Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים , 

בחודש יוני רכתי קיה סיד סטיישן בנזין , מודל 2019. כמובן שמיד בדקתי מחירים עשיתי ביטוחים, כגון חובה+ג וגם מקיף.  רכב נקנה עם קודן ולפי מה שאני יודע

וראיתי, יש התרעת סטייה בנתיב ממובנת.

שבוע שעבר אני מקבל מכתב מחברת ביטוח (תמונה מצורפת) ועליי לפנות לסוכן ביטוח. אחרי ששלחתי אליו את כל הניירת שקיבלתי, הציעו לי להגיע לאחד המוקדי שירות של רשתות המיגון לבדיקה.

במכתב ישנה דרישה לרמת מיגון: 200, שולל תנועה.

רציתי לשאול האם יש לי ממה לחשוש? הרי לפני שעשיתי את הפוליסה, חברת ביטוח הייתה צריכה לבדוק את הנושא

של התקנים ברכב בדגם הספציפי (או שאני טועה)? 
גם המכתב נשלח חודש אחרי התאריך שמופיע בתוך המכתב (שלא נדבר על עוד כל מיני דברים שסימנתי בירוק).
>ודה רבה לעונים ושבוע טוב

1691394356742.jpg

תודה רבה, 

"חיה ותן לחיות"

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ראשית, ראה את תאריך המכתב - 01.01.1900.  נראה לי שהוא מתייחס לסוס ועגלה עדין.  אז אולי לא רלוונטי לך?

 

שנית, סחטיין על מספר הרכב.  פעמיים משטרה ועוד קצת (בחיוג הישן מאד).

 

וברצינות, ככל שמצאתי בכלל, "200, שולל תנועה" מדובר על האימובילייזר המקורי של הרכב.  אם שלך תקין - אין סיבה לדאגה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

תודה חברים, 

הסוכן המליץ לי ללכת לאחד המקומות ולבדוק 🤷 נראה לי אצטרך לעשות זאת. 

תודה רבה 

תודה רבה, 

"חיה ותן לחיות"

 

×
×
  • תוכן חדש...