Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שהבטחתי,

 

הפעם קצת הקתמצנתי בתמונות אבל יש כמה סרטונים, תהנו.

 

10400846_10152488859944962_4249709540434888892_n.j  pg

 

הבנטלי המהממת הזאת שייכת לאותו חבר שבבעלותו האסטון מרטין זגאטו הירוקה

10584057_10152488860049962_2395109841220123668_n.j  pg

 

(אנשי קרסו שימו לב- הוא נועל נעלי ספורט של NIKE, מכנסי ברמודה וחולצת טישרט ועונד G SHOCK......ורוד!!!. אל תמכרו לו RS).

 

10409115_10152488860129962_7136574881973693557_n.j  pg?oh=14a396192c25cb91c931152d5a3d6c61&oe=54694803

 

(הבחור הימני, זה עם הברמודה ונעלי ספורט, גם לו אל תמכרו מכונית. יש לו 360. ועוד 911).

 

10570277_10152488860194962_5196421767049637865_n.j  pg

 

66190_10152488860289962_2809255446921637514_n.jpg

 

1606933_10152488860339962_7163620396042992197_n.jp  g

 

10455362_10152488860424962_5726277648014983997_n.j  pg

 

10352893_10152488860554962_3062975142559971608_n.j  pg

 

10254012_10152488860699962_8025850870933843205_n.j  pg

 

10361390_10152488860864962_1031565328381006450_n.j  pg

 

10599606_10152488860984962_811169692689370921_n.jp  g?oh=647688c1406e5e0f1c184afdd729eb29&oe=547C5CF9&__gda__=1415553478_dd5be2e9594ba4a45e6f0ea668b4dad  4

 

10344778_10152488861224962_2142089203431326822_n.j  pg?oh=ccf8d93e5f4da25893560bb863f42d61&oe=547E082A

 

יציאה מהבית שלי לכיוון המפגש עם החברים, בדרך מיניבוס משבית שמחות ולאחריו גם משטרה משביתת שמחות....

 

המשטרה פנתה שמאלה, אני פניתי ימינה, PARTY TIME (מתנצל, משום מה יוטיוב לא נותן HD בסרטון הזה).

 

היציאה לנהיגה עם יתר החברים, בגלל מזג האויר היפה היתה תנועה יחסית ערה ולכן בכמה קטעים הקצב מאוד איטי.

[video=youtube;vYCJY6Hy-Uo]

 

מקווה שנהנתם, לכל שאלה, ת"ש מין כלכלה- אני כאן.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה על השיתוף,המקלדת התקלקלה מרוב ריר,והעיניים עכשיו רק חזרו למקום (כהרגלך בקודש)

 

תמשיך לעשות חיים בשבילנו :mm_yeah:

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
מותר לעקוף שם על פס רצוף כפול?

 

לא, אסור לעקוף על פס לבן אבל הסייג היחיד הוא שהמשטרה לא מחמירה בעניין כאשר עוקפים רכב של תחבורה ציבורית שעוצר ומעכב את התנועה (כמובן במידה וזה לא מסכן את התנועה).

אני ניצלתי את העובדה שיש לאותו מיניבוס תחנה ממש אחרי המקום שעקפתי בו, מה גם שהיה לי שדה ראיה טוב ומספיק מומנט כדי להשלים עקיפה בטוחה.

 

במצב אחר אני לעולם לא חוצה פס לבן, למעט כאמור תחבורה ציבורית לקראת עצירה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

קלטתי אותך ב 9:14 :wink:

אני ממש אוהב את הזוית צילום הזאת.

מאפשרת לראות את הדרך בצורה ברורה וגם את ההגה :)

מרגיש כמעט בתוך הרכב בעקיפה ב 15:07 :-o

 

רק אם אפשר להוסיף מצלמה שתצלם רק את לוח השעונים ואז להוסיף את הוידאו בתור חלון קטן בצד שמאל.

They are trying to ban me...

פורסם
מותר לעקוף שם על פס רצוף כפול?

 

צריך לתת להגה כמה מכות חשמל כדי להחזיר אותו לחיים.... ;)

 

וברצינות,

תראה, אין לה הגה של פרארי מבחינת חדות, אחרי הכל זו עדיין E קלאס וצריכה לספק נהיגה נעימה.

יחד עם זאת, ההגה רחוק מלהיות מת, הוא בהחלט נותן פידבק וזה מתעצם ככל שאתה מותח את הרכב אל תוך מעטפת הביצועים.

רוצה לומר שהוא נותן מספיק פידבק כדי לא לפגום בביטחון של הנהג.

 

ביציאה חזרה הביתה מאותו מפגש יצאו ביחד איתי חבר שנהג ב-M3 הכחולה ומאחוריו חבר בגולף GTI האדומה, אני הובלתי והכביש היה ריק.

