Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו XV 1.6 ליטר AWD - החל מ-130 אלף ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מדבר על ה-HU. הרמקולים דווקא לא רעים בכלל

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפי המפרט שהעלת הSTI נכללת ב5 שנים אחריות של היבואן.

זה שינוי מרענן

מה גם שהגירסא ה"רגילה" מגיעה ללא ספויילר, וזה קוסם לחלק מהאנשים

פורסם

התמחור של ה- XV עם מנוע ה- 1.6 אוטומטי החדש אטרקטיבי מאד ובייחוד כשיש לצפות להנחות ו/או הטבות נוספות של סובארו.

 

אבל הביצועים התיאורטיים חלשים במיוחד עד כדי סיבה לפסול גירסה זאת על הסף (13.8 שנויות ל- 100 קמ"ש).

 

מעניין איך היא מרגישה בנסיעה בפועל.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

^ לדעתי בוודאות כן, אבל במסגרת מבצעים מיוחדים/ ימי מכירות מיוחדים לכלל הלקוחות ומועדוני לקוחות (הנחה במחיר ו/או הטבות כגון טרייד אין במחיר מחירון ו/או הלוואה ללא ריבית והצמדה ו/או התחייבות לרכישה חוזרת במחיר מחירון וכיוצ"ב הטבות בהן יוצא יבואן סובארו השכם והערב)

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

א. אני עם אמנון לגבי ה- 13.8. נדמה לי שסובארו DL הציגה תוצאות טובות יותר ;-)

ב. במחיר של ה- STI, חבל בכלל על רישוי לרכב הדגמה... [ואז שוב נשמע טענות שרכבים כאלה לא נמכרים וימכרו את מה שיש ב- 240]

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

STI ב 300...

למה הערתם אותי?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

המחיר של ה-STI כמובן לא מפתיע, רק חבל שבכדי לא ליצור תחרות עם ה-BRZ, וויתרו על ה-WRX שבימי מבצע בטח הייתה מתומחרת ב-220 או משהו כזה.

פורסם
STI ב 300...

למה הערתם אותי?

לא מכיר את האוטו הזה, ודאי לא נהגתי עליו, אבל מסקירות ומבחנים שנערכו לו בחו"ל, לא הייתי מתהפך לצד השני בכזו קלות.

פורסם

למען האמת, ב300K רשימת האבזור מכובדת למדי (וגם האוטו לכשעצמו לא רע :p ).

עכשיו רק נותר לחכות לWRX

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

בשעה טובה ומוצלחת!

 

ה XV המוזל יכל להיות טיפה יותר זול (ידני ב 120, ואוט' ב 125..) אך הוא יצטרך לעמוד במבחן הביצועים..

 

לגבי ה STI, ממש לא ברור למה מתעקשים לייבא אותה עם המנוע הישן 2.5 ליטר (כמו שמשווקת בארה"ב) ולא עם מנוע ה FA החדש (2 ליטר) המוגדש שמניע דווקא את הגרסה היפנית..

גם המחיר של ה STI קצת בשמיים. בעולם בו נמצאות GTI, פורד פוקוס ST ודומותיה ה 300 א' זה המון כסף.. כי מבחינת ביצועים נטו הן לא נופלות בגדול - נותר לבדוק רק אם בסעיף ההתנהגות אסתי עלתה ליגה..

 

* אני סובארואיד ובעל דם כחול.. חבל שמדיניות היצרן הקטן שלא מעוניין למכור מאות אלפים מייקרת את הרכבים..

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם (נערך)

הפספוס הגדול מתייחס דווקא למחירה של ה-2 ליטר. המכונית הזו היתה צריכה לעלות 140K כאוטומטית, בדומה לדור הקודם שיובא בשנתו האחרונה.

 

רגע, נתקלנו כבר במחיר הזה....כמובן....איך שכחתי. בעסקה סיבובית עם קל-אוטו :oops:.

 

וכך יבואני סובארו החדשים ממשיכים במדיניות הפספוסים של היבואן הקודם בשנותיו האחרונות; בדומה לאימפרזה החדשה והיקרה מדי ביחס לתמורה, ה-XV המוצלחת יקרה מדי, ה-XV בהישג יד חלשה מדי.

 

נסו את האימפרזה האוטומטית החדשה והעצלה, הוסיפו 90 ק"ג ועוד שתי שניות במיאוץ למאה. ולא שביצועי ה-XV הידני מלהיבים במיוחד(13.1 ש').

 

חבל. זו אחת המכוניות היותר מעניינות בנוף המוטורי שלנו.

 

ואפרופו ה-STI, לא נסחפו בכלל. רק יקרה יותר מ-M135i ידנית - ואפילו עם 5 דלתות.

 

אגב, ראיתי את המכונית וישבתי בה בתערוכת ז'נבה האחרונה. טרם נהגתי אבל קראתי ביקורות מצויינות - בעיקר על ה-WRX. מה שכן, העיצוב במציאות - לטעמי - פחות מרשים מאשר בתמונות; משהו לא כל כך עובד שם - ועיצוב הפנים הלקוח מאימפרזה/פורסטר ממש לא מכבד תג מחיר כזה.

 

כנראה שה"שוס" הרציני יהיה WRX במחיר של גולף GTI, אבל לאור ההתנהלות המוזרה, מי יודע מה נקבל בסוף...

עריכה אחרונה על ידי 504L

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

מבחינתי היצרן הזה מת ברגע שהם החליטו לתקוע שעון מד צריכת דלק במרכז לוח המחוונים...

בוא נמכור לך רכב עם 300 כ"ס ונגרום לך להתחרט על זה בכל פעם שתרצה להנות ממנו - זה כמו לשים מדבקה שכתוב עליה "אתה מטומטם שקנית סובארו" על השמשה מעל לדאשבורד, יופי של שיווק!

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs


×
×
  • תוכן חדש...