Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

הייתה לי סקודה אוקטביה (הדגם הישן) מהעבודה ועכשיו אני צריך להחליף רכב, אשמח לעזרה בבחירת הרכב.

האופציות הן:

1. מאזדה3 s1.5act - שנת השקה 13

2. טיוטה קורולה 1.6sun - שנת השקה 13

3. אופל אסטרה st1.4t (סטיישן) - שנת השקה 10

4. סקודה ראפיד 1.4tsi-amb - שנת השקה 12

5. יונדאי i35 1.6ins - שנת השקה 11

6. קיה סיד sw1.6lx (סטיישן) - שנת השקה 12

7. קיה פורטה 1.6lx - שנת השקה 12

8. יונדאי i30 cw1.6 (סטיישן) - שנת השקה 12

רשמתי את שנות ההשקה כי אין לי מושג אם זה הדגם החדש ביותר או לא, אשמח אם תגידו לי גם בקשר לזה.

 

הנסיעות הן בעיקר בין-עירוניות ולכן הנוחות של הנהג זה הכי חשוב, למשל הכיסא באוקטביה לא ממש היה נוח וגם נסיעות ארוכות איתה.

האוטו מיועד בעיקר לנסיעות לבן-אדם אחד או 2, לעתים רחוקות מאוד האוטו מלא.

גם אבזור הוא חשוב.

צריכת-דלק, עלויות חלקי חילוף וכדומה לא רלוונטיים כל כך.

כמובן שבטיחות ושליטה על הכביש הם חשובים.

 

מישהו אמר לי שלא קיים בארץ דגם סטיישן של אופל אסטרה, זה נכון?

 

אשמח מאוד לעזרה, בעיקר אם מישהו נהג עליהן ויכול לספר על נוחות הנהיגה.

תודה רבה לעוזרים :)

פורסם

מי שאמר לך שלא קיים בארץ דגם סטיישן של אופל אסטרה - טעה.

אופל אסטרה סטיישן

 

נוחות של כיסא זה משהו אינדיבידואלי, לי יכול להיות נוח ולך לא. אין מנוס מנסיעת מבחן כדי לבדוק את זה.

 

מבין הרכבים שציינת אני הייתי מתמקד בסיד סטיישן או בטויוטה קורולה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

קיים דגם של אסטרה סטיישן ובו הייתי בוחר,לדעתי האופציה העדיפה ברשימה,גם מבחינת נוחות הנסיעה וגם מבחינת האיכות.

פורסם
מי שאמר לך שלא קיים בארץ דגם סטיישן של אופל אסטרה - טעה.

אופל אסטרה סטיישן

 

נוחות של כיסא זה משהו אינדיבידואלי, לי יכול להיות נוח ולך לא. אין מנוס מנסיעת מבחן כדי לבדוק את זה.

 

מבין הרכבים שציינת אני הייתי מתמקד בסיד סטיישן או בטויוטה קורולה.

 

אולי לא ניסחתי טוב, הכוונה שלי היא נוחות באופן כללי, שפחות מרגישים כל אבן שבדרך או קפיצות, בלימות זעזועים וכיוצא בזה

תוכל בבקשה להסביר למה להתמקד בסיד סטיישן או בטיוטה קורולה?

תודה

פורסם
קיים דגם של אסטרה סטיישן ובו הייתי בוחר,לדעתי האופציה העדיפה ברשימה,גם מבחינת נוחות הנסיעה וגם מבחינת האיכות.

מה הכוונה שלך במבחינת האיכות?

ולמה הנוחות בו היא העדיפה לדעתך?

תודה

פורסם
אולי לא ניסחתי טוב, הכוונה שלי היא נוחות באופן כללי, שפחות מרגישים כל אבן שבדרך או קפיצות, בלימות זעזועים וכיוצא בזה

תוכל בבקשה להסביר למה להתמקד בסיד סטיישן או בטיוטה קורולה?

תודה

למה להתמקד בקיה סיד סטיישן

למה להתמקד בטויוטה קורולה

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
מה הכוונה שלך במבחינת האיכות?

ולמה הנוחות בו היא העדיפה לדעתך?

תודה

איכות החומרים,מרגישים את זה בתא הנוסעים,איכות הבנייה,אין שום קרקוש גם בכבישים גרועים,איכות ייצור,פה לא תמצא ברגים חצי פתוחים או חשופים.

