Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4153 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

במידה וארצה גם אחוריים , לא אוכל לחבר אותם למגבר ??

עריכה אחרונה על ידי izon
פורסם

למגבר 4 ערוצים, מתוך הנחה ששני ערוצים יוקדשו לקומפוננט הקדמי, ועוד זוג בגישור לסאבוופר, אז לא.

(כלומר, טכנית אפשרי בחיבור מקביל/טור לסט הקדמי, אבל ממש לא מומלץ).

פורסם (נערך)

אין בעיה עקרונית לחבר (יש להקפיד עם זאת על התנגדות 4 אוהם).

 

תגדיר פגיעה באיכות.

המטרה בחיבור כזה היא בסה"כ לתת השלמה אחורית קצת לסאונד.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

השאלה היא מה המטרה באחוריים. אם זה להשלמת סאונד ממליץ לחבר לרדיו דיסק כמו שהיה אצלי ברכב. כמובן שאתה לא תנצל את הרמקולים כמו שצריך וגם האיכות בווליום גבוה תרד אבל אפשר לכוון את זה בהתאם.

 

פורסם (נערך)

עדיף לוותר על 6×9 ולקחת סאב יותר טוב, לפי דעתי.

ממליץ על סאב בתיבה מקורית או בתיבה לפי הוראות היצרן.

עריכה אחרונה על ידי D.A

 

פורסם

אין לך מה לפחד התקנה נכונה וכיוונים נכונים יעשו את העבודה עם הרכיבים שהומלצו לך פה. בעתיד תמיד אפשר להוסיף עוד 6.5 או 6.9 לאחור, אך לדעתי לא קריטי. אצלי רוב הזמן הסט הקדמי עבד והעדפתי את זה. בקיצור עצה שלי תוותר על רמקולים מאחורה לפחות בשלב הזה ואם כבר אתה לוקח רמקולים לאחורה אולי שגם הם היו הרץ, ככה תשמור על האופי סאונד.

 

פורסם

אוקיי , תודה רבה.

עכשיו השאלה הבאה יש מישהו שאני יכול לקנות ממנו es300 אך אין לו תיבה , מאיפה אוכל למצוא תיבה ? להכין אין לי מושג... ואחרי חיפש קל לא מצאתי מישהו/מקום שמוכר תיבה.

פורסם

כמו שהמלצתי קודם- תנסה לחפש עם תיבה מקורית. ראיתי לפחות 2 סאבים של הרץ עם תיבה מקורית בפורום מכירה. פחות עדיף להתעסק בבנית תיבה או קניית תיבה מוכנה. לפי דעתי הכי טוב המקורי.

 


×
×
  • תוכן חדש...