Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב חברי הפורום.

 

המערכת שלי זאת :

אקליפס 7100

מורל הייבריד

מגבר 4 ערוצים Zapco C2K 4 0X

מגבר 2ערוצים שמשמש כמונו בלוק Zapco C2K 9 0XD.

סאב אודיסון וויצ'ה.

איטום בדלתות

 

ככה אני חושב להחליף את הרדיו דיסק לרדיו דיסק אחר של פיוניר.

אני לא מצליח להסתדר איתו מבחינת כיוונים ואני אוהב את הסאונד של הפיוניר יותר סאונד חם כזה.

 

את המורל למכור ולהביא קומפננט של פוקל שאהבתי את הצליל שלו יותר.

למכור את המגבר 4 ערוצים ולהביא מונו בלוק לסאב ועם המגבר 2 ערוצים להגביר את הקומפננטים.

 

כדי למכור את המגבר ולהביא מונו?

איזה רדיו דיסק של פיוניר כדי לקנות או כדי להביא דאבל דין?

קומפננט חשבתי krx2 או k2p משומש ?

 

מה דעתכם?

אני יודע שיש לי ציוד טוב ואני מתבאס שאני לא מנצל אותו.

 

תודה לעוזרים ושבוע טוב

פורסם

אני לא מוצא סיבה להחליף את המגברים אלו מגברים ברמה וגם מאפשרים לך לעבוד אקטיבי.

אם אתה מעוניין בפיוניר לך על DEH-80PRS אפשר לרכוש בחו"ל במחיר משתלם

בנוגע לסט אתה יכול ללכת על שילוב אקטיבי לפי טעמך.

פורסם

את המגברים לא אחליף.

למורל אני לא מתחבר ולעבוד אקטיבי אני פחות מעדיף.

יותר התחברתי לצליל של הפוקל יש המלצה לסט קומפננט?

ואת הפיוניר איפה אפשר לרכוש? אני שבוע הבא נוסע לורנה יש אפשרות להביא משם?

פורסם

הזוג ערוצים הם פנויים בגלל זה חשבתי למכור את המגבר ולהביא מונו לסאב ועם המגבר השני להגביר את הרמקולים.

התקציב בערך 2500 עדיפות ליד שניה לקבל תמורה טובה יותר להשקעה

×
×
  • תוכן חדש...