Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החוק אומר משעות החשיכה כך שזה די נתון לפרשנות, אני אישית נוסע עם אורות תמיד, רואים את הרכב הרבה יותר טוב.

בכל מקרה, בימים אלו, ברגע שהשמש מתחילה לרדת ולסנוור - תדליק, נהג שנוסע מול השמש יראה אותך רק עם אורות - וגם אז לא בטוח.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לפי החוק: כשחשוך (רבע שעה אחרי שקיעת השמש, בזמן הדמדומים), וזה לא קשור לשעון (קיץ/חורף) בעונות המעבר זמן השקיעה שונה מסוף יוני. בנובמבר-מרץ חלה כמובן חובת אורות מחוץ לעיר (רכב פרטי).

 

המידע זמין גם בגוגל.

פורסם

מצטרף להמלצה להשאיר את האורות דלוקים כל הזמן בלי קשר לשעות היום.

 

בהתחשב ביתרון הראות שאתה מקבל הבלאי הקטן מאוד זניח. במיוחד ברכבים חדשים שם הנורות יכולות להחזיק מעמד פי כמה יותר זמן.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

הגיע החופש הגדול במלוא עוצמתו.

יש לי עוד מלא שאלות מהסגנון הזה:

כשיורד גשם - מאיזה כמות טיפות צריך להפעיל וישרים?

כשפונים - מאיפה צריך להתחיל לאותת?

כשפונים אין רכב מאחורי - צריך לאותת?

כשפונים ויש רכב מאחורי אבל הוא רחוק - עדיין צריך לעשות את הדבר עזה עם הידית ההיא מצד ימין או שמאל - לא זוכר איפה היא?

ברכב ידני - אם רוצים להחליף הילוך - מתי צריך להוריד את היד מההגה?

ברכב ידני - אם רוצים להחליף הילוך - מתי צריך להוריד את היד מההגה בהנחה שביד השניה אני מחזיק סלולרי? סיגריה?

כשמקבלים את אגרת הרישוי - מתי הכי נכון לשלם אותה? ואז, מתי הכי נכון ללכת לעשות מבחן רישוי לאוטו?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לפי מה שזכור לי (ואני לא מוצא כרגע, אמשיך לחפש) 15 דקות לפני זמן השקיעה הרשמי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
הגיע החופש הגדול במלוא עוצמתו.

יש לי עוד מלא שאלות מהסגנון הזה:

כשיורד גשם - מאיזה כמות טיפות צריך להפעיל וישרים?

כשפונים - מאיפה צריך להתחיל לאותת?

כשפונים אין רכב מאחורי - צריך לאותת?

כשפונים ויש רכב מאחורי אבל הוא רחוק - עדיין צריך לעשות את הדבר הזה עם הידית ההיא מצד ימין או שמאל - לא זוכר איפה היא?

ברכב ידני - אם רוצים להחליף הילוך - מתי צריך להוריד את היד מההגה?

ברכב ידני - אם רוצים להחליף הילוך - מתי צריך להוריד את היד מההגה בהנחה שביד השניה אני מחזיק סלולרי? סיגריה?

כשמקבלים את אגרת הרישוי - מתי הכי נכון לשלם אותה? ואז, מתי הכי נכון ללכת לעשות מבחן רישוי לאוטו?

 

- לאחר כמות טיפות כזו שמכסה את השמשה וגורמת להפרעה בשדה הראיה

- כ 100-150 מטר לפני פניה ולפני שאתה מבצע תמרון כלשהו בפועל.

- כן צריך.

- כן צריך. ידית מאותתים ממוקמת על עמוד ההגה בצד שמאל. דחיפה למעלה מפעילה את המאותת הימני. דחיפה למטה מפעילה את המאותת השמאלי.

-צריך להוריד את היש ממהגה באותה שניה שצריך להזיז את מוט ההילוכים. מעבירים הילוך ומייד מחזירים את היד חזרה. מכשיר סלולרי אמור להיות מותקן בהתקן קבוע ברכב שיאפשר שימוש בו ללא צורך בהחזקתו ביד.

סיגריה מותר, כל עוד שתי היידיים על ההגה למעט בזמן פעולות נדרשות לתפעול הרכב.

- כשמקבלים אגרת רישוי, הכי נכון לשלם אותה לפני שניגשים למכון רישוי לביצוע מבחן רישוי בפועל.

 

- הכי נכון ללכת לעשות מבחן רישוי לאוטו לפני פקיעת תוקף מבחן רישוי הקודם, שהוא בתוקף לשנה ברכב רגיל ולחצי שנה ברכב מוושן.

 

 

מקווה שעזרתי, חופש נעים.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...