Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן סינטטי מלא 5w-30


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

אשמח לעזרה מי מביא שמן רויאל פרפל או קארסול מסוג 5w-30 סינטטי מלא.

במחיר הוגן כמובן.

 

אם אסור לפרסם חנויות תשלחו בהודעה בבקשה.

 

תודה מראש.

פורסם

אוטוסטור מוכרים RP במחיר לא הכי זול וגם קסטרול במחיר סביר מציע לך במידה ואתה מאיזור רחובות לקפוץ אבי חלקי חילוף(ספונסר בפורום).

במידה ואתה רוצה מחיר זול במיוחד תבדוק אופציית של רכישה קבוצתית אצל היבואנים של השמן.

אפשר לשאול באיזה רכב מדובר?

פורסם

בשביל מאזדה לא צריך להוציא יותר מ200 שקל לשמן לדעתי שזה גם המחיר של קסטרול.

בכללי היבואן משתמש במטוקראפט שהוא שמן מקורי של פורד מחירו יחסית זול (150) רק תדאג לקנות את הגרסה הסינטטית המלאה ולדאוג למרווח טיפולים נכוו.

את ה100 שקל עודף תשאיר בשביל הדלק.

פורסם

כן דלק זה נושא כאוב יחסית עם ה 4 הילוכים, ראיתי את המחיר של רויאל וירדתי מזה למען האמת

אני אנסה לארגן משלוח מחו״ל לרויאל

לגביי קסטרול, מה ההבדל בין הגרסאות edge ל- magnatec?

פורסם

להביא רוייאל פרפל מחו"ל לא יצא יותר זול מלרכוש אותו בארץ.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם (נערך)

לפי מה שראיתי ה 4.7 ליטר עולה בסביבות 37-40$,

משמע בסביבות 130-140 שקל.

לדעתי אחרי עלות הובלה זה יעלה עוד 30-40 שקל.

 

בערך 100 שקל פחות מהמחיר שוק בארץ,

אבל כמו שאמרתי מחר אני אבדוק לעומק את העניין

עריכה אחרונה על ידי zrikman
סימני פיסוק
פורסם

אם כבר מדברים על קסטרול edge 5w30 קניתי אתמול (לא בארץ)ב$29 אוסטרלי , אז כמובן עדיף להזמין מחו״ל בשביל מי שגר בארץ רק לבדוק מחיר משלוח.

פורסם
אם כבר מדברים על קסטרול edge 5w30 קניתי אתמול (לא בארץ)ב$29 אוסטרלי , אז כמובן עדיף להזמין מחו״ל בשביל מי שגר בארץ רק לבדוק מחיר משלוח.

 

אני עובד בשילוח בינלאומי, בתור מנהל קו

מחירי יבוא אני מכיר מן הסתם.

 

כמובן שאני מדבר על כמות יותר גדולה, שגם חברים מפה יכולו להצטרף, אני רק רוצה לבדוק שוב מבחינת איזה כמויות ניתן להביא בלי להיכנס לכל מיני אישורים.

כמה שהכמות תגדל מחיר השילוח פר גלון תרד.

פורסם

הכל טוב ויפה בחישוב שלך רק ששכחת את עלות המשלוח בתוך ארה"ב + מיסי ארץ הקודש, וזה לפני שדיברנו איפה עובר הגבול של המכס בין ייבוא אישי למסחרי.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
הכל טוב ויפה בחישוב שלך רק ששכחת את עלות המשלוח בתוך ארה"ב + מיסי ארץ הקודש, וזה לפני שדיברנו איפה עובר הגבול של המכס בין ייבוא אישי למסחרי.

 

איתמר

 

העלות בתוך ארה״ב וכו זה לא רציני,

לגביי יבוא אישי מסחרי וכו, זה בדיוק למה אמרתי שאני אבדוק את זה מחר

ואם אנשים יהיו רציניים אז אין לי בעיה לארגן ח.פ בשביל היבוא.

×
×
  • תוכן חדש...