Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך דומינוס פיצה ביאסו לי את הערב


Nakamichi
שימו לב! השרשור הזה בן 3444 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה שכן, לא מבין למה כשיודעים שזה צפוי לא מבטלים את התחייבות הזמן, מדיניות מעצבנת שיותר מכעיסה את הלקוח.

 

ככל נראה עניין של גרידיות. להעיף את ההתחייבות זה עדיין צעד פחות "עסקי" מלהשאיר את זה ולחטוף ריקושטים פה ושם מלקוחות זועמים (בייחוד כשבכזו קלות ניתן לשלוף את התירוץ של "תראה איזה מ"א/השליח עבר תאונה/אישתו יולדת/הוא יולדת" וכו').

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

טוב, מי שלא היה בפנים לא מבין כלום:

בימים כמו אלו שעוברים עלינו כרגע, מרכזי הזמנות עובדים פי 5 יותר חזק מימים רגילים !!! עכשיו תדמיינו את ההספק של העובדים, תדמיינו שגם אם רוצים לתגבר, בפי 5 לא ניתן לעמוד גם מבחינת המכשירים במטבח. אני יודע אישית שדומינוס רחובות למשל מעסיקים שליחים חיצוניים למצב הזה. אגאדיר ברשלצ עבדו בחורף הקודם בימים קשים עם רכב שכור, ולמרות זאת אנשים המתינו 60-90 דקות וצ'יפרו בגדול (גם לקוחות קבועים שתמיד היו משאירים x השאירו x2

אגב אני אישית שונא פיצה במשלוח, לא משנה מאיפה

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב אם בפיצות עסקינן, בתדלוק מעל סכום כלשהו ב"טן" מקבלים מגש בטייק אוואי ב40 ו2 עם משלוח ב80 מפיצריה כלשהי

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם מחבב את דומינוס. אפליקציה מצויינת, מבצעים טובים, תמיד מצ'פרים באיזה משהו, איכות קבועה בסה"כ .

נכון, מדי פעם מאחרים אבל כשזה קורה הם דואגים לפצות.

במזג אוויר כזה אם וכאשר זה קורה אני בכלל לא מבקש פיצוי ובדר"כ מצ'פר את השליח יפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האפליקציה והאתר שלהם מעולים. ממש דוגמה לאיך עושים את זה,

עם כל השטיקים הגרפיים הקטנים שגורמים לך להרגיש שאתה עובר שלבים באיזה משחק.

הפיצה עצמה - תלוי בסניף. אני גר במרחק יריקה מסניף שנכוויתי ממנו פעם אחר פעם.

יש סניפים מעולים.

בירושלים אני מזמין מפרגו. לא להיט אבל תמורה סבירה לכסף.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו פה מזמין מסניף יהוד ורוצה לחוות דעת על השירות במהלך ה3 חודשים האחרונים?

 

כל הקטע הזה של ההתחייבות בזמנים דופק את הלקוח ואת העסק. אחרי חודש במדינה זרה (ויש מנוסים ממני שיסכימו) אני מרגיש כאילו כל תעשיית המזון המהיר פה פחות לחוצה מאיתנו. לפעמים הייתי מקבל טלפונים מאנשים שאיחרו להם בדקה ודורשים פיצוי כי הבטיחו 30 דקות ולא 31. האמת, הלחץ הישראלי די נמאס.

מצד שני, כשלקוח מחכה ואחרי 45 דקות לא מקבל את הפיצה. אני לא מבטיח לשלוח אחת חדשה אם אני יודע שהוא צפוי לחכות הרבה זמן, אני מבטיח פי 2 הפיצוי (נניח הזמנת פיצה 1, תקבל ממני 2 עם תוספות ומוצר נלווה ועוד כהנה וכהנה לפי רוח הנדיבות) מתנה בהזמנה הבאה. יש אנשים שמצליחים להבין את הרעיון שבו לא ניתן לספק לכל עם ישראל בעת ובעונה אחת (כי הרי האנשים הם כמו עדר של חיות, כולם דורשים את האוכל שלהם ביחד) ויש אנשים שלא מעריכים את הכנות. אלה צודקים ואלה צודקים וזהו המצב

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם מחבב את דומינוס. אפליקציה מצויינת, מבצעים טובים, תמיד מצ'פרים באיזה משהו, איכות קבועה בסה"כ .

