Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

עד עכשיו הייתי משתמש פסיבי בפורום, מאחר ורכשתי רכב חדש החלטתי שזה הזמן להיכנס לעולם שנקרא דיטיילינג.

 

בהתחלה שקלתי לתת את העבודה על ההרכב למכון שיעשה לי את הכל, אבל אז נדלק לי החיידק להתחיל לעשות הכל במו ידי, כמו שאני עושה הרבה דברים אחרים בתחומים טכניים שונים.

 

עכשיו יש לי את ההנאה לנהוג על אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק - רכב גזעי ביותר 8)

MEGqevN.png

 

יצא לקרוא פה הרבה על טכניקות ותכשירים מומלצים ומרוב מידע אני כבר דיי מבולבל.

 

לדעתי, יש הרבה עבודה על הרכב, להלן חלק מדברים שעומדים על הפרק:

 

החלפת גריל + סמל:

inkVecQ.jpg?2

 

כמובן שהוזמן גריל חדש ומקורי אשר מחכה להתקנה בימים הקרובים:

6bhotci.jpg?1

 

קצת סוירלים ושריטות:

ESN3w9T.jpg?1

 

hLTTvav.jpg?1

 

99xUyUA.jpg?1

 

jhSqQfJ.jpg?1

 

כתמים מוזרים על הפח:

mIfZk8T.jpg?1

 

ג'נטים עם שריטות

EYWEL0a.jpg?1

 

כמו שכבר אמרתי יש הרבה עבודה :)

 

במהלך התקופה שלא כתבתי פה ובכל זאת ספגתי המון מידע מועיל מכל חברי הפורום, הצלחתי לצבור קצת ציוד בעזרת ההמלצות של החברים הכתובים כאן (תודה רבה) וזה הציוד שיש ברשותי:

 

גרניק Karcher 2.980

Foam Cannon

שמפו CG Citrus Wash & Gloss

מגבת מיקרו פייבר ליבוש Meguiar's X2000 Water Magnet

סטוק מגבות מיקרו פייבר רגילות של Meguiar's

כפפת ספוג מיקרו פייבר של Meguiar's

 

כעט אני מרגיש בשל להתגלגל עם הרעיון ואודה לכולם על כל עצה ורעיון איך מתקדמים מכאן.

 

תודה,

נאור

פורסם

תשמע,

כשאתה דיטיילר חובב זה קצת יותר קשה ליישר לאוטו קו.

אני גם אחד כזה, דיטיילר חובב שהיה מצליח ליישר קו לרכבים עם בעיות קלות יחסית ועד פה זה נחמד ויפה.

לרכב האחרון שלי לא יכולתי ליישר קו עקב שריטות רבות, סווירלס בלי סוף, דהייה בחלקי פח מסויימים שהיו מצריכים פוליש גס יותר,

עבודות PDR שהיו נחוצים וצביעת חלקי ג'אנטים.

על מנת ליישר קו מלא לרכב נדרש מקום מקצועי, אני חושב שגם לשמור על הרכב לאחר הדיטיילינג זה אתגר לא קטן ומשם אתה תוכל להמשיך לבד.

 

בכל מקרה לדיטיילינג לרכב במצב כמו שרואים בתמונות נדרשים מכשירים וזה נראה שרק מקום שתמעסק בזה יכול לטפל.

שלומי.

פורסם
תשמע,

כשאתה דיטיילר חובב זה קצת יותר קשה ליישר לאוטו קו.

אני גם אחד כזה, דיטיילר חובב שהיה מצליח ליישר קו לרכבים עם בעיות קלות יחסית ועד פה זה נחמד ויפה.

לרכב האחרון שלי לא יכולתי ליישר קו עקב שריטות רבות, סווירלס בלי סוף, דהייה בחלקי פח מסויימים שהיו מצריכים פוליש גס יותר,

עבודות PDR שהיו נחוצים וצביעת חלקי ג'אנטים.

על מנת ליישר קו מלא לרכב נדרש מקום מקצועי, אני חושב שגם לשמור על הרכב לאחר הדיטיילינג זה אתגר לא קטן ומשם אתה תוכל להמשיך לבד.

 

בכל מקרה לדיטיילינג לרכב במצב כמו שרואים בתמונות נדרשים מכשירים וזה נראה שרק מקום שתמעסק בזה יכול לטפל.

 

קטונתי מלנסות להרים ראש פה כשאני רק בתחילת דרכי בעולם המופלא הזה.

אבל אני טיפה חולק עלייך(עם דגש על טיפה אולי מהתלהבות יתר על התוצאה שיצאה לי :-P)

 

קניתי רכב הונדה פחות או יותר באותו מצב שהבחור מציג פה את הרכב שלו.

למען האמת אצלי במצב אפילו יותר גרוע. יש אצלי שריטות עמוקות שיטופלו השבוע הזה גם בעצמי.

 

מה שכן מקריאת חומר פה (ויש כאן כמות עצומה) הצלחתי להביא את הרכב לתוצאה שאפילו הדהימה אותי.

כמובן שתוצאה עם מכונה מקצועית הייתה אפילו הרבה יותר מושלמת. אבל זה יבוא בטיפול הבא. העיקר שהבנתי את העיקרון וכיצד לעבוד.

גם לי עבר השיקול בראש להכניס למקום מקצועי ולגמור עניין, אבל זה אף פעם לא נגמר בזה, ותמיד יהיה המשך.

ומלבד השריטות הרכב הגיע למצב תצוגה. וכל זה בעצמי ללא מכונת פוליש. (מה שכן אני בהחלו הולך לקנות אחת)

כן עבדתי על הרכב קשה מאוד ביום שישי האחרון, אבל התוצאה הייתה מדהימה.

 

אחרי שקראתי חומר פה הכנתי לעצמי סדר עבודה + רשימת חומרים לעבודה וקפצתי לאוטוסטור.

שם קיבלתי הדרכה עוד יותר מפורטת ממשה. שבאמת אני חייב לציין לשבח את הסבלנות והנכונות לעזור.

 

בשורה התחתונה מלבד השריטות בג'אנטים שהבחור העלה(שאין לי מושג איך לטפל בהם היות וזה לא היה אצלי לכן לא חפרתי בנושא).

אני חושב שהוא יכול לעשות הכל בעצמו. אם אני הצלחתי אז כל אחד יכול.

אין כמו לעבוד בעצמך. להתחיל אפילו מפוליש ידני (למרות שאין מה להשוות לתוצאה עם מכונה) כמובן אחרי פלסטלינה וכו'.

כמובן כל זאת בתנאי שיש רצון וחשק לעבוד על הרכב, מי שאין לו את זה באמת שיגש למקום מקצועי שיעשו לו את זה.

 

בהצלחה.

פורסם

תתחדש אחי.

מחזק את הדברים שנאמרו, אין כמו עבודה עצמאית.

אתה עובד קשה, אבל הסיפוק... מדהים!!

יש פה מלא חומר לימוד, תשתמש בחיפוש. כמעט לכל דבר אתה תמצא תושבה והסבר.

בהצלחה אחי.

×
×
  • תוכן חדש...