Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אשמח לקבל המלצה למקום בצפון הארץ (אני מאזור חיפה) שמבצע טיפולים לרכב ברמה גבוהה.

אני מעוניין לבצע דיטיילינג, פוליש וציפוי מגן לרכב.

 

עד עכשיו שמעתי על הסדנה החדשה בכרמיאל (שעושה הכל) ועל בחור בנשר שעושה פוליש ווקס ומצפה בטפלון.

אני בכוונה לא רושם מחירים שהוצעו לי כי זה לא רלוונטי, אני מעוניין שזה יהיה איכותי ושישימו לב לפרטים הקטנים.

 

ממה שקראתי, טפלון זה עבודה בעיניים, ומצד שני יש ספקות לגבי הציפוי שמיישמים בסדנה בכרמיאל. אבל אני לא מבין בזה כלום עדיין...

 

בקיצור, אשמח לחוו"דים שלכם על סדנאות שרצוי לגשת אליהן. אם יש בנאדם פרטי שמבין ויודע (ומוכר כאן עם המלצות) זה גם בא בחשבון.

 

תודה רבה

פורסם

ללא ספק להגיע לאלכסיי בכרמיאל,

בחיים לא ראיתי את הרכב שלי עובר ניקוי ייסודי (ברמה של לעבור על כל החריצים בין הפאנלים עם אוויר כדי שחלילה לא תישאר טיפה) ברמה של שטיפה עצמית בבית וזה כולה השטיפה הבסיסית (פנימי-חיצוני).

מוסר עבודה סופר גבוה ותוצאה פגז.

 

ראיתי אצלו גם פוליש שהוא עשה לאיביזה. פשוט עבודה פצצה.

×
×
  • תוכן חדש...