Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכל אופן, אם נשארים במידת הצמיגים הנוכחית, אפשר לעבור ברמה העקרונית לרוחב חישוק של "5 ואולי אפילו "5.5 (למרות שבקצת מאתרי יצרניות הצמיגים שהסתכלתי בהן המידה ה"אידיאלית" היא "4.5 לרוב).

כמובן שיש לוודא שזה לא יוצר בעיה במרווחים בין הגלגלים לשאר חלקי הרכב (מערכת בלמים, מתלים וכד').

 

זה קצת יעזור בהקשחת הדפנות והגדלה מועטה מאוד של שטח מגע הצמיג.

האם זה יתרום ממשית ועוד כשהמשקל יעלה במעט במידת רוחב גדולה יותר, לא ברור.

 

אם יש מידות גלגלים גדולות יותר, כמו בלינק של עמית, אז מעבר אליהן יכול להועיל במובן של מציאת צמיגים עדיפים בקריטריונים שחשובים לך.

פורסם
על איזה רכב אנחנו מדברים (כולל שנתון)?

חוץ מזה - אין לך גישה לאוטודאטה כחלק מהכנופיה? כל הנתונים אמורים להיות רשומים שם.

Capture.jpg

אם רשום שמה R14 מבחינת משרד התחבורה אני רשאי לעבור מידת צמיג?

אני מהמר על "פיקנטו".

רוחב חישוק של 4".

הרכב הוא יונדאי אטוס מודל 2000

הראל

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

פורסם

עמית ידע לענות על כך יותר טוב.

אבל לדעתי לא. הצמיג שמופיע שם במידה R14 הינו בעל רוחב 105, מה שמשתמע שמדובר בצמיג הרזרבי (גם ע"פ לחץ האוויר).

 

סוגיית רוחב החישוקים נותרה בעינה כפי שפירטתי בהודעתי הקודמת.

לתשומת ליבך, כי מעבר למידת רוחב מעבר ל-"4.5 כפי שמצויין באוטודאטה, אינה חוקית בעיקרון, אבל נתון זה נדיר שנבדק ע"י בוחני הרכב אלא אם כן הדבר בולט מאוד לעין (אוברסטרצ' לצמיגים או בליטת כל הגלגל כלפי חוץ).

פורסם

יש לי פיקנטו אוטומטית מאפריל 2012.

הצמיגים אינם גדולים בהרבה: 165x60x14.

הצמיגים המקוריים (קומהו) נשחקו מאוד מהר (אני נוהג "קצת" אגרסיבי): זוג אחד בתוך שנה והזוג השני בתוך שנה ורבע.

החלפתי אותם (בהפרש של 3 חודשים) לצמיגי פאלקן. צמיגים זולים למדי (לא כמו הסינים...).

עד עכשיו (שנה ושמונה חודשים לזוג אחד ושנה וחמישה חודשים לזוג השני) הם עדיין לא מראים סימני שחיקה משמעותיים, והאחיזה שלהם לגמרי לא רעה.

אז לדעתי לא חייבים לקנות צמיגים יקרים...

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם
עמית ידע לענות על כך יותר טוב.

אבל לדעתי לא. הצמיג שמופיע שם במידה R14 הינו בעל רוחב 105, מה שמשתמע שמדובר בצמיג הרזרבי (גם ע"פ לחץ האוויר).

 

סוגיית רוחב החישוקים נותרה בעינה כפי שפירטתי בהודעתי הקודמת.

לתשומת ליבך, כי מעבר למידת רוחב מעבר ל-"4.5 כפי שמצויין באוטודאטה, אינה חוקית בעיקרון, אבל נתון זה נדיר שנבדק ע"י בוחני הרכב אלא אם כן הדבר בולט מאוד לעין (אוברסטרצ' לצמיגים או בליטת כל הגלגל כלפי חוץ).

אין לי להוסיף על דבריך.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...