Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי , קודם כל אני חושב שזה לא המקום אבל רק פה יעזרו לי ופה מבינים בזה ,

אני מתכנן לבנות מערכת ניידית משתיי רמקולים שיש לי : ts a6961e PIONEER של 260W אם התנגדות של 4אום,

הבנתי שאני צריך מגבר שהוא פחות מההספק של הרמקולים עצמם , אז חשבתי ללכת על משהו זול שיתאים לי לרמקול נייד ושאני יוכל לחבר לו סוללה של 12V

 

a3e46e7d8d2e520.jpg

 

בגלל שאני לא מבין במגברים :

http://www.dx.com/p/kinrener-hy502-160w-2-ch-hi-fi-amplifier-mp3-player-w-fm-sd-usb-for-car-motorcycle-red-307912#.VJ1ZoXAA

http://www.dx.com/p/hy-502-160w-2-ch-hi-fi-mp3-amplifier-w-fm-sd-usb-for-car-motorcycle-black-silver-16g-258585#.VJ1ZmXAA

הם מתאימים ? ואיך אני יודעה עד איזה נפח לסוללה אני יכול לחבר לכאן ??

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איזה סוללה 12v לדוגמא?

אתה מתכוון נייד מבית לבית נניח או נייד שאפשר לטייל איתו .

אם מבית לבית ,שתי תיבות לרמקולים,מחוברות לשתי לוחות עץ,שאליהם מחובר גם המגבר והחיווט.ספק מחשב עם התאמה קלה יפעיל את המגבר במתח שצריך.

לגבי מגבר,אם באופציה הזאת חפש משהו יד שניה זול ושמור יחסית.

 

אם בנייד לחלוטין עם סוללת מברגה נניח ( מתאר לעצמי שלא הסתובב עם מצבר) חפש t amp מגברים קטנים זולים ויעילין חשמלית.

אני לקחתי מגבר מרמקולים של מחשב אבל הפעלתי רמקולים קטנים מאלו בהרבה.

פורסם
איזה סוללה 12v לדוגמא?

אתה מתכוון נייד מבית לבית נניח או נייד שאפשר לטייל איתו .

אם מבית לבית ,שתי תיבות לרמקולים,מחוברות לשתי לוחות עץ,שאליהם מחובר גם המגבר והחיווט.ספק מחשב עם התאמה קלה יפעיל את המגבר במתח שצריך.

לגבי מגבר,אם באופציה הזאת חפש משהו יד שניה זול ושמור יחסית.

 

אם בנייד לחלוטין עם סוללת מברגה נניח ( מתאר לעצמי שלא הסתובב עם מצבר) חפש t amp מגברים קטנים זולים ויעילין חשמלית.

אני לקחתי מגבר מרמקולים של מחשב אבל הפעלתי רמקולים קטנים מאלו בהרבה.

 

שלחתי לנגר בקשר סרטוט לתיבה

, בקשר לסוללה אני מדבר על סוללת ליתיום נטענת שאני יכול להזמין באיביי כי אני ממש הופך את הרמקול לנייד , ואני רוצה שהרמקול היה ממש חזק , בכל זאת זה 260w x2 , אז אני צריך גם מגבר חזק של איזה 130w בערך

פורסם

תתיחס לוואט נקי,rms או אפילו אל תתיחס לוואט .

תיכף יגיעו המומחים לחשמל ויסבירו לך תוך כמה זמן תתרוקן הסוללה לגמרי עם מגבר כזה.בכל מקרה ללכת על מגבר יעיל בחשמל שזה class t לדעתי לפחות . תן קישור לסוללה שחשבת עליה כך יוכלו לעזור לך.

 

אני יודע שיש איזה עניין עם משלוח סוללות ליתיום,שים לב .

הייתי ממליץ לך לעשות את התיבה לבד בשביל הכיף וההתנסות,אם יש לך גישה לכמה כלי עבודה כמובן

פורסם
תתיחס לוואט נקי,rms או אפילו אל תתיחס לוואט .

תיכף יגיעו המומחים לחשמל ויסבירו לך תוך כמה זמן תתרוקן הסוללה לגמרי עם מגבר כזה.בכל מקרה ללכת על מגבר יעיל בחשמל שזה class t לדעתי לפחות . תן קישור לסוללה שחשבת עליה כך יוכלו לעזור לך.