נכון, מדי פעם מאחרים אבל כשזה קורה הם דואגים לפצות.

במזג אוויר כזה אם וכאשר זה קורה אני בכלל לא מבקש פיצוי ובדר"כ מצ'פר את השליח יפה.

 

לא מאשים את השליח... ישבתי שעה וחצי כמו טטלה וסתמתי את הפה כי ידעתי שזה חרא של דבר לנסוע במבול..

הבעיה לא הייתה בשליח, אלא בסניף שפישלו. וגם זה קורה. וזה בסדר. ניסו לפצות יפה.

אבל בסיכומו של דבר הזמנתי פיצה ב-8 וחצי וב-11 עדיין ישבנו רעבים. עקב דאבל פאדיחה.

 

קיצר ביאסו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה אצלנו אחראי שירות לקוחות שהתעקש להבטיח חצי שעה ללקוחות. הסברתי לו את העניין בצורה הבאה.

כשמבטיחים לך חצי שעה ולא מקיימים, אתה מרגיש שחיכית יותר ממה שהיית אמור לחכות (כי הרי אתה אמור לחכות רק חצי שעה) -וגם- ששיקרו לך.

כשלא מבטיחים חצי שעה, אתה יכול רק להתבאס אם הפיצה לא מגיעה בזמן סביר. אי לכך ובהתאם לזאת כדאי שלא להבטיח זמנים בימים קשים.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נפתח בגילוי נאות - בין מבחן למבחן אני עובד בדומינוס רחובות בימי שישי.

חייב להודות, שלפחות בסניף שלנו נדיר מאד שקורה דבר כזה, גם בימים כאלה (אני 'למזלי' בבחני אמצע עכשיו, אז לא עובד), הסניף עובד, אז נכון שהסבירות לקבל פיצה בחצי שעה יורדת (בימים רגועים הבאתי ללקוחות פיצות גם ברבע שעה מההזמנה), אבל אני גם יודע שלא מתחייבים, לפחות לא בטלפון - בד"כ מיידעים את הלקוח שזה יקח 40-50 דק'.

הסניפים גם יודעים להיערך מראש, וגם בסניף רחובות שהוא אחד הסניפים החזקים של הרשת כולה, מתגברים בקטנועים נוספים (לא שליחים חיצוניים אלא חברה שבאים לעבוד עם הטוסטוסים שלהם), אני מדבר איתכם על זה 16-18 שליחים במשמרת.

בד"כ צוואר הבקבוק הוא אכן התנור, וכן - כשהלחץ עולה מעל לקצב מסויים הסיכוי לטעיות עולה, בכל זאת מרגע ההזמנה הפיצה עוברת לא מעט תחנות בדרך.

נדיר שהשליח הוא זה שעושה טעות, ולדעתי קצת קשה להאשים שליח כשהכביש רטוב (כי בשביל לעמוד בקצב דומה, צריך לדעת לרכב, וכמו שפטר סולברג לא עובד בUPS, וסאבין שמידט לא עובדת במוניות הירקון - חלק מהשליחים לא רוכבים ברמה גבוה, אם כי חלקם הגדול כן - ועל זה תעיד החניה של העובדים ואופנועי הסופר-ספורט שלהם).

בכל אופן, בדבר אחד דומינוס מצטיינים וזה מדיניות הפיצויים, אם קרה שנדפקתם תמיד יפצו אותכם בהתאם.

בכל מקרה - גם ביום הכי גשום והכי רע (ועבדתי גם כשהיה שלג על הכביש) - טעות כמו שקרתה לנקמיצ'י לא אמורה לקרות, ואם היא קוראת - אז מישהו בסניף צריך להסיק מסקנות.

מגיע לך פיצוי, ממליץ שתרים להם טלפון בשעה רגועה יותר מחר ותסגור את זה מולם לפעם הבאה (בקש לדבר עם האחראי).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...