Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני רוצה לכבות את הדבר המעצבן הזה שקופץ באמצע הדיסק לתחנות רדיו ערביות.

יש לי רדיו יש שם פנסוניק ואין לי מושג איך לעשות את זה.

יש כפתור שכתוב עליו TA, אבל כשלוחצים על זה הוא מתחיל לחפש דיווחים ולא נותן לכבות את זה.

 

אם משהו יש רדיו של פנסוניק, איפה מתחבאת האופציה של לכבות את זה?

יש שם משהו שנקרא "RF OFF" (לא זה לא מכבה את כל הרדיו) אבל זה גם לא עזר.

פורסם

הממ אולי ה-RF OFF שראיתי זה בעצם AF OFF (שזה מה שאני מחפש?)

כשאני גולל עם החצים יש לי RF 1 \ RF 2 \ RF OFF.

אולי ה-RF OFF זה בעצם AF OFF?

פורסם (נערך)

כן. AF צריך להיות על OFF. גם TA אם זו אופציה צריך להיות מכובה. גם REG אם קיים.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

אז על הTA לא מצאתי דרך לשלוט.

רק על הAF. כשאני לוחץ על הכפתור של הTA הוא פשוט סורק תחנות.

פורסם

בסדר, בסדר, שי. לכן ערכתי את הודעתי ומחקתי את המשפט.

עוד לא נתקלתי במכשיר שניתן לכבות את ה-RDS בפני עצמו (כך שיכלול את כל הפונקציות).

 

פותה"ש - תתחיל בלבטל כל שילוב אותיות שאתה יכול :wink:

אם תציין דגם זה גם אולי יעזור.

פורסם

נראה לי שבטלתי TA ו-AF.

כאילו הכיתוב לא מופיע בזמן הפעולה, את ה-RDS כולו לא הצלחתי לבטל..

 

תודה חבר'ה.

פורסם

את ה-AF דווקא רצוי להשאיר.

הפונקציה הזו (alternate frequency) בעצם מחפשת את התחנה שאליה אתה מאזין, בתדר יותר טוב, למשל שומע גלגל"צ ב-91.8 במרכז, נוסע לב"ש. מגיע לדרום, פונקציה AF מזהה שיש תדר 99.8 של אותה תחנה, עוצמה יותר חזקה קליטה יותר טובה, הופ מחליף לתדר הזה ואתה מבסוט, עדיין עם גלגל"צ.

 

ברדיו ענתיקה הקודם שלי היתה שליטה בשתי הפונקציות בנפרד. זה נראה לי נורא הגיוני שיהיה.

תן את דגם המכשיר, נמצא פיתרון.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...