Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי!

 

אני עוד מעט קונה סיאט איביזה FR הצורה החדשה.

לאיביזה FR ולקופרה יש את אותו הפגוש רק שבFR החלק שמאחורי הלוחית רישוי צבוע בלבן

ובקופרה זה צבוע בשחור מבריק.

אני רוצה להדביק על הפגוש מדבקה בצבע שחור מבריק

מאיפה אני יכול להשיג כזה? (כמו שאנשים מדביקים על הגג) ואיך מדביקים את זה?

 

תודה

פורסם

הייתי ממליץ לך ללכת לעשות במקום מקצועי ולא לעשות בעצמך , בכל אופן אומנות הציפוי בחולון עושים את העבודות האלה

פורסם
הענין הוא שאני לא רוצה לצבוע

סהכ רוצה מדבקה איכותית זה די קטן הסיפור הזה

 

לא אמרתי לך לצבוע אני אומר לך שיש מקום בחולון בשם אומנות הציפוי, לא צביעה ציפוי , והם מתעסקים עם כל ציפוי שאתה רוצה להדביק ברכב ..

פורסם

צביעה יפה ממש ממש.

לפי דעתי יש הצדקה אמיתית להשתמש בפלסטידיפ על החלק הזה.

האיזור הקדמי מועד לפורענות, אבנים בנסיעה וכו'.

פלסטידיפ הוא ציפוי גומי, גמיש, יספוג מכות ישירות בצורה מעולה (כמובן שיש צורך במספר לא קטן של שכבות), לעומת צביעה רגילה שמן הסתם תחשוף צ'יפים בשלב כזה או אחר.

 

אם מיישמים מעל את ה"לכה" הייעודית שלהם, בכלל הצגה.

"יאללה בירי".

פורסם
צביעה יפה ממש ממש.

לפי דעתי יש הצדקה אמיתית להשתמש בפלסטידיפ על החלק הזה.

האיזור הקדמי מועד לפורענות, אבנים בנסיעה וכו'.

פלסטידיפ הוא ציפוי גומי, גמיש, יספוג מכות ישירות בצורה מעולה (כמובן שיש צורך במספר לא קטן של שכבות), לעומת צביעה רגילה שמן הסתם תחשוף צ'יפים בשלב כזה או אחר.

 

אם מיישמים מעל את ה"לכה" הייעודית שלהם, בכלל הצגה.

 

תודה, צבעתי גם את המראות וזה נראה ממש יפה.

 

בנוגע לצבע המט, זה יפה ככה, לפי דעתי שחור מבריק לא יהיה יפה כי הגריל עצמו הוא שחור מט.

פורסם

מנצלש ברשותכם..

יש לי פיקנטו. יש אזור מועד לפורענות (מסביב לפנס האחורי התחתון בטמבון) שכל הזמן חוטף כי אנשים לא יודעים להחנות.

לצבוע אותו מקום שוב ושוב נראה פתרון חלמאי. כבר שרטו את התיקון שעשיתי לשריטה קודמת.

האופציות הן או ניקל מסביב לפנס שאני קצת סולד ממנו.

או ציפוי פלסטי מדבקה על כל הלוח (בדומה ללוק של פיקנטו ספורט)

אשמח לשמוע דעות ויותר חשוב מזה עלויות.

×
×
  • תוכן חדש...