Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בנוגע לדילול שמפו הסיטרוס,

האם נכון לדלל באופן הבא?

(מדובר על הבקבוק של ה- 470 ml)

 

 

 

[TABLE=width: 377]

[TR]

[TD=width: 120, bgcolor: transparent, align: right]סוג השטיפה[/TD]

[TD=width: 86, bgcolor: transparent, align: right]מספר פקקים[/TD]

[TD=width: 86, bgcolor: transparent, align: right]כמות ב- OZ[/TD]

[TD=width: 86, bgcolor: transparent, align: right]כמות ב- ml[/TD]

[TD=width: 123, bgcolor: transparent, align: right]כמות ליטר מים בדלי[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent, align: right]שטיפה רגילה[/TD]

[TD=bgcolor: transparent, align: right]2[/TD]

[TD=bgcolor: transparent, align: right]1[/TD]

[TD=bgcolor: transparent, align: right]30[/TD]

[TD=bgcolor: transparent, align: right]8[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent, align: right]שטיפה להורדת וקס[/TD]

[TD=bgcolor: transparent, align: right]16[/TD]

[TD=bgcolor: transparent, align: right]2[/TD]

[TD=bgcolor: transparent, align: right]60[/TD]

[TD=bgcolor: transparent, align: right]8[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

יותר מדי לדעתי, בדלי של 8 ליטר אני לא שם יותר מ 5 מ"ל שמפו וזה מספיק כדי לעשות את הרכב "נוצץ".

להורדה של ווקס השתמשתי ב 50 מ"ל בערך שמפו, הוריד הכל כמו כלום

Opel Adam S 2017

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
באתרים קראתי שבפקק יש 0.25 oz שזה בערך 8 מ"ל

בדקתי את העניין, יוצא בדיוק 10 מ"ל אתה מוזמן לנסות ולהגיד לי את התוצאה.

פורסם

הבעיה בפקקים האלו שחצי מהחומר נשאר בפנים, אז אתה צריך "לסחוט" עם האצבע את השאריות לתוך המים.

בכל אופן מדובר בהרבה חומר יחסית גם 10 מ"ל לדלי של 8 ליטר זה מספיק

Opel Adam S 2017

פורסם
מספיק להורדת וקס או לשטיפה רגילה?

לשטיפה כמובן

להורדת ווקס מומלץ 1OZ לגלון כלומר כ 30 מ"ל ל 3.78 ליטר, או 60 מ"ל ל 7 וחצי ליטר, זה בערך מה שאני עשיתי וזה הוריד הכל.

Opel Adam S 2017

פורסם
תגידו איפה אפשר להשיג את ה

Auto Finesse Revive? יש אותו בארץ?

 

אמור להיות באוטוסטור.

תתקשר לשאול.

 

דרך אגב, חומר מדהים.

משחזר את כול הפלסטיקה השחורה + בידינג.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

איך שהזמן טס, כבר עברו כ-3 חודשים מרגע יישום החומרים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?551185-%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%A9%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%94-%D7%95%D7%97%D7%99%D7%93%D7%95%D7%A9-%D7%95%D7%95%D7%A7%D7%A1&p=4582172&viewfull=1#post4582172

 

מה שזה אומר שצריך להתכונן לעשות חידוש הגנה :-P:

-שטיפה

-פלסטלינה

-קדם ווקס

-גלייז

-אוטם צבע

-ווקס

 

*אני מתכוון להתחדש במטלית פלסטלינה- יחסוך לי זמן יקר.

 

*אני גם צריך לעשות חידוש פנסים- אני צריך למצוא לזה יום.

אני מאוד רוצה לשים אנג'ל אייז, ישדרג את הרכב חיצונית אבל מחירם יקר :(.

