Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו XV 1.6 ליטר AWD - החל מ-130 אלף ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יכול להיות שראיתי את ה-XV 1.6.

 

ראיתי משאיות שעולות מנמל אילת עם ה-XV, אבל לא היה להם מסילול גג (מה שיש ב-2 ליטר)

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש לי חיבה לרכב הזה אבל בגרסת ה-2.0 ליטר שלו. רכב עם יכולות שטח טובות.

השאלה איך מרגיש ה-1.6 הזה.

אין צורך בחתימה....

פורסם
תשמע עד עכשיו הייתי לגמרי בעניין של קניית דאסטר בעתיד, בהתבסס על כתבות עליה מהעולם;

 

TopGear: "You'll not find a better 4x4 for the same money. The bargain of the decade."

Chris Harris: "something silly for weekends and something sensible for the daily trudge. I can't think of a new car that would be so enjoyable to trudge in so cheaply."

AutoCar: "The Dacia Duster is a no-nonsense machine that wears its bargain price tag like a badge of honour. And we can’t help liking it for that"

CarBuyer: "Nothing else on the market can match it for value for money"

AutoExpress :Never has so little cash bought you such a roomy, adventurous vehicle."

Whatcar: "For The Dacia Duster is a lot of car for the money, with a spacious cabin and a big boot. The entry-level price is staggeringly low."

Honestjohn: "Great value for money. Spacious and practical cabin."

 

אבל אחרי שקראתי את דעתך המקצועית על רכב שמעולם לא ראית, או חלילה נהגת בו - שפיותי שבה אלי, קרסו לא יראו ממני גרוש.

 

זה נחמד שאתה מתייחס ככה לדעתי אחרי ערימה של ציטוטים שבכולם מצוין המחיר כסיבה עיקרית כשאתה לא יודע כמה הוא יעלה בארץ.

פורסם
דיבורים כמו חול ואין מה לאכול.. רק כשאראה רכב עם סמל של דאצ'יה ולוחית רשוי צהובה, אשתכנע.

 

נראה לי שכבר נתקלתי באיזו דאסטר בארץ, אבל לא עם לוחית צהובה :|

פורסם
נראה לי שכבר נתקלתי באיזו דאסטר בארץ, אבל לא עם לוחית צהובה :|

 

הדאסטר שראית שייך כנראה לצלב האדום, החליפו את הלנד קרוזר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

תהנו - קאר-באייר

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אין צלצול התראה על חגירת חגורות בטיחות?

קניתי!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא יודע למה אבל כשאני מביט בדאסטר הכל מסביב נהיה יפה יותר פתאום - פשוט רכב מכוער.

 

זה נראה כאילו שהם לקחו פלטפורמה של ג'יפ ליברטי והרסו אותה בכל דרך אפשרית - מצד שני בשביל כזה מחיר, גם אני לא הייתי מתנגד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אתמול עשיתי עליה סיבוב בסוכנות סובארו בגרסה האוטומטית, מנוע 1.6 כמובן. הרכב בגדול נותן תמורה מאוד גדולה לכסף שמשלמים עליו אבל יש גם חסרונות. קודם כל הגיר הרציף הזה מסרס את הרכב. בשיוט הכל טוב ויפה אבל ברגע שהצמדתי את דוושת הגז לרצפה וניסיתי לעקוף עברו אולי 5 שניות עד שהרכב הגיב, הוא חושב יותר מידי ומגיב יחסית לאוקטביה שלי ששם כל נגיעה קטנה הופכת לקיק, מאוד לאט. המתלים דווקא נוחים, לא מרגישים הרבה מכות וחבטות בכביש משובש. מה שכן, הרכב מרגיש לא יציב בצורה מסויימת, כאילו הוא נזרק מצד לצד וזז על המתלים יותר מידי. זה משהו שפחות אהבתי. עוד הפריע לי דוושת הגז הקטנה שלא יוצאת מהרצפה, זה משהו שאני עם המידה שלי רגיל אליו אבל זה רק אני. בכל אופן, הרכב מאוד נעים מבפנים, חומרים טובים ואיכות הרכבה טובה. אין פלסטיקים זולים, כל הדיפונים של הדלתות גם מקדימה וגם מאחורה והדאשבורד עשויים מחומרים נעימים למגע, רכים (ולא פלסטיקיים כמו שנהוג היום ברוב הרכבים), מראות גדולות, חלון מאחור גדול ושדה הראייה מצויין. המערכת באמת על הפנים, בסיסית מאוד אבל לא אחת שצריכה להגיע ברכב שעולה 130K. הסוכן אמר לי שהרכב בכלל לא אמור להגיע עם המערכת שהייתה ברכב המבחן, והוא מגיע עם רדיו דיסק מקורי של סובארו ללא מסך מגע, מצלמה וחיישנים. מי שרוצה מוזמן לשלם על התקנה מקומית. בסה"כ רכב משפחתי סטנדרטי שקורץ למי שמחפש ג'יפון את הגימיק הזה של ה-4X4. אם תשאלו אותי, הייתי ממליץ על הידנית ואם כבר אני אישית הייתי הולך בכלל על היטי הידנית.

פורסם

ה 4X4 אינו גימיק ולכן ההשוואה לייטי אינה הוגנת.

מצד שני, כמה לקוחות כבר קונים את ה XV בגלל יכולת השטח שלו? בודדים!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

נינג'ה מאנקי: בשבילך.

כן, אני יודע שהוא לא עם לוחיות צהובות אבל היי, זה גם משהו..

IMG_20140612_211338[1].jpgIMG_20140612_211346[1].jpgIMG_20140612_211423[1].jpg

no shoot, mister. please, no shoot

IMG_20140612_211435[1].jpg

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

תודה איש :D

 

אין צלצול התראה על חגירת חגורות בטיחות?

קניתי!

 

אין לך מזל, ב facelift זה סטנדרטי בכל רמות הגימור :) (בין השאר)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

טוב אז עשיתי נסיעת מבחן הבוקר על ה-XV 1.6.

פנים פשוט ויפה, פלסטיקים נראים קצת פשוטים אבל איכות ההרכבה גבוהה ולכן מחפה על זה.

הכל נגיש, ישיבה גבוהה, מתלים מעולים, מערכת 4X4 מופלאה של סובארו וזהו.

ועכשיו גולת הכותרת : המנוע והגיר. המכוניות מיועדת להוריי אשר נוהגים כרגע על פוקוס 2006 עצלה וסובארו B3 2008 1.5 עצלה גם.

הרכב אינו טיל בליסטי, אך גם לא איטי למדי, חששנו שעם מרכב כזה על מנוע 1.6 עם 114 כ"ס האוטו יהיה עצל אבל השינוי הוא לטובה. תיבה עם 6 יחסי העברה גורמת למנוע להיות די נמרץ (ביחס ל-B3) והאוטו מרגיש די טוב.

בכל אופן הוא מרווח ויושב טוב, וחסכוני בדלק.

אין צורך בחתימה....

פורסם (נערך)
נינג'ה מאנקי: בשבילך.

כן, אני יודע שהוא לא עם לוחיות צהובות אבל היי, זה גם משהו..

[ATTACH=CONFIG]385779[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]385780[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]385781[/ATTACH]

 

 

אם אפילו הנהגים האיכותיים ביותר של מדינות צפון סקנדנביה לא מסוגלים לחנות כראוי, מה יגידו נהגי חדרה?

אני מתחיל לחשוד שהבעיה אינה עם הנהגים, ופשוט הבמה עקומה. כלומר החניות עקומות.

עריכה אחרונה על ידי GoRide

×
×
  • תוכן חדש...