Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נצפה היום באזור צומת חולון,

אז נשאלת השאלה, איך זה עובד? זה תייר שבא עם הפאסאט CC שלו לטיול בארץ?

לא נראה לי סיפרו לו על מגבלות מהירות או נתיבי תח"ץ לפני שנתנו לו לעלות על הכביש.

 

2014-06-11 10.32.39.jpg

פורסם

יש הרבה סיבות, יכול להיות רכב תייר או אפילו רכב בייבוא אישי שעדין לא קיבל לוחיות ישראליות.

 

לגבי החוקים, יש היום רשיון נהיגה בינלאומי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

חשבתי שזה יהיה עוד שרשור על "איך אני משיג לוחית רישוי אמריקאית לרכב שלי כי בא לי" אבל הופתעתי לטובה. :lol:

פורסם (נערך)

הוא לא יחיד. אני נתקל מדי פעם בלוחיות גרמניות, ירדניות ופעם אחת אפילו טויוטה סיאנה אדומה נושאת לוחות רישוי מאבו-דאבי.

ומצד שני - בעבר הרחוק נתקלתי בפיסטה עם מספר ישראלי באירופה (נדמה לי בהולנד, אבל אולי אפילו באנגליה), ולפני כמה שנים בלהקה של איזה 30 קטנועים ממועדון ישראלי שהיו בטיול באוסטריה.

כמובן שהנהג חייב לנהוג לפי החוק הישראלי - כפי שכאשר אתה נוסע לחו"ל ושוכר רכב בגרמניה או איטליה אתה למוד את החוקים המתאימים למדינות היעד - כך מי שבא לנהוג בישראל - אם ברכבו ואם ברכב שכור - צריך להכיר את החוק הישראלי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לפני תקופה הייתה במשך די הרבה זמן אקורה עם מספר של ניו יורק בבני ברק.

יצא לי לראות בארץ עוד כמה רכבים עם מספרים זרים, זה כבר לא כל כך נדיר לראות אחד כזה :-) .

פורסם

כמו שאמרו, יכול להיות שמדובר ברכב שיובא לארץ, ומחכה ללוחית אירופאית ישראלית.

לפני כארבעה חודשים נתקלתי ב-SL63 עם לוחית מגרמניה, ולא מזמן ראיתי שהיא כבר עם לוחית ישראלית.

האם זה לא קשה לעזוב את ההרגשה של נסיעה ברכב מוגדש, ולחזור חזרה לשגרת המנוע האטמוספרי?

אצלי כואב לחזור למאזדה 3 גם אחרי שאני נוהג על סוס רתום לכרכרה.

 

 

פורסם
ופעם אחת אפילו טויוטה סיאנה אדומה נושאת לוחות רישוי מאבו-דאבי.

 

ראיתי,אאל"ט באותו זמן מישהו אחר פרסם עוד רכב,מיצובישי איבו 9 או 10,גם עם לוחית מאבו-דאבי

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

יצא לי לראות רכבים בארץ עם לוחיות מצריות וירדניות, בחיים לא יצא לי לראות מאבו-דאבי.

 

חוץ מזה שאין יחסים דיפלומטיים בין המדינות, אז איך זה מסתדר?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני תקופה הייתה במשך די הרבה זמן אקורה עם מספר של ניו יורק בבני ברק.

יצא לי לראות בארץ עוד כמה רכבים עם מספרים זרים, זה כבר לא כל כך נדיר לראות אחד כזה :-) .

אני חושב שזה שכן שלי...

 

לאחר תקופה לא ארוכה הוא החליף למספר ישראלי

פורסם
יצא לי לראות רכבים בארץ עם לוחיות מצריות וירדניות, בחיים לא יצא לי לראות מאבו-דאבי.

 

חוץ מזה שאין יחסים דיפלומטיים בין המדינות, אז איך זה מסתדר?

 

יש משרד קשרי מסחר ישראלי רשמי בכמה ממדינות המפרץ.

יש פעילות מסחרית לא קטנה איתם.

לגבי לוחיות רישוי, אפשר להוסיף גם את דובאי לרשימה. ראיתי כבר כמה רכבים משם.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

ולי יש סבארבן שחורה עם לוחית אמריקאית שעושה שמות בשכונה שלי,נוסע כמו אחרון הערסים,מצד שני אני כמעט בטוח שמדובר ברכב של השגרירות.

Porsche 944 turbo

פורסם

ראיתי לפני כמה ימים בחיפה גולף יחסית חדשה עם ספרה חסרה. גם מקדימה וגם מאחורה. XX-XXX-X. לוחית ישראלית.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

×
×
  • תוכן חדש...