Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך מעדכנים ולנטיין + צ'יטה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום עם קניית הרכב קיבלתי רדאר ולנטיין ו GPS צ'יטה .

שעובדים מצוין , עכשיו הצ'יטה מודיעה על עדכון חדש ואני לא יודע איך לעדכן אותה .

פורסם

מכיר גוגל.

ניסיתי לעשות אבל האתר אומר שהמשתמש קיים ושאם קניתי אותו מיד שניה אני צריך לשלם 200 שקל בשביל עדכון ופתיחת משתמש קיים .

פורסם (נערך)

וולנטיין אי אפשר לעדכן בגדול. אם קנית אותו ממישהו הוא אמור להיות מקונפג לישראל כמו שצריך.

 

את הצ'יטה מעדכנים על ידי הורדת התוכנה שלהם מהאתר. כמובן שצריך משתמש שעולה כסף (מנוי). אם לא קנית את המשתמש מהמוכר, תצטרך ליצור אחד חדש.

עריכה אחרונה על ידי Caveman

!AWDSOME

פורסם

הוא בסה"כ צריך לתת לך שם משתמש וסיסמה (שם משתמש זה מייל, הוא יכול לשנות את הסיסמה כרצונו כמובן).

בעיקרון אפשר לשתף מנוי אחד בין כמה אנשים בלי בעיה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם (נערך)

ואם אני לוקח ממנו את הפרטים האלה ,אני יכול לשנות אותם לפרטים שלי למשל לשנות למייל שלי ולסיסמה שלי ?

עריכה אחרונה על ידי david1711
פורסם (נערך)

לא ניראה לי שזה ישנה לו כול כך, גם ככה הוא מכר את המכשיר אז למה הוא יצטרך את זה ?

ואני יוכל להעביר את זה למייל שלי ?

ולא הבנתי איך אני עובר ובוחר מצבים בולנטיין ?

עריכה אחרונה על ידי david1711
פורסם

ברגע שיש לך את הפרטים אתה נכנס לאתר :

http://www.speedcheetah.com/scshop/customer.php?xCmd=account

 

ואז תוכל לשנות שם את המייל והסיסמה.

בוולנטיין אין הרבה מה לגעת אם הוא מקונפג כבר, כאן יש מדריך מפורט :

http://www.mitsu.co.il/?p=1662

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

יש אפשרות לעדכן וולנטיין אך תצטרך לשלוח את המכשיר לחו"ל, אם אני לא טועה.

תוכל לבדוק אם יש עדכונים על ידי הזנת מספר הסריאל שנמצא מתחת למכשיר הוולנטיין שלך כאן: https://store.valentine1.com/upgrades/

 

לגבי הצ'יטה, באם רשמו לך או לא, תצטרך שם משתמש וסיסמא. אני לא מכיר דרך לעדכן את המכשיר ללא המשתמש והסיסמא. תבקש ממי שקנית ממנו את הרכב ותעדכן את המכשיר.

שים לב שבעת עידכון הצ'יטה תצטרך לבחור ב- EUK (Europe KPH). המכשיר גם יכול לשכוח הגדרות קודמות, כלומר לשנות את המהירות למיילים ואת השעון ל- 00:00 קבוע. אז לפני שאתה יוצא שים לב שההגדרות נכונות ומתאימות למה שאתה צריך ולמה שהגדרת. חוץ מזה יש את כל המידע באתר שלהם, של מה לעשות ואיך.

 

 

בהצלחה.

עומר :-)

פורסם

פתחתי משתמש הבחור הקודם בכלל לא התעסק עם זה .

הורדתי את הדרייברים והכול ונתקעתי באמצע , הוא פותח לי איזה תיקיה ונעצר שם .

×
×
  • תוכן חדש...