Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם אין תיעוד של טיפולים אפילו לא במוסך מורשה- עשית בשכל שירדת מהעיסקה כי לך תדע אם הק"מ בכלל אמיתי ולא מזוייף. אגב מה התקציב שלך?.

 

עד 35 אלף ש"ח.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אני מחפש קצת יותר מחודש אחר רכב. בודק לוחות ואתרים כל יום. כל מה שראיתי עד עכשיו היה עם נתונים לא טובים בכלל.

קצת מבאס להמשיך לנסוע עם אוטובוס ללימודים, במיוחד כשהחורף מתקרב. אבל לפעמים הסבלנות משתלמת. תודה על העידוד ;)

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

תשמע, השוק היום מוצף וכשהכסף אצך השליטה אצלך. אז איך אומרים...."נצור הכסף בידך".

מה הדרישות שלך? מה אתה מחפש? כמה ק"מ אתה הולך לנסוע ביום? יש עדיפות לידני או לאוטומט?.

פורסם

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

חיפוש קטן, מצאתי 2 מודעות מעניינות, בנוגע לפולו להוריי יש כזו בדיוק שנת 2007 כבר כמה שנים, מאוד מרוצים ממה מה שכן צריך לבדוק מתי החליפו טיימינג כי זה סיפור יקר שם (בערך 2500 ש"ח), צריך להחליף אחת ל 3 שנים או 90000 ק"מ הקודם מבניהם, צריך להשים לב לסלילי הצתה, חוץ מיזה הרכב מאוד אמין, הוריי מטפלים במוסך מורשה ובגדול מאוד מרוצים מהרכב, הוא לא עגלה אבל יחסית זריז, חסכוני בדלק ולגבי עלות הטיפולים זה תלוי לאיזה מוסך הולכים.

אני עושה עבורם סקר לפני בד"כ מטפלים אצל מוסך ברע"מ או ברק בב"ש (מורשים צ'מפיון) כי הם נותנים את ההצעות הכי זולות לטיפולים ממה שיצא לי עד עכשיו בכל השנים האלו שהם מחזיקים ברכבי VAG (מעל 12 שנים).

 

skoda.pngpolo.png

פורסם

לפי מה שהבנתי מתגובות של אנשים בפורום - הפאביה זה מסוחר. לגבי הפולו אני צריך לבדוק, למרות שאני מפחד מעלויות אחזקה גבוהות (וגם ביטוח).

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם (נערך)

תראה, טיפול גדול לפולו (ללא טיימינג) שכלל שמן, פילטר שמן, פילטר אויר, פילטר מזגן, פילטר דלק, פלאגים ולא זוכר עוד משהו היה (אם אני לא טועה נוזל בלמים), עלה במוסך ברע"מ בסביבות 1400 ש"ח כולל הכל, ככה שפעם ב 15K זה לא כזה הרבה, (שגרת הטיפולים היא פעם טיפול גדול, פעם טיפול קטן. טיפול קטן עולה בסביבות 500 ש"ח) רק הטיימינג יקר בה ובגלל זה צריך לבדוק מתי הוחלף ואם לא אז לקזז מהמחיר של המכירה ולבצע אחרי הקנייה וגם אז, אחרי ההחלפה יש לך 3 שנים של שקט מהטיימינג.כפי שכתבתי חובה לבצע סקר לפני שנכנסים לטיפול וחוץ מיזה אם אתה בתל אביב לפעמים אתה יכול לקפוץ למוסך רון שהמחירים שלו סבירים ובשישי שעבר הכרתי עוד מוסך אמין שנקרא "רמי שירותי רכב" שהוא אמנם מומחה ביונדאי אבל בוא מטפל בכל סוגי הרכב (את הטיימינג אני ממליץ לבצע בצ'מפיון כי אתה מקבל שנתיים אחריות וגם הטיימינג שם מסובך להחלפה).

שוב, צריך לבדוק טוב טוב את הרכב אבל אם הוא באמת שמור ויש היסטורייה מלאה וביצעו הכל בלי להתקמצן זה יכול להיות אחלה רכב.

צריכת הדלק שלו מאוד טובה, בעיר בסביבות 1:12 (אבל זו באר שבע, מאמין שבירושלים עם העליות זה יהיה קצת יותר) ומחוץ לעיר בערך 1:20.

 

אם לא- יש לך אפשרות לרכוש יונדאי I20 מליסינג/השכרה שנת 2009, זה גם אחלה רכב, מבחינת דלק הוא צורך יותר מהפולו, צריך לבדוק היסטוריית טיפולים ושכל המכלולים בו עובדים (כיום אני מחזיק ב I20 שנוסעת הרבה מאוד :) )

עריכה אחרונה על ידי itamarg
×
×
  • תוכן חדש...