Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בבעלותי פיג'ו 206+ והרדיו דיסק המקורי לא מתאים לי לדרישות, אין לו aux,usb,bluetooth וכו'...

אז החלטתי לקנות רדיו דיסק שישמש לי גם כדיבורית וגם יתאים לדרישות שלי, לאחר חיפוש מצאתי את הרדיו דיסק http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?442209-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA

ברכב שלי יש מערכת שליטה מההגה ורציתי לדעת אם:

1)עדיין יהיה לי שליטה מההגה לאחר ההחלפה.

2)יש פה מישו עם רדיו דיסק כזה?

3)אשמח להסבר מפורט איך לחבר את הרדיו דיסק החדש במקום הישן.

והנה כמה תמונות של הרדיו דיסק המקורי..

IMG_0699.jpgIMG_0700.jpgIMG_0701.jpgIMG_0702.jpgIMG_0703.jpgIMG_0704.jpgIMG_0705.jpg

 

אה ואני כנראה אזמין את זה מהאתר הזה.

תודה לכולם :)

פורסם

שליטה מההגה לא תישאר תיצטרך מתאם הגה CAN ,לגבי ההתקנה רוב הסיכויים שהקונקטור של הפיוניר יגיע תקע אירופאי ואז ההתקנה תיהיה פשוטה מאוד ,ואם לא אז תיצטרך לאתר את המתחים והחוטי רמקולים לא מסובך שתגיע להתקנה נסביר לך

מאזדה 6 2.3 פרימיום בציר 048)

פורסם

ולאיפה בדיוק הוא אמור להגיע להתקנה?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מה לא ברור?אם המכשיר יגיע עם תקע אירופאי אז הכול טוב ויפה, ואם לא הוא יקבל הסבר איך להתקין.

מאזדה 6 2.3 פרימיום בציר 048)

פורסם
שליטה מההגה לא תישאר תיצטרך מתאם הגה CAN ,לגבי ההתקנה רוב הסיכויים שהקונקטור של הפיוניר יגיע תקע אירופאי ואז ההתקנה תיהיה פשוטה מאוד ,ואם לא אז תיצטרך לאתר את המתחים והחוטי רמקולים לא מסובך שתגיע להתקנה נסביר לך

 

לא מצאתי את המתאם. אפשר קישור לקניה וקצת הסבר עליו?

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...