פורסם

נשמע אחלה, יהיה מעניין לראות תמונות של אחרי, רק למה לך הקדם ווקס? נראה לי מיותר

שטיפה, פלסטלינה, שטיפה נוספת ו IPA, גלייז + אוטם + ווקס

בתאכלס פלסטלינה עדיף פעם פעמיים בשנה אבל עם הגשמים הרעים שהיו לדעתי זה רצוי, אני גם מתלבט אם לעשות זאת מחר (שלי עבר לפני חודש וחצי בערך)

Opel Adam S 2017

פורסם

הקדם ווקס זה בשביל לנקות את הצבע ולמקסם את התוצאה- הגנה.

 

שכחתי להוסיף לרשימה:

-חומר לצמיגים

-חומר לחידוש פלסטיקה וגומיות

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

כול פעם אני דוחה את חידוש ההגנה עד שאתמול הכרחתי את עצמי לצאת לעשות את החידוש.

יום 1- 7:00 עד 11:00:

-שטיפה טובה עם הונידו וסיטרוס.

-כפפת פלסטלינה-הורדת לכלוך ומזהמים שנדבקו ללכה ושלא יורדים בשטיפה רגילה.

-יישום גלייז "BLACK LIGHT".

-חידוש והגנה פלסטיק וגומיות חיצוני עם " AF Revive".

-חומר לצמיגים של meguiar's endurance.

 

לאחר הסרת הגלייז יצאה השמש והופסקה העבודה.

 

יום 2- 8:00 עד 11:00 :

- שטיפה עם ONR.

- יישום אוטם צבע "מנזרנה פאור לוק".

 

**התמונה עם המגבת האדומה זה האוטו עומד עם מנזרנה עליו.

*התמונות האחרות הם הסופיות.

 

אפשר לראות איזה קומבו נפלא זה האוטם מנזרנה עם בלאק לייט.

 

הרכב קיבל ברק מטורף.

הרכב פשוט מנצנץ :).

95d53ed3-222e-4854-aabe-e64fe1669bd0.jpg

abcbbd23-4108-4695-b8ae-cc39c7c61764.jpg

ee683d99-a91f-4f90-8fff-86a8b57589b9.jpg

f87f1ce3-6b31-4572-a705-54a624bb90c7.jpg

פורסם

נראה ממש טוב.

 

כמה דברים:

1. לפי דעתי הרכב שלך כהה מספיק (קצת יותר מידי לטעמי), BL מכהה אותו טיפה יותר- לפי דעתי מיותר. תנסה SRP או פשוט בלי גלייז. הPL (או קולינייט כלשהו סתם כי אני פשוט מתפלא כל פעם מחדש מהם :)) יתנו ברק ומראה רטוב מספיק בלי להכהות את הצבע

2. הפלסטלינה לא מורידה שאריות גשמים מזוהמים. היא מורידה גם סימני מים (שאריות של מינרלים שונים ובוץ שהתגבשו על הרכב) אבל גם ח^א של חרקים (מה חשבתם שזה הנקודות הקטנות שקורעות את הפדים כל הזמן?) או שאריות של זיהומים אחרים שלא מורידים טוב בשטיפות והם מתקשים יותר ויותר עם הזמן.

3. בONR יש חומרים שנשארים על הצבע אחרי ניגוב. בין שכבות הגנה רצוי לשטוף רק עם מים. אם אתה מפחד שמים לא נותנים מספיק סיכוך ויש שכבת אבק אפשר לשטוף עם ONR ואחרי זה לעבור עם מים כדי להוריד לפחות חלקית את השכבה שהONR משאיר

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

2 שאלות -

1. מה בעצם תורם הגלייז? מה התפקיד שלו, ביחס לתפקיד האוטם?

2. איך זה שהיום השני לקח 3 שעות? שטיפת ONR ויישום אוטם, מה כאן לקח כ"כ הרבה זמן? זה נראה לא הגיוני, במיוחד כשמשווים ליום הראשון (שהיה הרבה יותר עמוס, אבל לקח רק שעה יותר)

 

הא כן, עבודה מצוינת, הצבע נראה ממש טוב.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...