Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו XV 1.6 ליטר AWD - החל מ-130 אלף ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם אפילו הנהגים האיכותיים ביותר של מדינות צפון סקנדנביה לא מסוגלים לחנות כראוי, מה יגידו נהגי חדרה?

אני מתחיל לחשוד שהבעיה אינה עם הנהגים, ופשוט הבמה עקומה. כלומר החניות עקומות.

 

אין לי מושג אם הוא חנה כך בכוונה מראש או לא, אבל יש הגיון בצורת החנייה הזו בכך שיש מרווח מספק לשני הנהגים, בדצ'יה וביונדאי, להיכנס בנוחות לתא הנהג.

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
טוב אז עשיתי נסיעת מבחן הבוקר על ה-XV 1.6.

פנים פשוט ויפה, פלסטיקים נראים קצת פשוטים אבל איכות ההרכבה גבוהה ולכן מחפה על זה.

הכל נגיש, ישיבה גבוהה, מתלים מעולים, מערכת 4X4 מופלאה של סובארו וזהו.

ועכשיו גולת הכותרת : המנוע והגיר. המכוניות מיועדת להוריי אשר נוהגים כרגע על פוקוס 2006 עצלה וסובארו B3 2008 1.5 עצלה גם.

הרכב אינו טיל בליסטי, אך גם לא איטי למדי, חששנו שעם מרכב כזה על מנוע 1.6 עם 114 כ"ס האוטו יהיה עצל אבל השינוי הוא לטובה. תיבה עם 6 יחסי העברה גורמת למנוע להיות די נמרץ (ביחס ל-B3) והאוטו מרגיש די טוב.

בכל אופן הוא מרווח ויושב טוב, וחסכוני בדלק.

 

 

אין לתיבה 6 יחסי העברה. אולי ידניים יש 6 אבל בפועל יש הרבה הרבה יותר... תאורטית אין סוף מכיוון שיש כאן גיר רציף.

הגיר הרציף יכול לתת לרכב הרבה יותר ביצועים מגיר אוטומטי רגיל, והוא כמעט חסכוני כמו ידני.

הכל תלוי בתוכנה של המחשב.

אצלי בפונטו יש גיר רציף והרכב הרבה יותר זריז מרכבים אחרים (יש לי מנוע 1250 סמק ואני מאיץ ב11 שניות ל100).

לעומת זאת בניסאן מיקרה יש את אותו הגיר ושם הוא מתפקד פחות טוב...

 

מהנסיון שלי, אני דלוק על הגיר הרציף. בעליות תמיד יש זמינות ואין חורים בין גיר 2 ל 3 ול 4 . המנוע תמיד נמצא ברצועת כח ומומנט הנדרשת לפי לחיצת הדוושה (וכמובן לפי תוכנת המחשב).

 

בפונטו שלי , כאשר אני לוחץ על מצב ECO, הרכב מאיץ לאט מאוד, מושך עד מקסימום 4000 סלד...

 

באוונסיס 2011 שיש לנו במשפחה, יש גם גיר רציף והוא מתפקד נהדר! הרכב נוסע ומגיב בדיוק כמו בפונטו מבחינת ביצועים רק שבאוונסיס שמצויידת במנוע 2000 סמק, התאוצות זהות רק תוסיפו 50 קמש הפרש

:)

 

כלומר אם לוקח לי X שניות להאיץ מ60 ל120, אז באוונסיס יקח X שניות מ120 ל 180.

 

שוב, הכל תלוי בתוכנת המחשב.


×
×
  • תוכן חדש...