Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה בטוח שקיבלת עדכון לגרסה 5 ?

חיובי, לנקסוס5 כמובן.

לנקסוס4 אני מחכה, הצפי אמור להיות במהלך השבוע הקרוב.

  • תגובות 361
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

נההה, יש עוד נקסוס 5יסטיים שקיבלו את העדכון. אני נשברתי וביצעתי sideload ובכל מה שנוגע לזריזות ו snappyיות, זה פשוט מדהים. בייחוד אם מקצרים את זמני האנימציות ל 0.5x בתפריט "מפתחים" ; המכשיר פשוט מרחף. חייבים לנסות בכדי להבין - שום לאג, שום גמגום.

ביצועי הסוללה לא שופרו כמעט בכלל בהשוואה לקיטקט, אבל זה לא מפתיע.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם (נערך)

מתמונות קצת קשה להעריך את הצורה בה המכשיר מתפקד, אבל בכיף. ככה העניינים נראים אצלי (Bone stock, מה שנקרא) -

 

מסך ראשי -

 

Screenshot_2014-11-17-15-01-34.jpg

 

הדרופדאון של הנוטפיקציות/quick settings (דורש תקופת הסתגלות מאוד קצרה ובהחלט נוח) -

 

Screenshot_2014-11-17-15-01-28.jpg

 

תפריט האפליקציות -

 

Screenshot_2014-11-17-15-01-38.jpg

 

ולסיום - תפריט "About ph0ne"

 

Screenshot_2014-11-17-15-02-01.jpg

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

מרק יש לך גם נקסוס4?

 

הייתי כמעט שנה עם הגרסת סטוק 4.2.2 שהיתה במכשיר כשקניתי אותו (לפני בערך שנה ו3) מגוגל פליי (במכירת חיסול- פינוי המדפים לנקסוס5) אבל לפני שפגה האחריות התחלתי להריץ גרסאות קדימה.

אין מה להשוות, הסוללה נחלשה משמעותית מ4.2.2, פעם הייתי על 4 שעות זמן מסך בכיף.

 

בכל אופן לא יודע אם סידרו את הבאג של המצלמה בגרסה החדשה, שמופיע בכל הגרסאות - בדכ אחרי כמה צילומים עם פלאש המכשיר נתקע ומרסט את עצמו (קורה אחת ל..)

בכלל מצלמה די מאכזבת אבל במחיר של 1000₪ אני לא מתלונן.

כנראה הלוליפופ זאת הגרסה האחרונה בהחלט שהנקסוס4 יקבל, רשמית לפחות.

פורסם
אני עם נקסוס 5 וגם לי אין שום זכר לשדרוג שמתכוון להגיע כרגע, אולי מחר כבר נדווח אחרת :-)

כבר חששתי שמשהו דפוק אצלי במכשיר, אבל הסרת דאגה מליבי.

 

גם אני עדיין לא קיבלתי את העדכון. אבל מה זה כמה ימים לעומת כמה חודשים, אם בכלל, שהיה לי עם סמסונג...

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מרק יש לך גם נקסוס4?

 

הייתי כמעט שנה עם הגרסת סטוק 4.2.2 שהיתה במכשיר כשקניתי אותו (לפני בערך שנה ו3) מגוגל פליי (במכירת חיסול- פינוי המדפים לנקסוס5) אבל לפני שפגה האחריות התחלתי להריץ גרסאות קדימה.

אין מה להשוות, הסוללה נחלשה משמעותית מ4.2.2, פעם הייתי על 4 שעות זמן מסך בכיף.

 

בכל אופן לא יודע אם סידרו את הבאג של המצלמה בגרסה החדשה, שמופיע בכל הגרסאות - בדכ אחרי כמה צילומים עם פלאש המכשיר נתקע ומרסט את עצמו (קורה אחת ל..)

בכלל מצלמה די מאכזבת אבל במחיר של 1000₪ אני לא מתלונן.

כנראה הלוליפופ זאת הגרסה האחרונה בהחלט שהנקסוס4 יקבל, רשמית לפחות.

אכן 4 עם קושחה שמספרה 4.4.4.

איזה כייף לי :)

פורסם

התקנתי לוליפופ על נקסוס 4, הייתי איתו יומיים, מיציתי אותו וחזרתי ל 4.3, שהיא לדעתי גירסת האנדרואיד המוצלחת ביותר. אז נכון, מגדלי עזריאלי של הלוליפופ (האייקון העגול, המרובע, והמשולש) נראים קצת יותר אלגנטיים מהאייקונים הישנים, אבל מבחינת חווית משתמש (בעיני לפחות) 4.3 עולה על כל הגירסאות שבאו אחריו.

פורסם

בטח מחר יגיע לכולנו אם כך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...