Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל תשכח שפה בארץ כמעט ואין מצבים של ערפלים סמיכים כל כך שהאורות ערפל הם מה שהצילו.

והיום עניין הפנסי ערפל הוא יותר יופי מאשר השימוש האמיתי.

פורסם

אם אין ערפל או תנאים מזג אויר מתאימים להפעלה של פנסי ערפל אין צורך להפעיל אותם.

יופי זה-העיצוב של הפנסים, יש מושג שניקרה אופטיקה מנורה היא רק חלק "מהמערכת"

כשיוצרים את הפנס יוצרים אותו בשביל נורה מסוימת כיון שלכל סוג נורה יש את התכונות משלה.

אופן פיזור האור בנורת לד הוא שונה מקסנון ושונה מהלוגן, החלפת נורה הלוגן בנורה אחרת ולא כל המערכת יגרום רק לנזק

ולסבל של אחרים.

פורסם (נערך)

פנסי ערפל לא נועדו ליופי, פנסי ערפל לא נועדו ליופי, פ-נ-ס-י ע-ר-פ-ל ל-א נ-ו-ע-ד-ו ל-י-ו-פ-י.

די עם המנהג המפגר הזה של הדלקת פנסי ערפל סתם, יש ערפל תדליק פנסי ערפל, אין ערפל תכבה אותם.

 

נ.ב. בתמונה הזאת שהועלתה ע"י Japanese Engine ניתן לראות כמה זה מסנוור בניגוד לקסנון המקורי שהאלומה [עלומה ?] שלו לא מגיעה בכלל למצלמה.

עריכה אחרונה על ידי rupni

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

×
×
  • תוכן חדש...