Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

טוב אז לאחר התייעצות עם כמה מחברי הפורום ירדתי די מהר מהרעיון של לעשות פוליש ידני ללנד קרוזר, אמרו לי שאני אבכה על זה :shock:

 

אז אני אשכיר מכונת DA ל 48 שעות מ VIX.

יש לי מגבות, פלסטלינה,קולינייט 845, שמפו האנידו וגרניק.

 

 

מה שחסר לי זה סוגי הפוליש שאני ארכוש, לגבי היצרן נראה לי שאני אלך על מנזרנה.

אני מבקש מכם לדעת זה איזה סוג של קומפאונד ואיזה סוג של פוליש אני צריך לקנות, ראיתי ב I4D שיש מלא סוגים ממנזרנה ואני לא יודע מה אומרים המספרים והרמות חיתוך שלהם.

אשמח אם תוכלו לעזור לי מה לבחור לפי מצב הרכב בתמונות למטה..

את המוצרים אני ארכוש מ I4D, בארץ זה שחיטה המחיר.

איטום אני אבצע עם אופטי סיל ועליו קולינייט 845

 

אלו התמונות, אני מעוניין להסיר כמה סווירלס שאפשר בהתאם לרמת הידע הבסיסית והתאורתית שלי.

 

סרטון - לשים FULL HD

 

תמונות:

 

5389e13b56a5f.jpg

 

5389e13b6ce8d.jpg

 

5389e13b8aff3.jpg

 

וזה פגיעה שנעשתה מפס גובה של חניון תת קרקעי, הציפורן לא נתקעת בשריטות:

 

5389e13ba0a87.jpg

עריכה אחרונה על ידי haimiko2
פורסם (נערך)

אהלן חיים,

תראה לגבי הפוליש אם אתה אומר שהחלטת על מנזרנה אז ה FG400 הוא ישמש אותך מצויין לחיתוך,

ולפיניש ה SF4000. יש טבלה שמראה כי הרמת חיתוך של ה FG400 היא 9/10, כך שתשתמש איתה בעדינות.

ה FG400 משלב איתו ביחד גם את יכולת הפיניש, ה GLOSS(ברק) שהוא משאיר לפי הציונים הוא 7/10,

ועפ"י שיחה עם מוטי(יבואן מנזרנה ואופטימום) במפגש שנערך בצפון שבוע שעבר, מוטי הסביר כי העין לא יכולה

לזהות רמת ברק של 7/10(מה שמעניק ה FG400) לבין 10/10 (הברק שמשאיר הפיניש SF4000).

ככה שתבחר לעצמך את השיקולים אם אתה מעוניין להשקיע יותר כסף בשביל שלמות, או להסתפק רק ב FG400

שזה לא אופציה פסולה בכלל, זה לגיטימי לגמרי.

אם הציפורן לא נתקעת בשריטה אז אני מאמין שלא תהיה בעיה להסיר אותם, אפילו לפי דעתי הפלסטלינה תוריד לך את זה.

אך אם הציפורן נתקעת אפילו במקצת, לגמרי לא תוכל להוריד אבל תוכל לטשטש.

 

 

לגבי המשך הטיפול שלך הוא מצויין, אופטי סיל לפי מה ששמעתי וקראתי הוא אוטם מצויין, ועל אחת כמה וכמה שהקולינייט 845 בתור וקס.

לא יודע אם זה שילוב מצויין של הוקס מעל האופטי סיל, אבל תנסה ותעדכן אותנו :)

 

 

* תשתמש בעדינות עם המכונה, לא להפעיל לחץ רב על הפח.

עריכה אחרונה על ידי Spo1zZeNN

Seat Leon 1.8T 248Hp//2017

Stage 1 // Revo

פורסם
אהלן חיים,

תראה לגבי הפוליש אם אתה אומר שהחלטת על מנזרנה אז ה FG400 הוא ישמש אותך מצויין לחיתוך,

ולפיניש ה SF4000. יש טבלה שמראה כי הרמת חיתוך של ה FG400 היא 9/10, כך שתשתמש איתה בעדינות.

ה FG400 משלב איתו ביחד גם את יכולת הפיניש, ה GLOSS(ברק) שהוא משאיר לפי הציונים הוא 7/10,

ועפ"י שיחה עם מוטי(יבואן מנזרנה ואופטימום) במפגש שנערך בצפון שבוע שעבר, מוטי הסביר כי העין לא יכולה

לזהות רמת ברק של 7/10(מה שמעניק ה FG400) לבין 10/10 (הברק שמשאיר הפיניש SF4000).

ככה שתבחר לעצמך את השיקולים אם אתה מעוניין להשקיע יותר כסף בשביל שלמות, או להסתפק רק ב FG400

שזה לא אופציה פסולה בכלל, זה לגיטימי לגמרי.

אם הציפורן לא נתקעת בשריטה אז אני מאמין שלא תהיה בעיה להסיר אותם, אפילו לפי דעתי הפלסטלינה תוריד לך את זה.

אך אם הציפורן נתקעת אפילו במקצת, לגמרי לא תוכל להוריד אבל תוכל לטשטש.

 

 

לגבי המשך הטיפול שלך הוא מצויין, אופטי סיל לפי מה ששמעתי וקראתי הוא אוטם מצויין, ועל אחת כמה וכמה שהקולינייט 845 בתור וקס.

לא יודע אם זה שילוב מצויין של הוקס מעל האופטי סיל, אבל תנסה ותעדכן אותנו :)

 

 

* תשתמש בעדינות עם המכונה, לא להפעיל לחץ רב על הפח.

 

איזה פד כדאי לקנות?

אפשר להשתמש באותו הפד לשני סוגי הפוליש?

פורסם

לא אל תשמש בפד פרווה, זה מתכון בטוח לשרוף את הצבע אם אתה לא מנוסה.

תקנה פד חיתוך (לקומפאונד) ופד פיניש (לפוליש עדין) [אם ממש בא לך אתה יכול לרכוש גם פד רך ליישום אוטם].

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

×
×
  • תוכן חדש...