Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש המלצה לזוג קידמי, צמיגים אוחזים לא אכפת לי ממחיר כל עוד הם לא נגמרים מהר,

אופי הנהיגה הוא מעט ספורטיבי(עם כמה שאפשר להיות ספורטיבי במנוע 1000).

פריילי P4 לא עשו את עבודה, מה הלאה?

155/70 R13

 

הראל

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

פורסם (נערך)

מילא המנוע, אבל הצמיגים הם בגודל של קורקינט. :wink:

אין באמת צמיגים ספורטיבים במידה כזו.

 

אלטרנטיבות טובות יותר מה-P4 יהיו לדעתי (בסדר רנדומלי):

יוקוהמה בלו-ארת' AE-01 או A.Drive, גודייר אפישנט-גריפ קומפקט או דורא-גריפ,

קונטיננטל אקו-קונטקט 3, מישלין אנרג'י , קלבר ויאקסר.

יתכנו עוד מספר אפשרויות בפועל בצמיגיות השונות.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
מילא המנוע, אבל הצמיגים הם בגודל של קורקינט. :wink:

אין באמת צמיגים ספורטיבים במידה כזו.

 

אלטרנטיבות טובות יותר מה-P4 יהיו לדעתי (בסדר רנדומלי):

יוקוהמה בלו-ארת' AE-01 או A.Drive, גודייר אפישנט-גריפ קומפקט או דורא-גריפ,

קונטיננטל אקו-קונטקט 3, מישלין אנרג'י , קלבר ויאקסר.

יתכנו עוד מספר אפשרויות בפועל בצמיגיות השונות.

:-D

אני אלך על הגודייר, תודה לך.

הראל

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

פורסם

גוגי, לא אכנס איתך שוב לדיון בנושא, אבל כשאתה טוען משהו, רצוי שתסביר (מעבר לטענה שלך שהם רכים יותר).

 

מבחינת דירוגי ה-EU:

גודייר אפישנט גריפ קומפקט - חסכון בדלק - C, אחיזה ברטוב - B, רעש חיצוני - 68dB.

קלבר ויאקסר -__________חסכון בדלק - F, אחיזה ברטוב - C, רעש חיצוני - 68dB.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תתרחק מהגודייר!!

צמיג זוועה (לפחות במידה שלי)

פורסם

איזה רכב יש לך?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מדובר בדגם אחר של הגודייר מאלו שיש לך. ואין ממש להשוות בין הרכבים ומידות הצמיגים.

בכל אופן, פותה"ש היה נחרץ בהחלטתו כבר לפני שבועיים, כך שאני בספק שהוא טרם ביצע כבר את הרכישה.

פורסם
מדובר בדגם אחר של הגודייר מאלו שיש לך. ואין ממש להשוות בין הרכבים ומידות הצמיגים.

בכל אופן, פותה"ש היה נחרץ בהחלטתו כבר לפני שבועיים, כך שאני בספק שהוא טרם ביצע כבר את הרכישה.

האמת שדחיתי את הרכישה עד לאחרי השלגים.

Igrosh איזה דגם של GOODYEAR אתה מדבר עליו?

ותום כן אתה צודק כל רכב ומשקל הכובד שלו, לכל רכב יש השפעה שונה על הצמיג.

לבנתיים החלפתי את הזוג האחורי(ECO VISION) במקום הP4 המחורבנים הללו,

יש לציין שלמרות שהוא צמיג זול הוא עשה עבודה לא רעה בבלימת חירום, אם כי רועש ממש.

אני אגמור את שתיהם ואגש לרכוש סט שלם של גודייר, 1000 שח כולל איזון ופרונט נשמע טוב :)

ואולי דווקא עוד שאלה קטנה, ספייסרים לגאנט יתנו לי עוד אחיזה?

הראל

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

פורסם

Iגרוש מדבר על האפישנטגריפ פרפורמנס ובמקרה שלך מדובר בקומפקט, יש גם דגם בלי שמות תואר נספחים.

המחיר נשמע בסדר גמור בכל אופן.

 

אקו-ויזן זה אוייביישן לא (הטעות בכוונה)?

רוב הצמיגים החדשים יתנו לך אחיזה סבבה בהתחלה.

 

אגב, רק חידוד בקטנה לענייני דירוגי ה-EU - המשמעות שלהם היא לא "הכל בחיים".

ההפרשים בין הקטגוריות של צריכת דלק קטנות מאוד (ומדובר על הפרש כולל של עד 7.5% בין הקטגוריה העליונה לתחתונה), דירוג האחיזה ברטוב מתבסס על מבחן בלימה על משטח רטוב, ומדד הרעש הוא חיצוני ולא פנימי.

 

לגבי ספייסרים, הם אולי יסייעו קצת בתחום היציבות.

אבל יש לשים לב שהם יגרמו לשינוי בזוויות המתלה והעומסים הפועלים עליו, צריך לוודא שלא יווצר מצב של נגיעת הגלגל בגוף הרכב, ובנוסף לכל, יש לדאוג לרכישת חלקים איכותיים והחלפת ברגים מתאימים מאחר ומדובר בשינוי שנושא מהות בטיחותית.

כמו כן, אם הגלגלים יבלטו יותר מדי החוצה, יתכן ולא תצלח את בדיקת הרישוי השנתית.

 

מעבר אולי לחישוקים רחבים מעט יותר יספק. ידוע לך רוחבם כעת?

פורסם
Iגרוש מדבר על האפישנטגריפ פרפורמנס ובמקרה שלך מדובר בקומפקט, יש גם דגם בלי שמות תואר נספחים.

המחיר נשמע בסדר גמור בכל אופן.

 

אקו-ויזן זה אוייביישן לא (הטעות בכוונה)?

רוב הצמיגים החדשים יתנו לך אחיזה סבבה בהתחלה.

 

אגב, רק חידוד בקטנה לענייני דירוגי ה-EU - המשמעות שלהם היא לא "הכל בחיים".

ההפרשים בין הקטגוריות של צריכת דלק קטנות מאוד (ומדובר על הפרש כולל של עד 7.5% בין הקטגוריה העליונה לתחתונה), דירוג האחיזה ברטוב מתבסס על מבחן בלימה על משטח רטוב, ומדד הרעש הוא חיצוני ולא פנימי.

 

לגבי ספייסרים, הם אולי יסייעו קצת בתחום היציבות.

אבל יש לשים לב שהם יגרמו לשינוי בזוויות המתלה והעומסים הפועלים עליו, צריך לוודא שלא יווצר מצב של נגיעת הגלגל בגוף הרכב, ובנוסף לכל, יש לדאוג לרכישת חלקים איכותיים והחלפת ברגים מתאימים מאחר ומדובר בשינוי שנושא מהות בטיחותית.

כמו כן, אם הגלגלים יבלטו יותר מדי החוצה, יתכן ולא תצלח את בדיקת הרישוי השנתית.

 

מעבר אולי לחישוקים רחבים מעט יותר יספק. ידוע לך רוחבם כעת?

קראתי מעט על ספייסרים הבנתי שהם יכול לפגוע במערכת במתלים, כך שזה ירד מהפרק.

אין לי שמץ מה הרוחב של הגאנט,

במידה ואמצא גאנט עבה יותר, אוכל להרכיב צמיג עבה יותר? או שאני עובר על החוק?

הראל

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

פורסם (נערך)

על איזה רכב אנחנו מדברים (כולל שנתון)?

חוץ מזה - אין לך גישה לאוטודאטה כחלק מהכנופיה? כל הנתונים אמורים להיות רשומים שם.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
×
×
  • תוכן חדש...