עזוב את העובדה שבסיום הישורת הראשונה והעיקול שלאחריה הגולף נעלמה לנו מהמראה (והנהג שלה לחץ...), הבחור עם ה-M3 מאוד (מאוד מאוד מאוד) התקשה לעמוד בקצב שלי, בישורות ברחתי לו וגם בעיקולים הוא לא ממש הצליח לצמצם את הפער ולבסוף נעלם מהמראה שלי, וזה בחור שנחשב לאחד שיודע לנהוג ויש לו גם סגנון מאוד אגרסיבי.

בדיוק אירחתי חברים מאותה קבוצה לארוחת ערב ו-3 מהם אמרו שהבחור פשוט שלח להם הודעות כדי לברר מי זה הנהג של ה-E55 כי הטרפתי אותו בנהיגה עם קצב כל כך גבוהה במכונית כל כך גדולה.

לבסוף הוא הגיע אלי ושיבח אותי ואת הנהיגה שלי שלקחה את הרכב לקצה (ובאמת לקחתי את הרכב לקצה) עד כדי כך שנעלמתי לו בכביש טכני כשהוא נוהג במכונת נהיגה טהורה.

מה אני בא בעצם לומר?

אני אומנם יודע לנהוג ועושה את זה לא רע אבל המכונה הזאת, ה-E55, למרות הגודל שלה היא מכונית שקודם כל יודעת לתת פידבק ולהשרות בטחון וכאשר לומדים איך להתנהל איתה בכביש טכני- היא בת זונה של מכונה שיודעת לשמור על קצב כל כך גבוהה שעלול להביך מכונות נהיגה רציניות.

 

אז לא, היא לא "חייה וחדה" כמו פרארי אבל בידיים הנכונות היא תוכל לתת פייט גם לאחת כזאת.

 

אגב, אותו בחור ממש ביקש שנצא יחד לעוד נהיגות רק הוא ואני, הוא רוצה לראות איך הרכב השני שלו יעמוד בקצב שלי (לוטוס אבורה).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לוטוס אבורה לפי השמועות אמורה להיות כיפית לנהיגה מאוד...חבל שאין הגה שמאלי ויבוא לארץ!!!

אבל גם היא לא תעמוד מול המיפלץ השחור (נהג טוב) כי אם M3 לא עשתה את העבודה אז אבוד לו.

אבל איזה כיף ממש כיף לראות ולא ידעתי שאפשר לנסוע כך(מהיר מאוד)ב HK נהנתי מהסרטונים ,תודה.

פורסם

סקרן - מה הפרוצדורה לשנות הגה בצד ימין לצד שמאל? הרבה בירוקרטיה גם בחו"ל?

או שלא ניתן בכלל ואיך שאתה קונה את הרכב,ככה נשאר?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)

מעולם לא בדקתי פרוצדורה לשנות מיקום הגה אבל אני נוטה לשער שזה הליך לא זול ליישום (תתחיל מלהחליף דשבורד עם כל המסביב...).

 

לגבי הלוטוס אבורה אני גם נוטה לשער שאם M3 התקשתה להדביק את הקצב אז הלוטוס לא תעשה זאת בקלות (אם בכלל), גם הלוטוס וגם הבימר יהיו יותר חדות ומתקשרות בכבישים שבסרטון אבל שים נהגים באותה רמה בכל אחת מה-3 מכוניות האלה- הן יתקשו להדביק את הקצב של ה-AMG, ההתנהגות שלה לא רעה בכלל והמומנט שלה טורף את כל הקלפים.

 

לגבי נהיגה מהירה בהונג קונג- הכל אפשרי, צריך רק לדעת איפה ובאיזה שעות וכמובן רצוי רכב מתאים.

בכל אופן, מהירויות של 200 קמ״ש+ לא ממש נדירות אצלי בסקאלה שגם מבקרת מדי פעם באיזור ה-250 ואף גירדה 275 קמ״ש (ואלמלא מצלמת מהירות שאילצה אותי להאט היתה כנראה רואה גם 300...).

בקיצור, טיימינג ומיקום.

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

EZUF,

בהרבה הרכבים, ברמת העיקרון, ניתן לבצע מהפך כזה מימין לשמאל, מדובר בתרגיל יקר ומיותר להחריד, צריך להחליף חצי מהאוטו כולל את כל צמת החשמל וברכבים כ"כ מורכבים אלקטרונית, מעבר למחיר מוטרף, יהיו לכך גם השפעות הרסניות על האמינות הכללית של הרכב.

 

לסיכום, אפשרי אבל מיותר לחלוטין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לוטוס אבורה לפי השמועות אמורה להיות כיפית לנהיגה מאוד...חבל שאין הגה שמאלי ויבוא לארץ!.

יש הגה שמאלי, האבורה משווקת גם באירופה וגם בארה"ב.


×
×
  • תוכן חדש...