Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים צריך המלצה לרדיו-דיסק עד 2200 ש"ח.

כרגע יש לי באוטו את ה-dvd של jvc לא אהבתי את המכשיר.

במקום ה-dvd אני רוצה לשים רדיו דיסק באיכות סאונד גבוהה (לא מעניין אותי דולפינים ושטויות)

ולחבר לרדיו-דיסק כונן dvd בנפרד ל aux.

רציתי גם לשאול אם זה כדאי או שעדיף כבר להשקיע על dvd כפנל?

תודה מראש

פורסם
תראה לדעתי מכשיר שמוציא סאונד ברמה גבוהה זה אלפיין.....

למה?

כי הוא יקר?

איזה דגם?

ומה זה "סאונד ברמה גבוהה"?

פורסם

לא בגלל שהוא יקר.... לדעתי אלפיין הוא עם האיכות הכי גבוהה!

וזאת דעתי, לדעתך זה יכול להיות משהוא אחר.....

מועדון PSI פיג'ו סיטרואין ספורט בישראל!!!!!!

קפצו לביקור...

 

פורסם

חברה אין דבר כזה רדיו דיסק שמוציא צליל יותר טוב...

( אם מישהו רוצה להתווכח אז הוא מוזמן להתווכח עם איל )

 

מה שכן לרדיו דיסקים של אלפין יש הרבה מאוד אפשרויות כיוון וזה מה שיתן צליל יותר "נקי" או מדוייק

 

מה שכן אני חושב שפיונר 860 יכול להיות מצויין ( הוא נכנס בתקציב ? )

אני בכול מקרה הייתי הולך עליו

פורסם
יש דבר כזה, רק לא ברדיו דיסקים מרמה סבירה ומעלה, אבל שכל אחד יעשה ויחשוב מה שהוא רוצה.
אני לא דיברתי על מוצרי אי אנד

ברמה של התקצי שלו ועד כמה מאות קדימה

ובמיוחד לא צליל שנשמע לאוזן

פורסם

אם אתה מחםש איכות מקסימלית וללא דולפינים לך על קלריון או אלפיין.

 

 

יש כזה דבר רדיו דיסק איכותי.

ולשם שינוי אני יסביר, יש רדיו דיסקים שעדיין מייצרים את יחידות ההגברה שלהם מטרנזיסטור או שאני מתבלבל בין משהוא עלוב אחר, יש הגברות IC יש הגברות מוספט ויש רדיו דיסקים החדשים (2004/5) מגברים פנמיים דיגיטאלים, רוב הרדיו דיסקים בעלי עינית פשוטה מאוד וברוב הרדיו דיסקים של קלריון קיימים עיניות 24 BIT לקריאת נתונים יותר טובה מהירה.

ויש עוד מספר דברים שמאוד משפיעים על האות הסופי שיוצא.

פורסם

אני הייתי הולך על קלריון...

לא יותר מדי משחקים לא יותר מדי פוזה אחלה סאונד אחלה רדיו דיסק...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
אם אתה מחםש איכות מקסימלית וללא דולפינים לך על קלריון או אלפיין.

 

 

יש כזה דבר רדיו דיסק איכותי.

ולשם שינוי אני יסביר, יש רדיו דיסקים שעדיין מייצרים את יחידות ההגברה שלהם מטרנזיסטור או שאני מתבלבל בין משהוא עלוב אחר, יש הגברות IC יש הגברות מוספט ויש רדיו דיסקים החדשים (2004/5) מגברים פנמיים דיגיטאלים, רוב הרדיו דיסקים בעלי עינית פשוטה מאוד וברוב הרדיו דיסקים של קלריון קיימים עיניות 24 BIT לקריאת נתונים יותר טובה מהירה.

ויש עוד מספר דברים שמאוד משפיעים על האות הסופי שיוצא.

כל ההגברות הם טרנז' בסופו של דבר. זה רק סוגים שונים שנותנים נצילות טובה יותר או פחות. אם משתמשים במגבר אז זה לא רלוונטי. אלפיין מוביל בגלל אפשרויות כיוון. 24 BIT זה לא יתרון יחסית למחיר שתשלם על DAC כזה.

פורסם

אני לא מדבר על המסכים/פאנל עצמו שהוא 1 ביט

אלא על העינית עצמה שהיא ברדיו דיסקים של קלריון 24 ביט והמסך בדרך כלל אצל קלריון הוא 1 ביט

חוץ מהדגם עם המסך מגע

פורסם
אני לא מדבר על המסכים/פאנל עצמו שהוא 1 ביט

אלא על העינית עצמה שהיא ברדיו דיסקים של קלריון 24 ביט והמסך בדרך כלל אצל קלריון הוא 1 ביט

חוץ מהדגם עם המסך מגע

על מה אתה מדבר אחי? איזה מסכים איזה עינית ומה הקשר?

בגלל שאמרתי רזולוציה?

פורסם

חברים אני מודה לכם על העזרה אבל עדיין לא קיבלתי המלצה לרדיו-דיסק

ספציפי(דגם,מחיר וכ'ו) וגם לא תשובה על השאלה.

×
×
  • תוכן חדש...