Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קונה דירה ב 1.3 מיליון במרכז (פ"ת נגיד) - את המשכנתא ישלם השוכר, ובעוד 10 שנים מסיים לשלם את המשכנתא, מוכר ב 1.6 מיליון ומבסוט על הרווח.

 

אחלה, רק שעל 600 אש"ח משכנתא תצטרך להחזיר כ-820-850 אש"ח, השוכר בטח לא ישלם 6000 ש"ח על דירה שלושה חדרים בפ"ת, אם אתה עושה את החישוב שהוא "ישלם" את המשכנתא... והרווח שלך בעוד 15 שנה, כשתסיים לשלם יהיה הרבה יותר נמוך.

 

אה, כן, כל זה בהנחה שמחירי הדירות לא הגיעו למחיר ריאלי / מקסימלי שממנו העליה תהיה הרבה יותר איטית ב-15 שנה הקרובות.

פורסם

קונה דירה בנשר מול הטכניון, משכיר אותה לזוג סטודנטים.

 

גילוי נאות: זה מה שעשיתי :)

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

אכן כדאי להשקיע באיזורים של סטודנטים.

א. בגלל שזה שותפים, זה מעוור את ההוצאה הגבוהה על שכירות. (כ-4000 שקל על דירת 4 חדרים).

ב. בדרך כלל זה דירות פח שאנשים לא יגורו שם, ולכן המחיר שלהם לקניה הוא סביר (אך לא נמוך).

ג. הבעיה היא להפתר מהדירה אח"כ. כלומר זו השקעה טובה אך היא ללא נקודות יציאה כל כך.

משכנתא זה קל

פורסם

החסרון בהשקעה בדירת סטודנטים הוא שכל שנה צריך לחפש שוכרים , עם כל העלויות הנלוות לכך (פרסום , זמן וכד' )

כאשר משכירים למשפחה , אפשר למצוא לעיתים שוכרים טובים שיכולים לשבת בנכס 5-7 שנים בלי הרבה הצקות.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

~

אתר ופורום הסליק, מאגר המידע וקהילת הנשק הגדולים בארץ, עומד בימים אלו למכירה. אם בא לך להשקיע בפיתוח ולא רק לשבת בחיבוק ידיים ולספור את הכסף, זה יכול להיות פרוייקט מעניין עם שכר לא רע בצדו. הפלטפורמה פעילה ומתפקדת כבר שנים רבות ומתוחזקת ע"י וובמאסטר ותיק ורב נסיון, אפשר להמיר אותה בקלות גם לכל נושא אחר הקרוב ללבך ולתת לזה להתגלגל משם.

 

אישית, אם היה לי סכום סביר ושנה פנויה - לא הייתי מהסס.

 

 

לאחר 11 וחצי שנים בהן הקמתי וניהלתי את האתר, אני חש כי האתר ראוי לעבור לידיים צעירות ונמרצות יותר, כאלו שיקדישו את הזמן לפיתוחו ולפיתוח הקהילות השונות החברות בו ואולי אף לנצל את הפוטנציאל העסקי הרב הטמון בו, אותו לא ניצלתי מעולם.

האתר ימכר כמערכת שלמה ופועלת ויבוצעו בו שינויים לפי דרישת הקונה (הוספת חנות או כל דרישת מערכת אחרת, איזוטרית ככל שתהיה), תוענק הדרכה ותמיכה ואף ליווי לפי הצורך, התשלום כולל גם את דף הפייסבוק של האתר ואת שתי כתובות הדומיין תחתיו הוא פועל, בסיומות co.il ו-com.

איני מתחייב לקבל את ההצעה הגבוהה ביותר, או כל הצעה אחרת, ומכיוון שאיני לחוץ לבצע את המכירה, איני קובע בשלב זה תאריך יעד מוגדר.

 

תודה לכולם,

דביר

פורסם
דירת שלושה חדרים בדימונה תניב שכירות של 3000 ש"ח? נשמע קצת תמוה, אולי דירה בנתניה תניב סכום שכזה.

 

רק עכשיו קיבלתי אישור כתיבה :lol:

 

כיום אפשר למצוא דירת שלושה חדרים כ-60 מ"ר בסכומים שבין 300-350 א"שח. כל דירה כזו מושכרת ב1600-1800 ש"ח לחודש (או עד 2200 ש"ח אם מדובר בפועלים).

כמובן שכמו כל דבר בחיים צריך לדעת לעשות זאת בצורה נכונה כדי לצמצם סיבוכים אפשריים (שיפוץ יקר, שוכר בעייתי וכו')

 

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...