Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הכוונה לשנה שבה יצא הדגם, לא השנה של הרכב עצמו.

אני יודע שהיתה מתיכת פנים ב2013

ב2010 הרכב נראה קצת שונה

 

אז אתה מתכוון שהרכב חדש?

פורסם
אין לי מושג, אצטרך לבדוק

דרך אגב, כל מה שרשמת מדבר על האסטרה סטיישן?

אסטרה האצ'בק

אבל הרכב זהה מבחינת המכלולים שלו, הבדל היחיד זה התוספת מקום מאחורה.

פורסם (נערך)

בהחלט הייתי בודק את האסטרה סטיישן. כפי שייעצו לך, קח נסיעת מבחן.

עריכה אחרונה על ידי UniqueZ

פורסם
בדוק את הקורולה. מדובר ברכב מאד נוח לנסיעה ביחס לאחרים.

תודה רבה!

 

אם למישהו יש עוד המלצות על אחד מהרכבים שאינם סטיישנים אשמח לשמוע :)

פורסם

קודם כל סקודה אוקטביה זה יופי של רכב וחבל שלא מצאת דרך לשמור עליו.

אם אלו הן האופציות היחידות מבחינתך, אני הייתי הולך עם הקיה סיד או היונדאי i30. הן לא היו בבעלות שלי (אם כי על הקיה יצא לי לנהוג מספר פעמים), אבל אני מכיר את הרכבים ומבחינת נוחות לנסיעה בעיר וחיסכון בדלק הן עושות את העבודה.באופן כללי הייתי ממליץ לך לעשות סינון ראשוני על הרשימה לפי ההעדפות שלך ולהעמיק במספר מצומצם יותר של אופציות.

×
×
  • תוכן חדש...