Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים /חברות.

הרכב של זוגתי עומד למכירה . הרכב הינו יד ראשונה מאימה ,והועבר אליה לפני מספר שנים (00 בעלים קודמים ברשיון הרכב).

לפני כחודשיים הוחלפו 4 צמיגים חדשים (פאלקן).

לרכב יש טסט עד 13.04.2015

הרכב חסכוני מאוד (בסביבות 14 ל-1 בעיר),מזגן מקפיא וחימום תקין.

מצב 3 בבורר -לא תקין.

לרכב הוחלפה כנף שמאלית קדמית ,עקב תאונה קלה לפני כ-10 שנים.

מעבר לכך הרכב לא עבר תאונות.

הרכב מניע בנגיעה ,ואין טיפת עשן -לא לבן ולא שחור.

מבחינת קוסמטיקה -טעון שיפור : מכות קלות של חנייה ,ריפוד נפול בחלקו בדלת .אין קרעים בריפודי כיסאות.

כל המערכות עובדות וידית איתות /אורות הוחלפה לחדשה לא מזמן.

הרכב אמין מאוד וטופל על ידי בשמנים איכותיים ומפאת חוסר זמן לא טופל קוסמטית באותה הרמה (לא קל עם המונית).

למי שמחפש רכב זול ואמין - מומלץ.

אף על פי שאין נזילות שמן /מים ו/או בעיות התחממות ,ממליץ על ישור קו בקטע של החלפת רצועת תיזמון .

כמו כן ממליץ על החלפת בולם (או אולי תושבת/גומיית בולם) בגלל דפיקות קלות שנשמעות לעיתים בכביש משובש .אין נזילה מהבולמים והיא עברה טסט במכה ראשונה.

טסט עד 13.04.2015

הקונה יופנה למוסכניק מדהים וזול שמטפל ברכב ונמצא ביפו .

מוסכניק זה טיפל בלגאסי שלי (1991) שנמכרה לחבר של חבר פורום ומטופלת על ידו עד היום .

הרכב נמכר רק בגלל שידרוג (שוב יעבור רכב מהאם לבת ).

למי שמעוניין בפרטים נוספים ,אני לשרותכם בשיקוף מלא .

העיסקה תבוצע מול בעלת הרכב (חמותי)

המחיר הנדרש :6500 ש"ח עם גמישות קלה לרציניים שיבואו להתרשם.

מד אוץ עומד על 200308 ק"מ

 

אהה ,שכחתי :יש גם נעילה מרכזית עם שלט .:-D

 

IMG_20141030_154735.jpgIMG_20141030_154859.jpgIMG_20141030_154918.jpgIMG_20141030_154949.jpg

 

בהצלחה לכולנו :wave2:

 

בברכה

מוטי

 

052-511-26-26

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
פורסם

מקפיץ ומעדכן.

 

לרכב לא הוחלפה כנף כפי שרשמתי בתחילה ,אלא תוקנה ! (היה מדובר במכה קלה).

דיברתי עם המכונאי לגבי עלות החלפת רצועת תיזמון בשביל ה"ראש השקט" והמחיר הוא כ-800 ש"ח כולל הכל מותחנים וכו' (לי אין את הזמן).אז בשביל הגמישות והרצון שהרוכש יהנה מהרכב מישור קו ,המחיר יורד ל- 6000 ש"ח.

הרכב נוסע מעולה ומניע בנגיעה.

הרוכש יקבל 2 מפתחות ו-2 שלטים .

 

בברכה

מוטי

פורסם (נערך)

המחיר התעדכן ל- 5500 ש"ח.

לא מעוניין שהרכב יעמוד בחנייה.

תמורה מלאה ויותר לרכב המוצע.

 

בברכה

מוטי

 

 

052-511-26-26

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
×
×
  • תוכן חדש...