Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

קיבלתי לפני חודש בערך את הפיקנטו - גיר אוטומטי (היא עברה 600 ק"מ בערך) ושמתי לב שלעיתים, לא כל הזמן, קורה שהפיקנטו משתנקת (בפעם הראשונה ששמתי לב זה קרה במהלך נסיעה בעלייה ) במהלך הנסיעה.

הכוונה היא לא שהיא משתנקת כאילו המנוע עומד להיכבות אלא השתנקות כאילו האוטו לא מצליח להיכנס להילוך.

 

זה לא בהכרח קורה כאשר אני מאמץ את המנוע, אלא עלול לקרות בכל לחיצה על הגז.

 

האם זה קרה לעוד מישהו עם פיקנטו?

האם זה משהו הגיוני שקורה ברכב חדש עד שהוא צובר כמות קילומטרים מסוימת?

 

אשמח אם מישהו יוכל להמליץ או להגיד מה דעתו.

 

תודה.

פורסם

דיברתי עם המוסך, הבחור אמר שהייתה לו בעיה כזו בעבר ושזה כנראה עדכון תוכנה שצריך לבצע.

 

האם זה הגיוני?

 

והאם עדכון כזה עלול לפגוע בדברים אחרים ברכב?

  • ספונסר פורום
פורסם

שווה לנסות עדכון תוכנה לפני שמחליפים חלקים. אין לך מה להפסיד, זה לא פוגע בשום דבר ברכב אלא רק משפר.

פורסם

כאיש תוכנה אני לחלוטין לא מסכים. יש אמרה. עובד? אל תגע!

 

במקרה הזה לא עובד, אז כן תגע, אבל אני מתכוון לקביעה שזה לא פוגע בשום דבר. בטח ששינוי תוכנה יכול לפגוע ולא לשפר.

פורסם

מעדכן למקרה שמישהו יתקל בבעיה דומה בעתיד:

 

עדכנו לי במוסך את התוכנה ברכב, מסתבר שזו בעיה מוכרת ולא מתאימים לכל קיה את התוכנה בהגיעה לארץ (לפחות אלו דברי המוסכניק).

 

כרגע ההשתנקות לא חוזרת על עצמה ולא נראות לעין בעיות נוספות/אחרות.

×
×
  • תוכן חדש...