 

אני יודע שיש איזה עניין עם משלוח סוללות ליתיום,שים לב .

הייתי ממליץ לך לעשות את התיבה לבד בשביל הכיף וההתנסות,אם יש לך גישה לכמה כלי עבודה כמובן

זאת הסוללה ,

http://www.aliexpress.com/item/DC-12V-9000mAh-High-Volume-Lithium-Battery-Pack-Capacity-Smart-CCTV-Camera-Power-YSD-12900/1813668370.html

 

איזה מגבר כדי לי לקחת , ההספק הנומינלי של הרמקולים כל אחד הוא 40W

מישהו יכול להביא לי קישור למגבר שנותן תמורה טובה למחיר שיתאים לי למערכת ?

תודה על העזרה !:-D

פורסם

א. אני גם שוקל לבנות משהו דומה, אני עדיין תוהה אם אני באמת אצטרך את זה בכלל, אבל זה כבר עניין אחר.

 

ב. לגבי סוללות ליטיום מאיביי, בוא נגיד שהסינים חזקים במספרים אבל הסוללות שלהם לא ממש חזקות (ברוב המקרים 20% מהעוצמה המוצהרת, לא הפרש, סה"כ!).

כנ"ל מעגלי הגנה, לא תמיד קיימים.

 

ג. יש סוללות טובות של סמסונג, סניו, סוני ופנאסוניק אבל הן עולות לא מעט.

 

ד. זה לא בעיה לבנות בלוק סוללות בעצמך עם מעגל שיביא את המתח ל 12 וולט, יש בתי סוללה diy באיביי בשפע.

 

ה. או שאתה פשוט קונה סוללה 12 וולט רגילה (מצבר רכב או סוללה לאזעקה) תלוי באמפרז' שתצטרך.

 

ו. קח בחשבון שתצטרך להטעין את הסוללות ואם אתה הולך על משהו אקזוטי אז תצטרך גם מטען מותאם, במקרה של סוללה 12 וולט רגילה יש מטענים מוכנים בשוק.

 

ז. לגבי מגבר, יש את המגברי רכב הכי פשוטים שעולים החל ב 10$, לא בדקתי אבל סביר להניח שהאיכות מהם והלאה. ייתכן ועדיף לך למצוא מגבר רכב פשוט וקומפקטי לצורך הפרויקט.

 

ח. ממשק חיבור?

פורסם (נערך)

ממשק חיבור הכוונה למקור ? אני מניח שכבל rca 2 ל 1pl.ואז לפלאפון או מחשב.

אם הוא רוצה נייד,מצבר רכב ומגבר רכב גדולים מידי,כבדים וממש לא ניידים.בנוסף לחומצה שבמצבר וכו.

יש בשרשור הסוללות הניידות באוף טופיק קישור לסוללות נטענות יותר גדולות מaa ,בעלות הספק יחסית אמיתי,הזמנתי שלוש כאלה למטען נייד ובית סוללות עם יציאת יואסבי וזה עובד טוב למטרה.אולי צירוף של כמה סוללות כאלה ליצירת 12 וולט יכול לעבוד.

תכוון אותנו לגודל שאתה מתכנן,לא ברור לי איך זה הולך להיראות .קח בחשבון שנייד ממש זה לא יהיה ,הרמקולים עם התיבות המגבר ו הסוללות יתפסו נפח.

 

קרא כאן

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?189486-T-AMP-%D7%91%D7%A8%D7%9B%D7%91

עריכה אחרונה על ידי -מוטי-
פורסם

אשמח גם להתפרץ לנושא ,

אני גם מעוניין לבנות משהו דומה ,

יש לי שני מיני מצברים 12V 4.5 AH אשר אני יחבר בטור , כלומר , 9AH .

שני רמקולים זהים 30W ו 4 אוהם

רמקול נוסף שאני מבין שהוא טוויטר , 30W ו 8 אוהם .

אשמח אם תכוונו אותי למגבר מתאים , מטען , וקונקטורים .

תודה !

פורסם
ממשק חיבור הכוונה למקור ? אני מניח שכבל rca 2 ל 1pl.ואז לפלאפון או מחשב.

אם הוא רוצה נייד,מצבר רכב ומגבר רכב גדולים מידי,כבדים וממש לא ניידים.בנוסף לחומצה שבמצבר וכו.

