

אם תרצה השלמה אחורית בשלב מאוחר יותר, תוכל לרכוש רמקולים פשוטים שיחוברו ישירות לר"ד.

בנוסף, אין צורך ברמקולים 6X9, אלא ניתן ועדיף להשתמש ברמקולים עגולים רגילים 6.5/5.25.

 

לא הייתי נוגע במגבר הזה. מוצר מדבקה.

המגברים במודעה שצירף D.A הרבה יותר אטרקטיביים הגם שיקרים מעט יותר.

 

* אין צורך לצטט הודעה אחת מעליך.

פורסם

במידה והרכבתי את הסט הבא :

רדיו דיסק -

DEH-X4750BT

קדמיים - HERTZ HV165

מגבר - Audison VR404 XR או Audison Lrx 4.300

סאב - HERTZ ES300

 

מה אתה אומר על המערכת הנ"ל ? הרכבתי אותה לפי ההמלצות פה בפוסט שהבאתם לי.


×
×
  • תוכן חדש...