Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

לאחר שנישרף לי הסאב החלטתי לקנות סאב חזק ונציל.

המליצו לי על סאב חזק מדויק ונציל Hertz ES 300.5 "12.

http://www.bombuy.co.il/%D7%A1%D7%90%D7%91-%D7%95%D7%95%D7%A4%D7%A8-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%A1%D7%90%D7%91-%D7%95%D7%95%D7%A4%D7%A8-%D7%9C%D7%9C%D7%90-%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8-%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8-2074

אני מעוניין לבנות לו תיבה מותאמת אישית על מי התרשים הנ"ל.

כמה ליטר הסאב דורש?

האם הוא מתאים לתיבה "פתוחה" עם פורט?

פורט גדול? קטן?

עצם העובדה שגובה התיבה הוא נמוך/שטוח מהווה פגיעה באיכות הצליל?

אשמח להערות ותגובות

תודה שי.סאב.jpg

>>>Fiat Punto Spice Dynamic v16 2005<<<

פורסם

לצערי אינני מבין גדול בכול הנתונים הללו ולכן ביקשתי את דעתכם?

ואם תיבה הנ"ל מתאימה מבחינת הצורה שבה היא בנויה?

מבחינת ליטר/נפח אני יכול הגדיל...

>>>Fiat Punto Spice Dynamic v16 2005<<<

פורסם (נערך)

איני יודע להגיב בנוגע לצורת התיבה.

לגבי הנפח, נהפוך הוא. לפי הנתונים בחוברת שצירפתי, עבור תיבה פתוחה יש 2 אפשרויות. 25 ליטר ו-38 ליטר.

אגב, בנוגע לפורט, מידותיו 8.2 ס"מ קוטר ו-23 ס"מ אורך בשני המקרים.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

אוקיי תודה רבה טום.

 

יש מישהו שכן יודע?

מהו מקסימום נפח/ליטר עבור הסאב הנ"ל?

האם צורתה של התיבה תקין?

>>>Fiat Punto Spice Dynamic v16 2005<<<

פורסם

ניסיתי להבין באמצעות - http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/portedbox/27-12-04-Theory-ported-Box-design.html

עם הנתונים הנ״ל - http://hertzaudiovideo.eu/wp-content/uploads/2014/03/hertz_EnergySub_OwnersManual.pdf

התבלבל לי הכול ולא הצלחתי להבין דבר.

מישהו יכול להסביר? לעזור?

 

תודה רבה שי.

>>>Fiat Punto Spice Dynamic v16 2005<<<

פורסם

כמו שהוא רשם או תיבה אטומה של 20-29.4 ליטר

הסתבכת בחישוב המידות?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

השאלה היא אחרת....

אם צורת התיבה משנה?

הנפח משתנה במידה ומשנים צורת תיבה?

כלומר אם לצורך העיניין התיבה המומלצת היא 33ס״מ על33ס״מ

בנפח 38 ליטר.

אם זה יהיה 38 בצורה שונה מ33 על 33?

כמו 60, 40, 15 ?

>>>Fiat Punto Spice Dynamic v16 2005<<<

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

צורת סאב משנה אבל לא בצורות שציינת,אם יש צורך בתיבה 40 ליטר שזה 20 על 20 נגיד,אז אין בעיה שזה יהיה 10 על 40 או כל סוג שהוא,צריך להגיע לשורה התחתונה,יש הבדל עצום בין פתוחה לסגורה,בעוצמה ובדיוק,עפ פתוחה יותר קל לכוון את הרזוננס של התיבה

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

×
×
  • תוכן חדש...