יש בשרשור הסוללות הניידות באוף טופיק קישור לסוללות נטענות יותר גדולות מaa ,בעלות הספק יחסית אמיתי,הזמנתי שלוש כאלה למטען נייד ובית סוללות עם יציאת יואסבי וזה עובד טוב למטרה.אולי צירוף של כמה סוללות כאלה ליצירת 12 וולט יכול לעבוד.

תכוון אותנו לגודל שאתה מתכנן,לא ברור לי איך זה הולך להיראות .קח בחשבון שנייד ממש זה לא יהיה ,הרמקולים עם התיבות המגבר ו הסוללות יתפסו נפח.

 

קרא כאן

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?189486-T-AMP-%D7%91%D7%A8%D7%9B%D7%91

zby3onutmnhk.png

ככה זה אמור להיראות ,

מישהו יכול לבחור לי משהו מתאים ? אני צריך מגבר וסוללה עד 250 שקל + -...

פורסם (נערך)

אלון אין בעיה,מה הקנה מידה ? תן מידות בערך אם אתה מתכוון שזה יהיה מטר על עשרים על עשרים או קטן יותר גדול יותר.המצבר ומהגבר צריכים להיכנס בפנים?

 

רז ,לא מומלץ לחבר טוויטר סתם ככה ,צריך לסנן עבורו תדרים.לא מאיין שיחזיק ברגע שיקבל תדר נמוך.

הרמקולים שלך איזה סוג דגם? קואקסיאלי?

קונטקטורים- סופיות ,מלחץ ושרינק מתכווץ הכי טוב,אבל רק אחרי שהכל מוכן ועובד.

 

עיינו כאן

http://m.ebay.com/sch/i.html?_nkw=t+amp&isNewKw=1&_pgn=1&epp=24&itemId=&isRefine=true&mfs=GOCLK&acimp=0&sqp=t+amp&trksid=p2056088.m2428.l1313.TR11.TRC1.Xt+amp

 

הייתי מנסה בהתחלה סוללה של מברגה נניח שהיא 12 v. בדרך כלל.בנוסף בודק לגבי ייצוב מתח,בקישור הקודם שנתתי יש מידע על זה .

עריכה אחרונה על ידי -מוטי-
פורסם (נערך)
אלון אין בעיה,מה הקנה מידה ? תן מידות בערך אם אתה מתכוון שזה יהיה מטר על עשרים על עשרים או קטן יותר גדול יותר.המצבר ומהגבר צריכים להיכנס בפנים?

 

רז ,לא מומלץ לחבר טוויטר סתם ככה ,צריך לסנן עבורו תדרים.לא מאיין שיחזיק ברגע שיקבל תדר נמוך.

הרמקולים שלך איזה סוג דגם? קואקסיאלי?

קונטקטורים- סופיות ,מלחץ ושרינק מתכווץ הכי טוב,אבל רק אחרי שהכל מוכן ועובד.

 

עיינו כאן

http://m.ebay.com/sch/i.html?_nkw=t+amp&isNewKw=1&_pgn=1&epp=24&itemId=&isRefine=true&mfs=GOCLK&acimp=0&sqp=t+amp&trksid=p2056088.m2428.l1313.TR11.TRC1.Xt+amp

 

הייתי מנסה בהתחלה סוללה של מברגה נניח שהיא 12 v. בדרך כלל.בנוסף בודק לגבי ייצוב מתח,בקישור הקודם שנתתי יש מידע על זה .

 

אני יכול לאלתר משהו אם הקופסה ולשים את המגבר והסוללה בחוץ זאת לא בעיה ,

את המידות ששלחתי אני ירשום עוד מאת , בנתיים אני רוצה להזמין כבר את החלקים ...

עריכה אחרונה על ידי alonkulyo
פורסם
אשמח גם להתפרץ לנושא ,

אני גם מעוניין לבנות משהו דומה ,

יש לי שני מיני מצברים 12V 4.5 AH אשר אני יחבר בטור , כלומר , 9AH .

שני רמקולים זהים 30W ו 4 אוהם

רמקול נוסף שאני מבין שהוא טוויטר , 30W ו 8 אוהם .

אשמח אם תכוונו אותי למגבר מתאים , מטען , וקונקטורים .

תודה !

 

החיבור צריך להעשות במקביל!

בטור אתה תקבל 24 וולט!

בשיפוצים...


×
×
  • תוכן חדש...