הרמה של הנוחות מכיוון שברוב המוחלט של הרכבים האלה נהגתי במסגרת תפקידי,ואלה שלא,אני יודע מבני משפחה/חברים שיש להם את אותם רכבים.

הראפיד מקטוגוריה נמוכה יותר משאר הרכבים.

פורסם

למה אתם ממליצים על הסטיישנים?

כמו שאמרתי, רוב הזמן זה רק נהג באוטו, ונדיר שהאוטו יהיה מלא.

ואשמח גם לדעת מבחינת ביצועים מה יחסית קרוב או טוב מהסקודה אוקטביה (הישנה) מבחינת נסיעה במהירויות והתנהגות הרכב.

למה הסיד עדיפה על הפורטה?

תודה

פורסם
למה אתם ממליצים על הסטיישנים?

כמו שאמרתי, רוב הזמן זה רק נהג באוטו, ונדיר שהאוטו יהיה מלא.

ואשמח גם לדעת מבחינת ביצועים מה יחסית קרוב או טוב מהסקודה אוקטביה (הישנה) מבחינת נסיעה במהירויות והתנהגות הרכב.

למה הסיד עדיפה על הפורטה?

תודה

הסטיישנים שימושיות יותר מהסדאן, כי קל יותר להעמיס פריטים גדולים בתא המטען שלהם (למשל עגלת תינוק). הן לא עולות יותר מהאצ'בק או סדאן, בטח שלא בליסינג, אז מה אכפת לך?

מבחינת ביצועים הראפיד 1.4 ליטר טורבו זריזה מאוד, אפילו יותר מהאוקטביה TSI הישנה. אבל בשאר הפרמטרים מדובר בחצי צעד אחורה.

הסיד עדיפה על הפורטה בהרבה בחינות. בין היתר - הסיד מגיעה עם תיבת הילוכים עדיפה (רובוטית כפולת מצמדים לעומת אוטומטית רגילה), לסיד יש תא נוסעים איכותי יותר, לסיד יש כיול מתלים טוב יותר ולסיד יש התנהגות כביש טובה יותר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
הסטיישנים שימושיות יותר מהסדאן, כי קל יותר להעמיס פריטים גדולים בתא המטען שלהם (למשל עגלת תינוק). הן לא עולות יותר מהאצ'בק או סדאן, בטח שלא בליסינג, אז מה אכפת לך?

אין לי ילדים קטנים ואין לי סיבה להעמיס באופן תדיר פריטים גדולים כגון עגלות, השאלה היא האם באמת כדאי לקחת סטיישן גם במקרים אלו?

האם הסטיישנים הרבה יותר גדולים מאשר הרגילים? נגיד הסיד סטיישן לעומת הפורטה, או כל סטיישן אחר שהמלצתם?

תודה

פורסם

שוב, ההשוואה בין הסיד לפורטה לא טובה כי אלו מכוניות שונות מאוד.

 

אם אין לך ילדים אתה גם לא צריך סדאן כמו הפורטה. לך על קיה סיד האצ׳בק, מאזדה 3 האצ׳בק וכו׳.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

היתה לי אופל אסטרה מעבודה במשך שנה וזה אחד הרכבים הטובים שנהגתי בהם אי פעם.

הכיסאות הקדמיים מאוד נוחים ומאחורה להפך, הכי לא נוחים.

לרכב יש כוח רב כבר ב2,000 סל"ד בגלל הטורבו ובכביש הוא מאוד יציב, שקט ונוח.

עם תוספת קטנה של כסף קיבלתי אותו עם מגנזיום ומערכת מולטימדיה + מצלמה רוורס.

 

אך לא הבנתי מה התכוונת כשאמרת שנת השקה? הכוונה שאתה מקבל את הרכב בן 5 שנים? אם כן, אז עדיף שתיקח משהו חדש יותר.

היתי הולך על משהו חדש יותר כמו הקורולה או מאזדה 3

פורסם
אך לא הבנתי מה התכוונת כשאמרת שנת השקה? הכוונה שאתה מקבל את הרכב בן 5 שנים? אם כן, אז עדיף שתיקח משהו חדש יותר.

היתי הולך על משהו חדש יותר כמו הקורולה או מאזדה 3

 

הכוונה לשנה שבה יצא הדגם, לא השנה של הרכב עצמו.

×
×
  • תוכן חדש...