Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב,

 

לכל מי שאין לו כח לחפירות, התמצית:

עשיתי הזמנה למאזדה3 חדשה מהסוכנות. האם לדעתכם כדאי להתקין מיגון (התקנה מקומית) או לוותר?

 

ועכשיו לחפירה:

 

הזמנתי השבוע מאזדה3 מהסוכנות, בהזמנה נתנו לי ב״חינם״ למרות כל המאמצים להמיר את זה להנחה כספית, ״קוברה 15״, המערכת

מיגון שלהם וחיישני רוורס (לא ברור מה אני צריך את זה כשיש מצלמת רוורס? משהו יכול להאיר את עיני?).

 

הנטייה שלי היא לוותר על כל ההתקנות המקומיות אחרי כל הסיפורי זוועה ששמעתי (בעיות חשמל עקב ההתקנה, פגיעה בפלסטיקים בפנים, קודנים משתגעים אחרי כמה שנים וכד׳).

מצד שני, מביאים לי פה משהו בחינם - חבל לוותר על זה, בנוסף גם הביטוח בלי מיגון יעלה לי 1500 שח יותר.

 

אז אם לסכם:

חסרונות התקנת מיגון:

א. פוטנציאל לבעיות שונות

ב. קודן מסרבל את ההנעה (וההנאה) של הרכב, במיוחד כשהמפתח אלחוטי.

ג. קודן נראה פחות אסתטי, לדעתי.

ד. ״הפסד״ הטבה.

ה. ביטוח יקר יותר.

ו. פרצה קוראת לגנב? רכב בלי קודן אטרקטיבי יותר לגנבים?

 

יתרונות התקנת מיגון:

א. ביטוח זול יותר

ב. ״רווח״ של הטבת מיגון

ג. פחות אטרקטיבי לגנבים? (לא משלה את עצמי שזה עוצר איזה גנב, אבל אולי יעדיף רכב נוח יותר)

ד. אין סיכוי ששנה הבאה אתקע בלי אף חברה שמוכנה לבטח בלי מיגון.

 

מה דעתכם? שכחתי משהו?

אשמח לשמוע את דעת חברי הפורום המלומדים,

תודה ושבוע טוב!

פורסם

לי יש מצלמת רוורס והצעיו גם חשיינים,אני ויתרתי סתם מיותר.

לגבי קודנית,תבדוק עם חברת הביטוח שלך האם יש דרישה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יכול להיות שכן או שמספיק אם יש אמובולייזר מקורי.

למרות שהמזדה נחשבת לרכב גניב לכן אני מאמין הם ירצו קודנית לפחות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש חברות שמחייבות מיגון נוסף לאמבולייזר המקורי, ויש כאלה שלא.

התייחסתי לזה בהודעה המקורית, ביטוח רק עם אמובילייזר לעומת ביטוח עם מיגון נוסף יהיה יקר יותר (לפי wobi) בכ-1500ש״ח.

פורסם

אני מציע לך להתקשר לחברות עצמם,אתה תגלה שפיתאום המחיר יורד פלאים.

לי אישית יש קודנית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עדיף לחסוך את הכסף במתקין עצמאי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
למגן!

גם בשביל השקט הנפשי וגם 1500 ש"ח לשנה...לא שווה את זה

אם באמת הייתי בטוח שקודן עוצר גנבים, הייתי ללא ספק מתקין. אבל אני לא חושב שזה עוצר גנבים. השאלה היחידה בהקשר הזה היא,

האם המחסור בקודן לא ימשוך את הגנבים דווקא אליי.

 

לגבי ה-1500 הבדל, זה נשמע לי שווה קבלת רכב בתול מהפעל בלי שהתעסקו בחשמל שלו בארץ, אתה לא מסכים?

פורסם

אין משהו שעוצר ב 100 אחוז,חוסר בקושנית כניראה לא ימשוך כמו העבודה שיש לך רכב חדש ונוצץ.

הרכבת קודנית זה מאוד נפוץ ולא צריכה להיות עם זה בעיה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
למה לא פשוט ללכת למתקין מטעמך להפסיד את ההטבה ולהרוויח את הביטוח המוזל?

 

אבל אז אני אצתרך לשלם על המערכת, במקרה שהייתי צריך לשלם על המערכת לא הייתי חושב פעמיים =)

עדיף לשלם ביטוח מוגדל שנתיים, אחרי שנתיים אני מהמר שההבדל בין ממוגן ללא ממוגן יהיה זניח.

פורסם

למה שאחרי שנתיים המחיר יהיה זניח?

לדעתי לשלם תוספת של 1500 שקל ולא להתקין קודנית זה מעשה לא חכם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תבדוק בWOBI כמה עולה לבטח מאזדה 3 של שנת 2011 ותראה את שוני המחירים.

אצלי בעבודה גנבו למישהו מאזדה 3 מהדור הקודם לפני כמה חודשיים.

אני לא ידוע כמה זה עוזר המיגון ואם בכלל במידה וזה לא איתוראן פעיל.

פורסם

זה לא ימנע מהפורץ לקחת את הרכב אבל חוסר בקודן בטוח יעשה לו חיים קלים.

שנתיים 3000 ש"ח זה הרבה כסף בשביל משהו שבקושי שמים לב אליו ברכב.

וגם ההתקנה לא כזאת בעייתית, היום כל רכב יוצא עם קודן ואין איזה תקלה גורפת של התקנה חאפרית.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

×
×
  • תוכן חדש...