Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום,חג שמח ושנה טובה לכולם.

הפעם נציג טיפול PAINT CORRECTION להונדה אקורד אמריקאית.

הטיפול כלל:

-שטיפה יסודית

-פלסטלינה ו IRON X

-ניקוי תא מנוע

-ניקוי גלגלים ובתי גלגלים

-דיטיילינג פנימי

-ציפוי כל חלקי הפנים בחומרים ייעודיים (PROTCTON לפלסטיקה ו LEATHER MILK לריפודים)

-מילוי פגיעות אבנים בצבע (PAINT CHIPS)

-שלייף אזורי לשריטות עמוקות (במקומות שעובי הצבע אפשר זאת)

-2 שלבים של פוליש גס (SWISSVAX STRONG)

-פוליש עדין לקבלת ברק גבוה יותר (SWISSVAX MEDIUM)

-הכנת הצבע לווקס בעזרת CLEANER FLUID

-מריחה של ווקס SWISSVAX CONCORSO

-ציפוי הגומיות ב SEAL FEED

-ציפןי הצמיגים ב PNEU

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

acord-5720_zps5f52969d.jpg

 

 

acord-5722_zps2885a950.jpg

 

 

acord-5723_zpsa5d9c488.jpg

 

 

acord-5724_zpscc54e7a7.jpg

 

 

acord-5725_zps430c05b7.jpg

 

 

acord-5727_zpse3f411de.jpg

 

 

acord-5728_zps8fd9f46b.jpg

 

 

acord-5729_zps7b70a360.jpg

 

 

acord-5730_zpsefad313d.jpg

 

 

acord-5731_zps872bc7f9.jpg

 

 

acord-5733_zpse9f82146.jpg

 

 

acord-5735_zps7f9f6cf1.jpg

 

 

acord-5739_zps7c75e23b.jpg

 

 

acord-5744_zps08087acb.jpg

 

 

acord-5745_zps367815bf.jpg

 

 

acord-5746_zpsf491a431.jpg

 

 

acord-5750_zpsdce1c261.jpg

 

 

acord-5753_zpse1696a10.jpg

 

 

acord-5758_zpse12cd9bb.jpg

 

 

acord-5762_zps82a5bfa3.jpg

 

 

 

 

 

 

acord-5763_zps8b3e2f1f.jpg

 

 

acord-5764_zps268ffdb8.jpg

 

 

acord-5765_zps4d342481.jpg

 

 

acord-5766_zps5f5578fa.jpg

 

 

acord-5766_zps5f5578fa.jpg

 

 

acord-5773_zps87e2de07.jpg

 

 

acord-5775_zpsbe764c95.jpg

 

 

acord-5779_zps443b50d5.jpg

 

 

acord-5780_zps6ba04971.jpg

 

 

acord-5783_zpsc47f4a80.jpg

 

 

acord-5786_zps8c1c309a.jpg

 

 

acord-5788_zpsf9daab77.jpg

פורסם
איזה רכב מוזנח,עבודה יפה.

לא קל לעבוד עם הצבע המסריח של ההונדות.

כמה שכבות וקס יישמתם?

ווקסים של סוויס ווקס מספיק למרוח בשכבה אחת, אך יש יוצא מן הכלל, במחקרים שלהם התגלה שאם מיישמים שכבה ראשונה של ווקס עם PTFE ניתן למרוח עליו וקס יקר יותר כדי להאריך את משך הזמן שהוא נשאר על הרכב. במקרה הזה נמרחה רק שכבה אחת של קונקורסו.

עבודה יפה.

לגבי ה-paint chips, הלקוח סיפק לכם צבע לפי קוד מקורי וביצעתם את העבודה?

הלקוח יכול לספק את הצבע,אך לא חייב. במקרה הזה הלקוחה השאירה את הרכב ואנחנו דאגנו למצוא את הקוד ולהביא את הצבע.

 

Iron x ?

אתם לא מתמשים ומשווקים אך ורק מוצרי swissvax ?

שלום לך. אכן אנו משתמשים אך ורק במוצרי סוויסווקס,אך אין מניעה להשתמש במוצר שאינו נמצא במגוון המוצרים של SWISSVAX, גם במטה החברה בשוויץ משתמשים בו. SWISSVAX אף משווקת את RAINX (אוטם לשמשות)

 

אהבתי

מה עם המנוע?

האם התחדש המלאי של הקרח היבש?

אנחנו נמצאים במשא ומתן עם כמה יצרנים בארץ כדי שייצרו במיוחד בשבילנו את הגודל הרצוי. (מסתבר שישראל מפגרת מהבחינה הזאת )

 

תודה רבה לכל שאר המגיבים ומהשך ערב טוב.

×
×
  • תוכן חדש...