Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

שמתי לב שבהאצות חזקות מעמידה במקום כל החלק הקידמי של האוטו רועד, זה פחות מורגש כאשר המהירות גדלה.

כמו בכותרת מדובר ב206 אוטומטית.

צמיגים קלבר חדשים מקדימה.

תושבות מנוע חדשות.

האם מדובר בציריה? והאם ניתן לבדוק את זה בתנאים ביתיים?

תודה

פורסם

אני הייתי בודק אם זה ציריה בחניון.

כנס לחניון, תסובב את ההגה עד הסוף לימין ותסע במעגלים אחרי זה תסובב את ההגה עד הסוף לצד שמאל ותסע. בזמן הנסיעה אם יש תקתוקים/דפיקות מהציריה כנראה שהיא צריכה החלפה.

 

עוד דבר- את יכול להסתכל מתחת לרכב על הציריות. יכול להיות שהגומי שלהם או של אחת מהם נקרע וזה גם דורש החלפה/שיפוץ.

פורסם

אין לי תקתוקים מהציריות.

הגומיות שלהם לא קרועות.

הבנתי שיש גם עניין של איזון לציריה, השאלה איך ניתן לבדוק בוודאות שהבעיה היא אכן ציריה לא מאוזנת או שזה משהו אחר בכלל

פורסם
אני הייתי בודק אם זה ציריה בחניון.

כנס לחניון, תסובב את ההגה עד הסוף לימין ותסע במעגלים אחרי זה תסובב את ההגה עד הסוף לצד שמאל ותסע. בזמן הנסיעה אם יש תקתוקים/דפיקות מהציריה כנראה שהיא צריכה החלפה.

 

עוד דבר- את יכול להסתכל מתחת לרכב על הציריות. יכול להיות שהגומי שלהם או של אחת מהם נקרע וזה גם דורש החלפה/שיפוץ.

 

ציריה יכולה לגרום לרעידות גם בלי שיש תקתוקים בפניות או גומיות אבק קרועות. לא חייב להיות קשר בין שתי התקלות האלו.

 

אם רעידות מורגשות רק בהאצה, עם עזיבת גז רעידות מפסיקות מיד וגם בשיוט לא מופיעות - אכן יש סיכוי טוב שזה ציריה.

 

לרוב רק ציריה אחת גורמת לרעידות ולא שתיהן יחד.

 

דרך וודאית לאבחן את זה אני לא מכיר.

 

בעל מקצוע מנוסה אחרי נסיעת מבחן ובדיקת חופש בציריות יכול לאבחן באחוז הצלחה גבוה, אבל לא 100%.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...