Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

העירו לך לגבי הסוללות הסיניות למה אתה לא מתייחס ? רוצה שזה יפעל לעשר דקות ?

מזכיר לי את הסוללות ניידות של ה20,000 mha שנותנות שתי טעינות.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
העירו לך לגבי הסוללות הסיניות למה אתה לא מתייחס ? רוצה שזה יפעל לעשר דקות ?

מזכיר לי את הסוללות ניידות של ה20,000 mha שנותנות שתי טעינות.

אז מה אתם מציעים לי לעשות , אני רוצה הרבה הספק אם אפשרות לטעינה , וגם התקציב לא גבוהה עד 250 שקל למגבר וסוללות

עדיף לקנות סוללת ליתיום ולחבר אותם ? איך אני יעשה מעגל שיגן עליהם ?

פורסם

שוב, אתה יכול לקנות את כל הבתי סוללה והסוללות באיביי וכנראה אפילו מעגלי הגנה, אבל,

אם אתה רוצה סוללות איכותיות שבאמת יחזיקו מעמד, רק הסוללות כנראה יעלו לך 250 ש"ח.

 

תקנה סוללת 12 וולט, תעלה פחות מ 100 ש"ח, מגבר הכי פשוט 45 ש"ח. נשאר עודף לתת לנגר או לקנות עוד סוללה.

פורסם (נערך)

הנה שני הגרוש שלי:

לאחרונה בניתי סטאפ 2WAY נייד (וופר 10", טוויטר שופר, מדובר על עוצמה משותפת של בערך 300W לערוץ) למסיבות שמיועד לעבוד או ממגבר PA (הגברה רצינית, מסיבות וכדומה) או, לחלופין באמצעות ספק מחשב עם מגבר רכב או מגבר שמחווט ישירות לרכב.

 

המגבר הרכב שנבחר הוא JBL 75.4 הידוע, שצוות לו ספק מחשב 500W פשוט שמוציא תיאורטית 20A ב12V. המגבר בערך שליש גיין, ובווליום מלא של טלפון נייד, הספק לא עומד בעומס, נכנס להגנה וכבה. מה שאומר שבערך ב7.5A (מדוד) לערוץ הוא נופל. מדובר על ווליום מכובד, אבל לא משהו יוצא דופן. השלב הבא הוא ספק 1000W בתקווה שזה יחזיק.

 

תיקון:

אם נקח את ההספק המוצהר של המגבר (אני בספק אם הוא מדויק) מדובר על 20W לערוץ. משמע 40W לשניהם. עם המתח הוא 12V, אז בחישוב תיאורטי (בלי להכניס התנגדויות וכיו"ב) אז הזרם הנדרש הוא 3.3A. מה שאומר שלשעה עבודה צריך 3.3 אמפר של בטריות. אני מאמין ש3 אפמר לא יחזיק שעה.

עריכה אחרונה על ידי urban.racer

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

אם אני יקנה מגבר t class 15 w הישמעו חזק את הרמקולים ? זה יספיק או שצריך הגבר חזק יותר? ואם חזק יותר בכמה?

ובקשר לסוללות אם אני קונה מצברים , היה אפשר להטעין אותם?

פורסם

במקביל, בטור ואפילו בזיגזג.

 

תקרא קצת ביקורות באינטרנט על סוללות 18650, שם לפחות מדברים על סוללות מותג, פה אין לך מושג מה יש מתחת לניילון הכחול.

פורסם
15w זה פחות מהעוצמה של רדיו דיסק של רכב

 

רדיו דיסק של רכב זה מגבר ? יש לי רדיו דיסק שאני לא משתמש בו , אני יכול להשתמש בוא בתור מגבר?

פורסם

בקיצור החלטתי שלא לנסות לעשות את הרמקול כנייד כי הרמקולים שלי חזקים מדיי וצורכים הרבה חשמל ,

החלטתי שאני יזמין רק מגבר ויחבר אותו ישירות לשקע , אתם יכולים להמליץ לי על מגבר טוב לרמקולים שלי ? עכשיו גם לא צריך לחפש משהו הכי חסכוני כי אין הגבלה של חשמל ...

רק שהם היו איכותיים וחזקים אם המגבר הזה עד 200 שח בערך

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
15w זה פחות מהעוצמה של רדיו דיסק של רכב

 

לא נכון. הגיע הזמן שבפורום הזה ידעו להבדיל בין PEAK TO PEAK לRMS!

פורסם
הנה שני הגרוש שלי:

לאחרונה בניתי סטאפ 2WAY נייד (וופר 10", טוויטר שופר, מדובר על עוצמה משותפת של בערך 300W לערוץ) למסיבות שמיועד לעבוד או ממגבר PA (הגברה רצינית, מסיבות וכדומה) או, לחלופין באמצעות ספק מחשב עם מגבר רכב או מגבר שמחווט ישירות לרכב.

 

המגבר הרכב שנבחר הוא JBL 75.4 הידוע, שצוות לו ספק מחשב 500W פשוט שמוציא תיאורטית 20A ב12V. המגבר בערך שליש גיין, ובווליום מלא של טלפון נייד, הספק לא עומד בעומס, נכנס להגנה וכבה. מה שאומר שבערך ב7.5A (מדוד) לערוץ הוא נופל. מדובר על ווליום מכובד, אבל לא משהו יוצא דופן. השלב הבא הוא ספק 1000W בתקווה שזה יחזיק.

 

תיקון:

אם נקח את ההספק המוצהר של המגבר (אני בספק אם הוא מדויק) מדובר על 20W לערוץ. משמע 40W לשניהם. עם המתח הוא 12V, אז בחישוב תיאורטי (בלי להכניס התנגדויות וכיו"ב) אז הזרם הנדרש הוא 3.3A. מה שאומר שלשעה עבודה צריך 3.3 אמפר של בטריות. אני מאמין ש3 אפמר לא יחזיק שעה.

 

תדלג על השנאים האלו!! חבל לך על הכסף.

תעבור לשנאי יעודי (לי יש שנאי 12V של כ30Aנקי! ) ובקנה יש אחד של 80A 12V.

או שנאי בייגלה 220V ל 12V של 50A.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם (נערך)

תחפש אצל החברים מערכת ישנה (אלו עם הדסקים.)

שהגיעו עם 2 רמקולים בנפרד.

יש להם מגברים סבבה בפנים. סביב ה 20W RMS

 

או מגבר סטריאו / קולנוע יד2. יתן ך סביב 40W RMS

מציאה ואולי תגיע ל50-60W RMS.

 

אני בסלון שלי משתמש במגבר של 60W RMS על רמקולים של300W RMS (רמקולים מקצועיים- EV-S200)

ואפשר לעשות מסיבה בכיף ל50איש.

עריכה אחרונה על ידי Soundman

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

חזרתי לכאן עם קצת יותר מידע והבנה על הנושא אך עדיין חסרות לי כמה תשובות.

אני אשתמש בשני רמקולים זהים 30W ו4 אוהם.

מקור המתח יהיה 2 מצברים קטנים , 12V , 4.5Ah אשר יחוברו במקביל וכך אקבל 12V , 9Ah

חישבתי ככה , P=VI ולכן Imax=P/V והזרם יהיה 5A

כלומר המעגל ידלוק בעוצמה מלאה , שעה ו48 דקות.

אני מעוניין לדעת איזה מגבר אני צריך ? רדיו דיסק יכול להיות פתרון ?

האם יש צורך להתייחס להתנגדות של הרמקולים? להתנגדות הפנימית?

תודה רבה.


×
×
  • תוכן חדש...