Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רוצים ספורט מוטורי בישראל?


ניר_1985
שימו לב! השרשור הזה בן 3622 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רוצים ספורט מוטורי בישראל???

 

Turbo Magazine

 

טורבו מגזין - אין מסלולי מרוצים, סוגרים אפילו מקומות "בטוחים" יותר. אני אגיד לכם משהו. אני "בוגר" מרוצי עפולה,באר שבע וכמובן אשקלון של שנות ה80'. וזה לפני 30 שנה. היו גם ימיי MDC בתחילת ואמצע שנות ה 2000. אבל הכל דעך. אנשים לערך בגילי (44) , בוגרי אותם מרוצים איבדנו תקווה הפעם באופן סופי. הילדים שלנו כבר יתחרו בשדות זרים ויש שיעזבו את הארץ כתוצאה מזה. זה לא אומר שאין כלים ואין אנשים עם כושר לתחרות בנהיגה, יש תתפלאו עד כמה יש כאן פוטנציאל מוטורי. אך במדינה בה אין תרבות בסיסית, ודאי שקשה להצמיח תרבות מוטורית, שממנה צומחת תרבות ספורט מוטורי. המדינה מדכאת יותר מכל תרבות מוטורית עוד לפני הספורט. למזלנו בנוגע לטורבו , אנו עורכים אירועים "סגורים" ללקוחות טורבו , מאחר וממש אין למי לחכות או לדבר.. אני קורא מכאן, לבטל לאלתר(ויפה שעה אחת קודם) , את החוק ספורט מוטורי וכמובן כל תקציבים לרשות הספורט המוטורית(לסגור אותה מיד) כי לא צריך אתכם.. ותנו לנו לחזור להתחרות ממש כמו פעם, אנו כבר ניצור קשר עם FIA ונעשה ספורט מוטורי, מבלי שום קשר לממשלה או לשר זה או אחר. תנו לספורט המוטורי לחיות. אני קורא לכולם!!! קריאה לכולם !!!: ב-10.7.14 ,יום חמישי ,יתקיים אירוע פסגת הרכב 2014, במרכז הכנסים אווניו בקרית שדה התעופה מהבוקר 8:30 עד השעה 16:00 בו אורח הכבוד שר התחבורה, ואנשי "אור ירוק" משרד התחבורה, משטרת התנועה וכל מי שעוסק בענף הרכב בישראל. מן הראוי שבמקום זה נתאסף כולם ( כן שווה יום חופש, אם אתה חובב נהיגה וספורט מוטורי) נתאסף כולם, כל מועדוני הרכב, וחובבי הנהיגה והספורט המוטורי בישראל. נשמיע את זעקתנו לספורט מוטורי וביטול החוק האווילי, יחד עם פיתוח תרבות מוטורית ראויה בישראל-נמאס לנו לשבת ולברבר- בואו לעשות מעשה, מי שלא יהיה שם- לא קיים. מי שיגיע הוא באמת רוצה וחייב להיות שם. כולנו יחד זה כוח ענק. בואו נתאחד ונפגין נוכחות למען עתיד התרבות והספורט מוטורי בישראל כפי שאנו הספורטאים והמתחרים רוצים אותו באמת. שלכם: אילן פייביש- טורבו מגזין. אני אהיה שם- ואתם?

 

 

10463035_705257936187228_968539868588073373_n.jpg

 

 

 

 

אני דיסלקטי גאה! *כשכתוב נכון, מתקנים לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3622 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...